Prieš karą Citroën’as bandė dalyvauti ir karinės technikos gamyboje, siūlydamas Prancūzijos (ir kitų šalių) kariuomenėms savo sukurtą techniką. Deja, didelės patirties šioje srityje neturėjimas neleido pagaminti rimtesnių aparatų. Jei pusvikšriai ir šarvuotos jų versijos buvo naudojami rikiuotėje, tai vienintelis bandymas sukurti tanko prototipą buvo nesėkmingas. Čia Citroën’ui teko susigrumti su Renault’u, turinčiu didžiulę patirtį tenkų konstravimo srityje ir, deja, pralaimėti – būtent Renault AMR 35 tapo šitų varžybų nugalėtoju. Na, o Citroën’o pasiūlytas prototipas P103 ir teliko prototipu.
Apie šį lengvąjį tanką žinoma labai nedaug: korpusas maišytos konstrukcijos (priekinis šarvas lietas, likusioji dalis iš plieno plokščių), pakaba nepriklausoma (trys hidrauliškai amortizuojami vežimėliai), ginkluotas vienu 8mm kulkosvaidžiu Hotchkiss Model 1914.
Paminėjimas paie P103 prototipą
Citroën AMR P103 galerija
Po to, kai 1939 rugsėjo 1d. Vokietija pradėjo karą prieš Lenkiją, Boulanger „pramušė“ Prancūzijos karo ministerijos užsakymą šešių ratų artilerijos pabūklų vilkiko , panaudojant Traction Avant variklį. Kodinis projekto pavadinimas-
W15T. Deja, pagaminti nespėjo, nes 1940m. birželio 14-tos ryte 6-toji Wehrmacht’o armija įžengė į Paryžių…prieš
tai, birželio 3d. subombardavę Quai de Javel gamyklą.( Šaltinis: knyga „ANDRE LEFEBVRE The Life Story of a Passionate
Automotive Pioneer“
Ačiū už info 🙂
Hmmm, šiaip tai buvo toks aparatas Laffly W15T, kurį Citroen gamino pagal licenzija:
Помимо этого, производством W15T с 1940 года занялась Citroen, причем машина выпускалась для перевозки 25-мм зенитных пушек Hotchkiss CA Mle.1938 и CA Mle.1939. От базовой модели Laffly W15T такие тягачи отличались кузовом с более высокими бортами, кроме того, на них устанавливался двигатель Citroen объемом 1,9 литра и мощностью 55 л.с.. Общее число выпущенных Citroen машин варьируется от 50 до 100 штук.