Na štai, jūsų dėmesiui – antroji AC biografijos dalis – Prancūzijos Fordas
12 Responses to “André Citroën biografija [2]”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
O kaip su asmeniniu Andre gyvenimu : šeima, draugai, pomėgiai, silpnybės…?
Bus laikas – bus ir vaikas 😉 Kažkiek info bus trečioje dalyje, nors šiaip šitie mano rašiniai nepretenduoja į išsamią AC biografiją
Kolega Grumlinai, gal atrasi Andrė sekmės formulės sąsajas tarp jo žydiško kraujo ir masoniškosios veiklos :)?
-> mielaskaliega xminde – pažvelk proi langą – kitoje gatvės pusėje stovinčiame automobilyje sėdi du kostiumuoti vyrukai 😉 O pas mane ant medžio sėdi plastmasinė varna su interneto antena 😉
va ir atsakymas ,kodel lietuviu tauta citroen markes nemegsta 😉
pasamonej viskas uzkoduota
Nėra pas mane tų vyrukų po langais :), o ir varna jau senai sušalo ir nuskrido :)… Masonu Andrė galėjo būti tik todėl, kad buvo progresyviai mastantis ir tai taikantis versle, kuris kėlė ir dalies visuomenės gerbuvį, žydas.
Gink Dieve aš jokio negatyvo neturėjau galvoje iškeldamas šį klausimą. „Laisavieji mūrinikai“, pagal jų pirminę idėją yra ta organizacija kurios tikslas dirbti visuomenės gerovės ir visokeriopo progreso labui.
Va taip va…
-> xminde – jei rimčiu, apie AC žydišką kilmę žino visi, kas bent kiek giliau domisi Citroen istorija (nors ant jo antkapio Dovydo žvaigždės nėra), ir tai, kad jis buvo Paryžiaus Lodge La Philosophie narys, irgi Polišinelio paslaptis. Kitas dalykas – frankomasonams, jų nepažindami, mes suteikiame demoniškų savybių. O juk kadaise (XVII-XIXa.) JAV tai buvo vos ne masinė organzacija, skirta padėti savi nariams sunkiua JAV kūrimosi laikotarpiu.
Pataisysiu kolegą – Andre priklausė Paryžiaus ložei „La Philosophie Positive“. Nieko neigiamo tame neišžiūriu, tik teigiamą ir dar plius tai, kad tai neatsitiktinis sutapimas, o Andre pasiekimas, ką ir byloja jo verslo sekmė. Beje ir lyg šių dienu Citroen lydi sekmė, sugebėjo kompanija išgyventi ne vieną ekonominį sunkmetį ir likti viena iš techninių novacijų lyderių pasaulyje :). Nors „lasivieji masonai“ ir uždara organizacija, bet savo simbolikos ant savo derų darbų vaisių nesliapia – Citroen ženklo ševronuose tai taip pat atsispindi :). Gal tai tik sutapimas, o gal ir ne :).
Kiekvienam – savo 😉 :
André Citroen, French engineer and motor-car manufacturer, Lodge La Philosophie, Paris
André Citroën, Lodge La Philosophie Positive, Paris
Savo ar ne savo, bet žodyje „positive“ ir slypi ložės esmė. Taip, kad faktus wikipedijoje pateiktą info reikia gerai pertikrinti 😉
😉