1950aisiais Paryžiaus turistinė firma Groupe Cityrama užsakė kėbulininkams iš Currus pagaminti dviaukštį autobusą sunkvežimio Citroen U55 bazėje. kas iš to gavosi? Iki šiandien vargu ar pralenktas pagal novatoriškumą autobuso dizainas. Kažkas pranešimo komentaruose suskaičiavo 130 langų 😉
Už nuorodą ačiū Žilvinui 🙂
Fantastika! Išties futuristinis agregatas. Nežinau, kaip ten jame su saugumu po tiltais, bet atrodo – super!
Labai dailus autobusas. Išties futuristinis.
Tuo metu awtodizaino nebuvo ištikusi dabartinė impotencija dėl super-duper-saugumo reikalavimų, tad ir dizainas buvo žymiai drąsesnis. Dabar gi tik didžiuliai logotipai leidžia atskirti vieną firmą nuo kitos – viskas patapo išsipūtusiu ewroboxu 🙁
Labai gražus autobusas. Važiavimas viršuje tikrai būtų neblogas išbandymas, o gal ir malonumas 🙂
Dar reik nepamiršti, kad toks futuristinis dizainas buvo sukurtus 1950 metais 🙂 Awesome! 🙂
Dizaineriai tuo metu KŪRĖ, o a dabar tik orpūslėms vietas projektuoja
Na, jei taip palyginus anų čėsų ir dabarties mašinas – tai senos mašinos kurtos inžinierių, o dabartinės – pirmūnų, kurie temoka vietoj mechaninio sprendimo įkišti kompą. O ko daugiau norėti iš puikių specialistų, kurie puikiai laimi konkursus į darbą?! Kad dar gebėtų kurti grakščius mechaninius sprendimus?! 😀
Vovlo F serija, paskui FH, ir paskutinė FH „žvairaakė“ – pagal patikimumą – tolygus slydimas balon… 😀
Čia iš asmeninės patirties 😉
Apie išvaizdą – matom visi, o vidus, po išpūstom blėkom, tai tik laikini kompiuterizuoti sprendimai… 😀
Nu va, scania, niurzgi, kaip koks „va seniau tai buvo…“ Tu tik pagalvok, kad visas šitas dabartinis vienadienis (vos neparašiau „šlamštas“) produktas turi savybę nuolat gesti ir taip nešti pinigus remontininkams ir dalių gamintojams