Citroën istorija – 1949~1958
Vas 22nd, 2010 by grumlinas
Firmos istorija: Gaminami modeliai: Pagaminta automobilių – 63.852 |
|
Firmos istorija: Pirmininku-Generaliniu direktoriumi po Pierre Boulanger žūties autoavarijoje tampa Robert Puiseux. Gaminami modeliai: Paryžiaus Autosalone pristatoms 2CV Camionette prieš pradedant gamybą 1951ųjų kovą. Jis veža 250kg krovinį, naudodamas tą patį 375cc variklį (9AG/3500apm). Sunkvežimukas važiuoja 60km/h greičiu ir naudoja 5ltr/100km. Tarp 1951ųjų vasario ir 1978ųjų kovo pagaminti 1.246.306 Camionette. Poreikis toks didelis, kad kartkartėmis susidaro šešių metų laukimo sąrašas. Pagaminta automobilių – 81.941 |
Traction Avant, kuriame žuvo Pierre Boulanger Robert Puiseux (1892 – 1991) 2CV Camionette |
Firmos istorija: Gaminami modeliai: Pagaminta automobilių – 101.126 |
|
Firmos istorija: 2CV ir H pradedami surinkinėti Belgijoje. Gaminami modeliai: Birželį visi Traction Avant modeliai gauna upakalinės bagažinės padidinimą, kuris padvigubina bagažo erdvę. Pagaminta automobilių – 117.521 |
15-Six |
Firmos istorija: Bretanėje, Rennes-la Barre Thomas, pradeda veikti nauja Citroën gamykla, kuri specializuojasi guolių ir termplastinio elastomero (gumos ar plastiko) gaminių gamyboje. Bretanėje Citroën pradeda decentralizuoti gamybą, kuri anksčiau buvo sutelkta Paryžiuje apie Quai de Javel gamyklą. Tačiau tik 1970ųjų pabaigoje pasiektas galutinis balansas tarp Paryžiaus regiono ir provincijos. Gaminami modeliai: Type 55 komercinis automobilis pakeičia Type 45. Su benzininiu ar dyzeliniu varikliu (76AG) ir sverdamas pakrautas 9.300kg, Type 55 veža 5.000kg. Pagaminta automobilių – 137.459 |
2CV, pasiekęs aukščio rekordą Type 55 55 UADI |
Firmos istorija: Asnières gamykloje pradeda veikti jos hidraulikos gamybos sekcija, pastatyta ruošiantis DS gamybai. Gaminami modeliai: Gegužę 15-Six gauna pastovaus aukščio hidropneumatinę užpakalinę pakabą – techninis perversmas, kurio pradininkais buvo Citroën projektavimo ir vystymo skyrius. Hidropneumatinė sistema sujungia dujas ir skystį ir leidžia pasiekti unikalius komforto ir eismo stabilumo standartus. Pagaminta automobilių – 154.054 |
15-Six H |
Firmos istorija: Gaminami modeliai: Paryžiaus Autosalone pristatomas DS 19. Įvertintas 11CV, jis turi 1911cc variklį (70.5AG/4500apm) ir 4 bėgių pavarų dėžę, važiuoja 140km/h greičiu ir naudoja 10ltr/100km. Jo kėbulas pilnai integruotas su nuimamais paneliais ir nuožuliniai lygia nosimi be radiatoriaus grotelių. Apie DS 19 kalba visas miestas, tai automobilis, skelbiantis naujos eros automobilio istorijoje pradžią. Naujas automobilis revoliucinis ne tik dėl aerodinaminio silueto, bet ir dėl naujų techninių savybių, tokių kaip: hidropneumatinė pakaba su automatiniu aukščio reguliavimu. Visos pagrindinės sistemos – pavara, sankaba, vairas, stabdžiai – turi stiprintuvus, automobilis turi dvi nepriklausomas stabdžių sistemas ir automatinį paskirstymo mechanizmą, derinantį stabdžių jėgą su automobilio svoriu. Pirmąkart pasaulyje serijiniame automobilyje priekyje įrengti diskiniai stabdžiai. Automobilis yra super-pataikymas: per pirmas 45 minutes užsakomi 749 automobiliai ir dienos pabaigoje užsakyta jau 12.000. DS gaminamas beveik 20 metų. Viso tarp 1955ųjų spalio ir 1975ųjų balandžio pagaminta 1.456.115 DS. Pagaminta automobilių – 181.744 |
DS 19 DS 19 aprašas DS šeimos medis |
Firmos istorija: DS pradedamas surinkti Belgijoje. Gaminami modeliai: Pradedamas parduoti pirmas 4 ratais varomas Citroën sunkvežimis – Type 46 CDU – su 6 cilindrų 5181cc dyzeliniu varikliu (95AG). Jis veža 5.000kg krovinį ir pakrautas sveria 9300kg. Pagaminta automobilių – 190.091 |
Type 46 CDU |
Firmos istorija: Pnompenyje (Kamdodža) pradeda veikti 2CV sunkvežimukų surinkimo linija. Gaminami modeliai: Gegužę pradedamas pardavinėti ID19 po savo premjeros (uždaru gaubtu) 1956ųjų Paryžiaus Autosalone. Jis gaminamas dviejų versijų: Standard (63AG/4000apm, 130km/h) ir Lux (66AG/4500apm, 135km/h). Tarp 1957ųjų kovo ir 1969ųjų rugsėjo pagaminti 491.434 ID. Pagaminta automobilių – 206.136 |
ID 19 |
Firmos istorija: Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa Pierre Bercot. Gaminami modeliai: Paryžiaus Autosalone pristatomas ID 19 Break, kuriame suderintos techninės ID 19 Lux savybės su Break kėbulu – tai šeimos ar universalus automobilis. Pagaminta automobilių – 246.305 |
Pierre Bercot (1903-1991) ID 19 Break Ambulansas 2CV Sahara |