Feed on
Posts
Comments

Pornografija yra pagrindinis Interneto variklis.
P.S. Reklama irgi yra ta pati pornografija, tik iškrypėliška forma.

11 Responses to “Antradienio mintis apmąstymui”

  1. Taškas parašė:

    pornogrãfija [gr. pornē — paleistuvė + ↗…grafija]

    Sutinku dėl reklamos, gaila, kad iš mados išėjo paleistuvių užmėtymas akmenimis.
    Labai tiktų tiems įkyrių reklamų „kūrėjams“- bent rykščių forma, po koklių 30 kirčių, būtinai per nuogą subinę, kad būt erotiška…

  2. Rokas Arbušis parašė:

    nebeužima pornografija tiek vietos internete, kiek anksčiau. nebe tokia jis varbi internetui.
    mp3 gerokai populiaresnis paieškos tag’as, nei porno, sex ir t.t.
    o 90 proc. reklamos galima išvengti.

    • grumlinas parašė:

      -> Rokas Arbušis – kalba eina ne apie reklamos vengimą, o apie tai, kad ji brukama per visus galus ir sudaro didelę (kad ir labai dažnai ignoruojamą) trafiko dalį. Kaslink pornografijos – vėlgi, mass-media geltonėjimas iki primityvymo reikalauja porno kaip sudominimo elemento – pasibastyk po tipo informacinius-pramoginius portalus. Čia kaip šou versle – kur tu dabar esi matęs apsirengusią pop-žvaigždę? Prieš 20 metų jos būtų priskirtos soft-porno aktorėms. Nemokamas failų hostingas vėlgi nemažai finansuojamas pornografinių puslapių reklamos. Plius toks unikalus reiškinys, įtakotas skaitmeninės fotografijos paplitimo, kaip internetinis ekshibicionizmas. Etc.itd. – tiesiog mes taip apsipratome su nuogybe aplinkui, kad ją skip’inam iš sąmonės

  3. Miga parašė:

    Reklama arši, nes tik taip tesugalvojama atkreipti vartotojo dėmesį. Geri partizaninio marketingo specialistai kainuoja neįsivaizduojamus pinigus ir į juos investuoti daugelis bijo, todėl dažniausiai sutinkame įkyrią ir primygtinai brukamą reklamą.

    • grumlinas parašė:

      -> Miga – arši protinga reklama gal ir nieko būtų. Bet, kaip kad minėjai – tas aršumas dažniausiai lydimas bukumo arba įkyrumo, tad tokia reklama yra veltui išmesti pinigai.

      • scania parašė:

        Hmm, gyvenam tokiais laikais, kai prekės tokios, kad be melų, oi, be reklamos neparduosi. Net ir partizaniniai būdai pagarboje!
        Turbūt prekės yra gryna pornografija*, kad jas reikia girti įkyriai aršiai ir su specialistais 😀

        *pornografija dar vadinamas itin prastai, atmestinai ir nemokšiškai atliktas darbas. Liaudiški posakiai.

      • Miga parašė:

        Ot ir ne! Jei jūsų reklama ‘nekabina’, vadinasi, nesate tas tikslinis vartotojas t.y. auka, kuriai toji reklama ir buvo sukurta. Pinigų niekas nešvaisto, o bukos ir įkyrios frazės ar vaizdai greičiausiai koduoja smegenėles. Ir t.t. ir pan… bet faktas tas, kad kenčia nepakenčiamybę tai visi 🙂

        • grumlinas parašė:

          -> Miga – kodėl? Pvz., aš guglinu, ieškodamas info apie citroenus, nes ruošiu naują postą. Pastebiu, kad Gmaile padaugėja reklamų apie citroenus, t.t. mano naršymo įpročiai pastebėti ir pasirodė tikslinė reklama, o kai kada jos labai daug. Tačiau tai tuščias grajus, nes manęs nedomina tai, kas dabar vadinama „citroenais“, tad ta buka ir įkyri reklama nevisai pataiko į tikslą

  4. Miga parašė:

    Brukamoji reklama todėl taip ir vadinama, nes įkyriai lenda bet kam, kam gali. Jei nepaskatina žmogaus įsigyti/išmėginti siūlomosios prekės/paslaugos, vadinasi, tas žmogus nebuvo galimas klientas. Bet tokios reklamos atsiperka greitai, nes platinamos gausiai, o didelių sugebėjimų sukurti nereikalauja.

    • grumlinas parašė:

      -> Miga – tai visą šitą aritmetiką aš žinau. Tik va jos efektyvumas kaip atomine bomba žvirblius medžioti