Type H senstant moraliai, buvo pradėta žvalgytis, kuo jį pakeitus. Tuo metu Citroën pradėjo bendradarbiavimą su Italijos automobilių gamybos koncernu Fiat. Buvo priimtas sprendimas Fiat gamykloje gminti bendrą universalaus automobilio modelį su nedideliais skirtumais. Citroën įvardino šį modelį kaip C35, Fiat variantas 242 buvo gaminamas su Fiat varikliais. Kai Fiat nutraukė šio modelio gamybą, C35 buvo gaminamas Prancūzijoje, kėbulininkų firmoje Chausson.
Universalo modelis buvo labai sėkimingas, leidžiamas daugybe variantų, taip pat perdirbinėjamas ir įvairių kėbulininkų firmų.
1974 kovą pasirodo universalus automobilis C35, sukurtas ir gaminamas kartu su Fiat. Automobilis veža 1.885kg ir siūlo dviejų tipų variklius: benzininį 1985cc (65AG/4750apm), 9CV, 107km/h, ir dyzelinį 2175c (61.5AG/4500apm), 7CV, 101km/h.
Wikipedijos straipsnis apie C35
Citroën C35 galerija
Kuo toliau tuo labiau supanašėja- Citroen, FIAT, Peugeot, Renault… klijuok vis kitą emblemą sueis kaip už gerą…
-> voldemaras – koperacija, standartizacija ir kitos *acijos… 🙁
Sutinku, atpigina projektavimą, gamybą, gal būt ir distribuciją…, bet praranda markės veidą- pamatęs kelyje nematytą modelį pradedi spėlioti, kol prasilenkiant pamatai emblemą…tpfu, ogi Chujendaj.
-> voldemaras – todėl ewrobox’as valdo. todėl ir tos emblemos ant kapotų per pusę mašinkos, kad skirtųsi