1948 metais, panaudojant 2CV variklį, Citroën sukūrė nediduką universalų automobilį, pakartojantį TUB koncepciją. Deja, pagaminus du prototipus, į seriją buvo paleistas 2CV AZU 250 Camionette, kuris buvo ir ilgesnis už Type G, ir mažiau erdvus – matyt, ekonomiškai labiau apsimokėjo panaudoti 2CV važiuoklės ir kėbulo dalis. Tačiau Type G idėjos buvo įgyvendintos didesniame universaliame automobilyje Type H.
Citroënët puslapis apie Type G
Wikipedia straipsnis apie Type G
Citroën Type G galerija
bjauresnio automobilio noredamas nesugalvosi.
Tai kad estetika čia nebuvo labai rūpinamasi – FUNKCIONALUMAS visų pirma. O funkcionalumas šito tipo awto dažnai svarbiau už dzindziliukus ir mėlynas neonkes
Kas ten minėjo bjauriausią? Fiato multiplą pamiršom?!


O šitas – kirviu padarytas, taip. Bet vis ne vovlo 740
1948 – iki eurobox’ų dar marios laiko; o čia grožio ir nesiekta – bet kažkokios proporcijos ir charakteris yra. Talentingi žmonės kūrė, įdėjo šilumos net ir į išvaizdą, kuri nebuvo būtina
O man patinka. Puikus dizainas. Tiems laikams superduperultramodernus. Su niekuo (gal tik su H Type) nesumaišysi. Norėčiau tokią igyti ir vėžintis Lietuvos keliais
Taip, dizainas unikalus, kas turi išliekamąją vertę.
Ir vėl ranką „pridėjo“ genialieji A. Lefebvre ir F.Bertoni. Andre, būdamas aviacijos inžinieriumi, visą laiką akies krašteliu sekė aviacijos pramonės naujienas. Taigi G ir H modeių gofruotos panelės nužiūrėtos iš…Junkers JU52.
-> voldemaras – na ir gofruota skarda žymiai tvirtesnė, tad jos plonesnės užtenka – ekonomika turi būti ekonomiškla