Jei jau flūdinti apie awto, tai dar viena klasikinių automobilių, dalyvavusių reide TOUR DE BRETAGNE 2009, fotonuotraukų kolekcija. Gražių mašinyčių ten buvo, o man apart << labiausiai patiko Peugeot autobusiukas.
13 Responses to “Net Peugeot’as gali būti gražus ;)”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Šitasai tai gėris 🙂
Taip, su dabartiniais euro-boxais nėra net ko lyginti, nes dauguma šiandieninių awto tai tik logotipais ir tesiskiria 😉
Japonaboxai irgi gal panasus 🙂 Galvojau, subaru visas toks išskirtinis, o dabar ir su Kia, ir su Mitsubis(h)iais jį galima supainiot 🙂
Originalus japonų awto-dizainas išvis tragiškas, o jei kas įdomesnio-gražesnio, tai pasirodo, buvo užsakę europiečiams projektą. Todėl ir suvienodėjo viskas. Plius reikalavimai saugumui visus awto išstorino kaip kokias turgaus bobas, nebeliko grakštumo. Dar vienas klaikus dalykas – taip madingi kėbulo spalvos buferiai, kurie iš priekio snukį daro panašų į begemoto, o užpakalį – į dramblo. Anksčiau buvę juodi buferiai vizualiai priekį ir užpakalį perkirsdavo perpus, tad tas dramblotumas ne taip matėsi. Vienžo, dabartiniai awto tėra tik funkcionalūs, bet dizaino požiūriu originalumo mažai – vos tik kokia gera idėja pasirodo – tuoj pat paste-copy visi daro
Įtariu, kad kiek jis užima vietos, tiek ir talpina, ne taip kaip kad būna, jog gargaras didžiausias, o telpa tik vairuotojas ir jo mobylka 🙂
-> Marius. Na, motoro skyriuje turbūt, tik motoras telpa 🙂
-> Grumlinas. O tai ten nuotaka viduje sėdi?
-› Marius – deja, taip ir yra – senieji automobiliai viduje tokio dydžio, kokio ir tikiesi iš jų išvaizdos (ar net talpesni), o naujieji ewroboxai užtikrina alkūnės jaumą – kai vairuotojo alkūnė posūkio metu numuša keleiviui akinius 😉
-› Denis – nzn, bet labai panašu į tai. O ką, įsimintinos vestuvės su tokiu pepelacu būtų 🙂
Tai vat Deni, autorius suprato, ką aš norėjau pasakyt 😉
Ne tik su tokiu awto vestuvės įsimintinos būtų. Negi nebūtų įdomu kad ir su kokiu smetoniškos Lietuvos keliais dardėjusio modelio autobusiuku pasivėžint? 🙂 deja, geriausiu atveju įmanoma tik nuotraukas pasižiūrėt…
Mariau, aš suprantu tokių mašinyčių gėrį, bet labiau mėgstu važiuot mažesnėje erdvėje su didesniu kapotu. Mat esu važinėjes priekinio keleivio vietoje panašiuose busiukuose – vaizdeliai super, bet jausmas – „nunafig“. Praėjo nemažai laiko, kol atpratau sukelinėti kojas ant sėdynės lenkiant kitas mašinas. Baisu, kai svetima subinė pusmetrije nuo tavo kelių praslenka 😉
Aš nemėgstu tų visokių taburetkų ant ratukų, kur gali užpakalinį langą nusivalyti, iškišęs ranką per dureles atgal 😉 Jei jau kas smigs šiknon ar priekin – tai turi būti ką sutraiškyti, kol iki mano organizmo priartės 😉
D4B vs. Mercedes 🙂
Pataisiau nuorodą 😉 GR
http://img-fotki.yandex.ru/get/4013/depo1979.19/0_42931_38de1f31_orig.jpg
D4B vs. Mercedes
Nu man pewgeotas vistiek gražesnis. FDunkcionalumu turbūt 🙂