Pornografija yra pagrindinis Interneto variklis.
P.S. Reklama irgi yra ta pati pornografija, tik iškrypėliška forma.
Antradienio mintis apmąstymui
Spa 5th, 2010 by grumlinas
Posted in mintys
11 Responses to “Antradienio mintis apmąstymui”
-
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
pornogrãfija [gr. pornē — paleistuvė +
…grafija]
Sutinku dėl reklamos, gaila, kad iš mados išėjo paleistuvių užmėtymas akmenimis.
Labai tiktų tiems įkyrių reklamų „kūrėjams“- bent rykščių forma, po koklių 30 kirčių, būtinai per nuogą subinę, kad būt erotiška…
-> Taškas – nu koks tu netolerastiškas, kad net baisu…
nebeužima pornografija tiek vietos internete, kiek anksčiau. nebe tokia jis varbi internetui.
mp3 gerokai populiaresnis paieškos tag’as, nei porno, sex ir t.t.
o 90 proc. reklamos galima išvengti.
-> Rokas Arbušis – kalba eina ne apie reklamos vengimą, o apie tai, kad ji brukama per visus galus ir sudaro didelę (kad ir labai dažnai ignoruojamą) trafiko dalį. Kaslink pornografijos – vėlgi, mass-media geltonėjimas iki primityvymo reikalauja porno kaip sudominimo elemento – pasibastyk po tipo informacinius-pramoginius portalus. Čia kaip šou versle – kur tu dabar esi matęs apsirengusią pop-žvaigždę? Prieš 20 metų jos būtų priskirtos soft-porno aktorėms. Nemokamas failų hostingas vėlgi nemažai finansuojamas pornografinių puslapių reklamos. Plius toks unikalus reiškinys, įtakotas skaitmeninės fotografijos paplitimo, kaip internetinis ekshibicionizmas. Etc.itd. – tiesiog mes taip apsipratome su nuogybe aplinkui, kad ją skip’inam iš sąmonės
Reklama arši, nes tik taip tesugalvojama atkreipti vartotojo dėmesį. Geri partizaninio marketingo specialistai kainuoja neįsivaizduojamus pinigus ir į juos investuoti daugelis bijo, todėl dažniausiai sutinkame įkyrią ir primygtinai brukamą reklamą.
-> Miga – arši protinga reklama gal ir nieko būtų. Bet, kaip kad minėjai – tas aršumas dažniausiai lydimas bukumo arba įkyrumo, tad tokia reklama yra veltui išmesti pinigai.
Hmm, gyvenam tokiais laikais, kai prekės tokios, kad be melų, oi, be reklamos neparduosi. Net ir partizaniniai būdai pagarboje!
Turbūt prekės yra gryna pornografija*, kad jas reikia girti įkyriai aršiai ir su specialistais
*pornografija dar vadinamas itin prastai, atmestinai ir nemokšiškai atliktas darbas. Liaudiški posakiai.
Ot ir ne! Jei jūsų reklama ‘nekabina’, vadinasi, nesate tas tikslinis vartotojas t.y. auka, kuriai toji reklama ir buvo sukurta. Pinigų niekas nešvaisto, o bukos ir įkyrios frazės ar vaizdai greičiausiai koduoja smegenėles. Ir t.t. ir pan… bet faktas tas, kad kenčia nepakenčiamybę tai visi
-> Miga – kodėl? Pvz., aš guglinu, ieškodamas info apie citroenus, nes ruošiu naują postą. Pastebiu, kad Gmaile padaugėja reklamų apie citroenus, t.t. mano naršymo įpročiai pastebėti ir pasirodė tikslinė reklama, o kai kada jos labai daug. Tačiau tai tuščias grajus, nes manęs nedomina tai, kas dabar vadinama „citroenais“, tad ta buka ir įkyri reklama nevisai pataiko į tikslą
Brukamoji reklama todėl taip ir vadinama, nes įkyriai lenda bet kam, kam gali. Jei nepaskatina žmogaus įsigyti/išmėginti siūlomosios prekės/paslaugos, vadinasi, tas žmogus nebuvo galimas klientas. Bet tokios reklamos atsiperka greitai, nes platinamos gausiai, o didelių sugebėjimų sukurti nereikalauja.
-> Miga – tai visą šitą aritmetiką aš žinau. Tik va jos efektyvumas kaip atomine bomba žvirblius medžioti