Tai va, man jau pamažu aiškėja, kad pirmadieniui numatyta kelionė į Jevrosojūzo sostinę Briuselį greičiausiai neįvyks dėl oro transporto kolapso Europoje. Turėjome susirinkti iš Ispanijos, Vokietijos bei Lietuvos ir aptarti su ES atstovais naują labai įdomų projektą, kuris leistų sukurti visos Europos (nuo Portugalijos iki pat Uralo kalnų) vieningą hidrografijos ir reljefo modelį. Islandijos ugnikalnio išsiveržimas parodė, kokia pažeidžiama mūsų vienpusiška technologinė civilizacija. Nors, jei jau pasigilinti, Islandijos ugnikalniai nekart yra krėtę „šposus“ Islandijai ir Europai. Pvz., Laki ugnikalnis – kurio išsiveržimas 1783 metais pražudė 80% avių, 50% galvijų ir 50% arklių dėl ligų, o kur dar gamtos užteršimas. Rezultatas – 20-25% Islandijos gyventojų mirė nuo bado ir ligų. Pagalvokim – Lietuvai tai būtų kokie 700.000 gyventojų… Taip kad dar neaišku, kas bus, jei ugnikalnis bers pelenus ilgesnį laiką. Oro transportas gali būti pakeistas antžeminiu ar jūriniu, bet va neigiama įtaka žmonių ir gyvūnų sveikatai bei žala gamtai gali būti esminė.
12 Responses to “Ech, ta Islandija…”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
argi ne per lietuvišką televizorių girdėjau, kai sakė – jog tos dulkės ar tai pelenai nepavojingi, nes yra organinės kilmės 😀 😀
-> Giedrė – gerai, kad aš to briedo nežiūriu, nes mėgėjiškumas imituojant profesionalumą užknisa
Žinai, savo laiku teko kelis metus padirbėti Mažeikiuose (1987-1990), tai va, kartais iš ten irgi pūsteldavo organikos, nuo Naftos pusės – gryno sieros vandenilio… Tai ne kartą ir rūgštaus lietučio paduodavo. Po vieno tokio lietučio draugeliui galva šašais nuėjo, o mano naujutėliai balti „štiblietai“ per visas siūles pabiro 🙂 Laimė, kad tuose kraštuose vėjas dažniausiai pučia Latvijos link…
Nepavojingi sakai? Lėktuvams pavojingi, o žmonėms ne? Pabandyk pakvėpuoti ar išgerti smulkiai grūsto stiklo pudros, o paskui papasakok 🙂 Osmanų imperijos sultono dvare buvo paprotys neįtikusį veikėją pavaišinti kavute su grūsto deimanto dulkėmis. Per tris-keturias savaites toks žmogelis tyliai ir skausmingai nusibaigdavo nuo visiškos skrandžio erozijos…
Panašu, jog ne tik aviacija ties kažkokia kryžkele.
Tas begalinis skubėjimas taps lėtesnis?
Keliauti gelžkeliu, laivais, propeleriniais lėktuvais?
Žmonijai daeis, kad esant dabartinėms informacijos perdavimo galimybėms iš vis nebūtina taip masiškai keliauti?
Aha, bus kaip „Matricoje“: gulėsim kokonuose ir viską gausim virtualių pavidalu 🙂
Jau pasirodė straipsnių apie reaktyvinės aviacijos pabaigą.
Klimatas atšals, sąskaitos didės. Tai gal tieji kokonai visai neblogai būtų- su visais virtualiaisiais sexais/kexais
Specialiai Gaspadoriui- jeigu neskaitė. Gal ta jo kelionė Briuxelin irgi papuola į šįą sąmokslo teoriją :
http://www.echo.msk.ru/blog/mitrofanov/672841-echo/
-> Taškas – nu faina sąmokslo teorija 😀
Ir viskas sutampa – šiandien ugnikalnis nustojo dūmyt. 😆
-> Adas – viskas daug paprasčiau – islandų skolos rašteliai baigėsi 😀
Stokite į grupę, katra reikalauja iš Islandijos atlyginti nuostolius, jei grupė surinks 20000000 narių, tai Islandija privalės!
-> Pipedija Enciklopedija – tai kad jie antrą kartą kai subankrutuos, tai dar didesnį ugnikalnį įjungs 🙁