1935 rugsėjį pradėtas gaminti Type 23 sunkvežimis. Įvertintas 11CV, su 4 cilindrų 1911cc Traction Avant varikliu (42AG), jis veža 1.500kg krovinį ir pakrautas sveria 3.500kg. Įdomu tai, kad šiame sunkvežimyje Traction Avant variklis su pavarų dėže buvo tiesiog apsukti ir prijungti per kardaną prie galinių varomųjų ratų.
1936 Paryžiaus Autosalone Citroën pristatė pirmus dyzeliu varomus lengvus universalius automobilius:
500DI (500kg dyzelis), 850DI (850kg dyzelis) ir 23DI (1.500kg dyzelis). Automobiliai
įvertinti 7CV, juose įrengtas aukštos spaudimo netiesioginio įpurškimo 4 cilindrų 1767cc varikliai (40AG/3650apm).
1956 pakeistas visų gaminamų sunkvežimų modelių priekio dizainas.
Per 34 gamybos metus pagaminti 121902 įvairių modifikacijų Type 23 sunkvežimiai.
Rašant apie Type 23 sunkvežimį, reikia pažymėti, jog jis, kaip ir Type 45 sunkvežimis, buvo labai plačiai naudojamas nacistinės Vokietijos Wehrmacht’o Antrąjame pasauliname kare, tad yra nemažai karo meto dokumentinių nuotraukų, parodančių šį sunkvežimį įvairiose įdomiose situacijose.
Citroënët puslapis apie Type 23 sunkvežimį ir jo modifikacijas
Citroën Type 23 sunkvežimio ir jo modifikacijų galerija
O! Savivartis su hidrauliniu kėbulo pakėlimu 🙂
Citroen visad yra technikos avangarde. Tik kad ne visada iki galo atidirbtas tas jų avangardas 😀
Natūralu – pirmi eina nepramintais takais 🙂
But visai nieko kaime bulboms nuo lauko vezioc 🙂