Mane vis stebina, kad tiek daug žmonių naudoja tiek daug savo energijos ir resursų visokiems simboliams įsigyti, pamiršdami, kad visų svarbiausia yra funkcionalumas
27 Responses to “Antradienio mintis apmąstymui”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Nu, jo – ir tai rašo CITROENistas. 🙂 Iš tiesų – savoj aky ir rąsto nepamatom 🙁
-> Taškas – xe-xe-xe 😉
Hmm, citroenas kaip tik grynas funkcionalumas už mažus pinigus. Bent jau savo kaip pirkau – mokėjau pusė audi kainos ir gavau du merso komfortus, pusė bmw apetito ir pusantro golfo patikimumo 😀
Grynas išskaičiavimas, brol 😉
Patvirtinu 🙂 Ir su giliu liūdesiu pranešu, kad mano ištikimasis rosinantas Sraigius atšventęs savo 20-metį garbingai baigė savo dienas dr. Alvydo klinikoje – taps donoru. Deja, penkto citroeno nebus, nes dabartinės skarbonkės niekada neprilygs Žoržetkai, Obeliksui, Traktoriksui ir Sraigiui…
Užjaučiu, nuoširdžiai…
Pritariu irgi nuoširdžiai! 🙂
Brač, jei turėčiau pinigų, kiek jų neturiu, užsakyčiau restauruotą BX 1.9 trd 1985… 😀
Va ten tai funkcionalumas be jokių etikečių 😀 Net prietaisų skydelis toks, koks yra, o ne „kaip kitų“ 😀
85-ais dar buvo ne tik su būgniniu spidometru… Buvo ir „kosminis“ variantas, buvo ir 200 egz. 4×4 serija…
-> Andu – tai ant kokio rosinanto dabar?
dabar daug jų turiu: Bugatti, Wawa, Vagabond, Reebook 🙂 Dar nežinau. Pridaviau eilinę knygą, laukiu pinigų. Žinau, kad tai bus ne Audi, VW, BMW ar koks panašus tautowežimis… Bet dyzelis 🙂
-> Andu – JAJOniška? 😉
Buvo Kaune Hanzos dienos, joje mugė… Liaudies meistrams ne tai, kad krizė, bet visiškas pypiecas… nors daug produkcijos tikrai funkcionali.
-> xminde – kai prasideda daiktų mIAninimas, kad įtikti pirkėjui – daiktai gražėja, bet tolsta nuo savo pradinės paskirties ir funkcionalumo
Gali daiktas būti ir tobulai funkcionalus, bet jei žmogus nemoka tuo funkciolaumu pasinaudoti (ar net nežino, kam, po galais, tai gali būti reikalinga), ir perka tik dėl vaizdo… ar apskritai pats nežino, kodėl perka…. Nu čia aš ta pačia amatininkų tema. 🙂
O šiaip, gražiausias daiktas tas, kuris nuolat naudojamas pagal paskirtį, vat. 🙂
Prisiminęs savo amatą, pasikartosiu: гламур – это представление быдла о красоте….
„гламур – это представление быдла о красоте….“
10 !!!
-> Andu – zis iz ze total piesiec 😀
O „pypiecas“, kas per žodis? Nuo 3,14 ?
„pypiecas“, tai gražesnė „3,14zdiecas“ garsinė versija 😉
ne „pypecas“- siandien Hansa dienos ryt balbieriskio kermosius.tie patys veidai jau daug metu.o kiek zinau-cia tik centai .visa pelno“gretinele“ is uzsienio ateina.
cia turbut Grumlinas turejo omeny „langus“ ir „obuolius“?
-> liuka – ne tik, ne tik… čia, pvz, ir mersas ar bimbalas, kai markė tampa kultu
Na, bimbalas bent jau tikrai gera mašina… 😀
šiais laikais gerų mašinų nebėra 🙂
Ko gero taip 🙂 Kai rašiau – galvojau apie senus 🙂
kaip rasiau anksciau“ BMW -tik vokietijoj BMW“
-> Grumlinas – sakyciau ne kultu o fetishu. nes kultui paklustama ir jis dievinamas.o fetishas -jo liguistai trokstama.
-> liuka – yep, geras pastebėjimas apie kultą ir fetišą
Masciau ties Tavo sia mintim kuri laika ir galvoju, kad funcionalumas turbut nera pats svarbiausias dalykas, ka zmones siekia tureti. Nors zinoma, gal as neteisingai suprantu paties minti. Yra tiek daug daiktu, kuriu utilitarine verte nuline, bet jie baisiai brangus. Jei funcionalumas butu esme tai mes gal vazinetume vezimais su varikliais – transporto funcija butu patenkinta, variklio funcionalumas taip pat butu isnaudotas, o amortizatoriu patogumas tai tik prabanga (cia toks grubus pavyzdys). Is kitos puses jei ziuret placiau i visokius simbolius, tai religiniai simboliai turbut yra patys paklausiausi, nors funcionalumas (ziurint is kurios puses ziuret) arba nulinis arba kazkoks yra nors nepamatuojamas. Is trecios puses eidamas i knygyna perki knyga pilna visokiu simboliu, kurie yra ivairaus lygio – nuo raidziu, paveiksliuku ar nuotrauku iki simboliniu ideju. Net jei nesurandi kiekvienam simboliui funcionalios ir ilgalaikes paskirties, vis tiek perki. Vienzo, manau, kad funcionalumas svarbus, bet gal nera visada lemiamas veiksnys isigyjant kazka.
-> Minis – pats mažumėlę nepagavai minčiaus.
Labai geras pastebėjimas „Yra tiek daug daiktu, kuriu utilitarine verte nuline, bet jie baisiai brangus.“ – tai va apie juos dalinai ir kalba eina. Bet ne vien apie juos. Nes paties pastaba apie vežimą ne visai correct – skirkime objektų klases/kategorijas. Jei jau apie vežimą kalba eina: norint pervežti krovinius/keleivius sausai ir patogiai, būtinas koks nors stogas ant vežimo (ar kėbulas). Jis nėra prabanga,, jis yra funkcionalus. Sakykime meistars A gamina stogus gerai, meistras B – prastai. Perkame iš meistro A, ania? – nes jis užtikrina efektyvesnį funkcionalumą. Tarkime meistrai C ir D savo vienodos kokybės kėbulus išpaišo iš esmės vienodai gražiais raštais, bet meistras D yra „Karaliaus Rūmų Karietų Tiekėjas“, tad jo kėbulai brangesni, bo jis tsakant yra artesnis aukštuomenei (ar geriau jai moka šiknon lįsti, bet ne apie tai kalba eina). Tai va klausimas, ar tikrai tikslinga pirkti iš meistro D brangiau, jei kokybė ir išvaizda analogiška, t.y. funkcionalumas sutampa? Fetišizmo fenomenas, anot kolegos liukos
Kaslink religijos – religija tau suteikia funkcionalumą, užtikrindama tavo sielos priežiūrą aka support’ą. Ir taip yra tol, kol tiki. Priešingu atveju reikėtų pasitikrinti psichiką, nes tikėjimo dėl-visa-ko nebūna.
Kaslink knygų – knygos nėra simbolių rinkinys, o žinių/informacijos šaltinis. Jų pirkimas tuo atveju, kai „net jei nesurandi kiekvienam simboliui funcionalios ir ilgalaikes paskirties“ – yra glupstva ir knygos fetišizavimas