Kai kada man atrodo, kad mūsų švietimo sistema tiesiog skiepija vienokius ar kitokius prietarus
17 Responses to “Šeštadienio mintis apmąstymui”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Labas rytas 🙂
Ji tiesiog perdirba žmones į tinkamus sistemai (valdomus) . Taip kolkas yra: švietimas žaloja, mokslas gyvuoja tik disertacijoms, o pats žmogus tik priemonė kažkam susikrauti pelną.
Bet gi viskas keičiasi, sąmonėjam. Pagaliau 🙂 ..
-> Viltė – sąmonėjam? Vienetai… O masė tebelieka mase
Žinoma, sąmonėjam – vien pažiūrėjus į jaunimą džiaugiasi širdis 🙂 .
Žinot, aš laikausi Mauglio pozicijos, kuris sakė, kad visi mes esame viena, dar B.Li sakė, kad yra viena šeima po saule – žmonija. Ne tokia jau pilka ta masė, kiekvienam ateina laikas pabusti.
Ir bunda, sąmonėja, tikrai.. Kiek puikių visuomeninių judėjimų, tik jie nesiafišuoja ir nerėkia apie savo darbus..
Čia tik per žiniasklaidą blogai da blogai… Viskas eina geryn, patikėkite, po šito chaoso tikrai įsivyraus aiški kryptis link žmogiškumo (humanizmo). Viskas bus gerai 🙂
-> Viltė – ech, man tavo optimizmą… 🙁
🙂 Tai kad jau pabuvau pesimistė, ir niekaip man tas gyvenime nepadėjo, tai pasirinkimo kito kaip ir nebuvo – teko tapti optimiste 😉
O kad viskas bus gerai, tai žinau tiksliai 🙂 , ir ne tik dėl to, kad esu optimistė 🙂 .., žodžiu, pamatysit 😉
Kai kada man atrodo, kad visos švietimo sistemos daro tą patį. Brač, aš taip seniai jau noriu parašyti nedidelį traktatą „pagiriamasis žodis kalimui arba ar lengva šviesti tinginius“?
-> Justinas Žilinskas – nu įdomu būtų paskaityti 😉
na aš neišdrįsau taip generalizuoti apie VISAS švietimo sistemas 😉 kaslink tinginių mokymo – yep, irgi turiu šitą skaudžią patirtį 🙁
Nu, brač, jei pažiūrėjus kaimietiškai, tai – jei norėtum ką nors ko nors išmokyti, tai mokytumei. O testai ir visos kitos priemonės „dėl paukščiuko“ – būtų paskutinėje vietoje 😀 😀 😀
Suprantu suprantu suprantu – laikas, greitis, progresas, unifikacija, smegenų sterilizacija ir kiti būtini dalykai patikimai išstūmė Mokytoją ir Mokinį iš mok…, t.y. Sistemos.
Vienas dalykas – dabar ne darbą reikia mokėti, o pateikti save.
Kitas dalykas – bez bumagi ty bukaška, a s bumaškoi – čelovek 😉
Todėl neverta ieškoti švietimo sistemoj (elektrikai?!) mokymo 😀
P.S. Na, jei atmetus pasišaipymus, tai pamatysit, kad čia ta pati E621 sistema – visiems TIKRO maisto nebeužtenka, MASĖMS chemija kaip tik. Nieko tokio, tiesiog tokie laikai.
-> scania – pribaigei manyje paskutinį optimizmo daigą 😉
O vat kaip tik optimizmo galima rasti – jei jau visur E621, gamink namuose – būsi visa galva sveikesnis 😉
Situacijos pažinimas pačios situacijos nepakeis; bet parodys visus išėjimus 😉
Dabartinis švietimas primena, ne, tapatus tarybinei sistemai – mokymas skirtas gaminti vidutiniokus (jei dar yra tokia kalibracija)
Puiku, niekas netrukdo savavališkai imti iš knygų ar kitų šaltinių išmintį ir dėtis galvon.
Tik – pirma reikia nuspręsti, ar to reikia… 😉
-> scania – dėl situacijos pažinimo esi teisus – kai jau bent žinai, kas po kam – nors kažkokie sprendimai gali ateiti galvon
O kaslink dabartinio ar sovietinio švietimo – tai kad turbūt vidutiniokų gamyba apskritai ir yra švietimo kaip SISTEMOS uždavinys, turint tikslą išjudinti nebe-vidutiniokus savarankiškam mąstymui. Tik kad tų nebe-vidutiniokų nėra tiek daug, kaip reikėtų/norėtųsi
-> Viltė – na, aš tikiuosi kaip sykis NEBEpamatyti 😉
O apie kurią švietimo sistemos dalį kolegos šnekate? Jei apie vidurinį išsilavinimą, tai ši srytis, mano galva, yra savotiškas nacijos genocidas :(, nes viskas vedama prie to, kad mokslas tai paslauga ir teisus yra tas kuris už tai moka…
-> xminde – tas pats ir su aukštuoju mokslu – mokantis pinigus studentas iš esmės nusprendžia mokyklos išlikimą.
Nors aš, žvelgdamas į privalomą aukštąjį išsilavinimą, asmeniškai uždaryčiau pusę „aukštųjų“ mokyklų ir paversčiau jas koledžais.
Kaslink minėto vidurinio mokslo – jis kažkur nusirito. Žemiau grindjuostės aka plintuso lygio.
Pratęsiant mintį apie mitus (sukilnintus prietarus?) – o gal prietarų skiepijimas (jei tai gerai sumeistrauta, funkcionali prietarų sistema) – dar pusė bėdos. O jei tai prietarų kratinys?
Jaunimas tai jaučia dar labiau kas su jais daroma ir tai parodo:
http://tomasviluckas.blogas.lt/svietimo-sistemos-troskinys-gero-apetito-3340.html
-> kūkalis (Tadas) – taip, jei tai prietarų sistema – tai turime mokymo sistemą; o jei tai tik kratinys – tiesiog mokymo procesas