Feed on
Posts
Comments

Citroën DS3 Racing

Greičio mėgėjams Citroën paruošė nedidelį siurprizą – 200AG varikliu aprūpintą DS3 Racing specialią 1000 vienetų seriją, kuri pasirodys Maximos lentynose bus išleista 2010 metų antrąjį pusmetį.
Aparatas, jei žiūrėti į jį kaip į sportinį automobilį masėms, atrodo įspūdingai, bet va senojo klasikinio Citroën stiliaus megėjai turbūt nebus sužavėti… Bet reikia suvokti, kad būtent rinka suformuoja paklausą ir diktuoja gamintojams, ką jie turėtų konstruoti ir gaminti.

17 Responses to “Citroën DS3 Racing”

  1. Giedrė parašė:

    jetaus koks dizainas 😀 jau oranžiniai „lietiakai“ tai visiškas FAIL. pirmas dalykas, ką padaryčiau tai nupurkščiau juos solidžiai sidabru 😀

  2. grumlinas parašė:

    Tai vadinama gajdzingu 😉

  3. scania parašė:

    Įdomus derinys – solidi oranžinė ir tamsi pilka.
    Bet geriau būtų inovatyvi mašina, nei novatoriškas spalvų derinys 😀

    • Giedrė parašė:

      man oranžinė niekada nebuvo solidi. sportiniam auto ši rami spalva tiesiog netinka!

      • scania parašė:

        Na, ir subaru mėlyna su geltona – panašiai 🙂 O ir reno mėlyna su ryškiai geltona į tuos pačius vartus 😀
        O ši oranžinė tamsi ir su rausvu atspalviu. Nėra itin graži spalva, bet tokią aš matau pirmą kartą 🙂
        Sportinis auto gali atrodyti bile kaip – kad tik važiuotų. Galėtų net ir absoliučiai pilka pelyte atrodyti – nuo to tik dar smagiau 😉

  4. Taškas parašė:

    „Prancūzų mašinos būtų labai gražios, jei nebūtų tokios juokingos“ – maždaug taip rašė gal apie šį:

    http://autowereld.files.wordpress.com/2009/02/1965-citroen-ds-ak450.jpg

    Tais laikais tai buvo gal futurum. Man rodos tik po poros metų pradėjo reikštis italai.

    Tikiuosi, už šias „erezijas“ gaspadorius neužbanins 🙂

    • grumlinas parašė:

      xe-xe-xe
      „Vokiškos mašinos būtų labai geros, jei nebūtų tokios nykios“
      „Japoniškos mašinos būtų labai gražios, jei jų dizianą kurtų ne japonai“
      „Itališkos mašinos būtų labai kokybiškos, jei jas gamintų ne italai“
      etc.itd. 😉
      O dėl DSo – vargu bau ar buvo anksčiausukurtas toks revoliucinis aparatas (drastiški inženeriniai sprendimai) ir vargu bau ar bus sukurtas (liko tik nyki evoliucija link kuro taupymo ir saugumo užtikrinimo, todėl automobilis nebesivysto)
      Bile žmogus būtų, o straipsnį mes rasim 😉

  5. Voldemaras parašė:

    Kas dėl DS- 1999 m. gruodžio pabaigoje autoritetingos komisijos pripažintas absoliučiu XXa. dizaino TOP’u . Va taip.

  6. grumlinas parašė:

    -> Taškas – dėl to panašumo į Opel Kapitan tai miesto mitas 😉

  7. Lapinas parašė:

    FUI koks negražus!