Pats tas iš ryto prabudimui. Jei kieno laki vaizduotė – įsivauzduokite, jog stabdžiai nesuveikia…
Pabandykite pamatyti savo automobilio „stopus“ veidrodėlyje…
Spa 19th, 2010 by grumlinas
Gyvenimas – ne tai, ko tu nori, o tai, ką tu gali
Spa 19th, 2010 by grumlinas
Pats tas iš ryto prabudimui. Jei kieno laki vaizduotė – įsivauzduokite, jog stabdžiai nesuveikia…
Jooo.. Vairuotojas – aukšto pilotažo 🙂 . Čia nervų neužtenka žiūrėti, o ką jau kalbėti apie išvairavimą.. Malačius 🙂
-> Viltė – slystelėjus būtų amen-poteriai. Įspūdingiausia, kad jis su priekaba taip tabaluojasi
Tai vat 🙂 – ir dar su priekaba, tai mane pakerėjo.. Man apskritai tos didelės mašinos baimę kelia kažkodėl..
oi ne be pagrindo baimė tavo, Vilte, tokių šoferių kaip šis, filmuke – yra. Bet yra ir tokių, kur net karučio patikėti negalima…
Mūsų miškuose fiskaristai irgi pavaro aukštojo pilotažo 🙂
Esu matęs, kaip su K701 dvi priekabas atbulom stūmė nefiksavus antrosios 🙂
Neblogas filmukas, gražu, kai kas išmano savo darbą 🙂
-> scania – gražu, kai išmano ir kai viskas gerai 😉
Pilotas-asas 🙂 Bet įdėmiai įsižiūrėjus, to jis negalėtų padaryti, jei priekinė priekabos ašis nebūtų sukiojama. Mūsuose, regis, tokių net ir nebūna.
-> Denis – na taip, priekaba specifinė, prieinė ašis po ja laisvai palenda ir sukasi aplink
O tai kokios miškovežių priekabų ašys?! Kokių dar būna?! 😀
Taigis nesu meškovėžis, tai ir nežinau. Tik atkreipiau dėmesį, jog ta priekaba skiriasi nuo tų, kurios naudojamos miestų keliuose. 🙂
Kas link asfaltuotų kelių krovininių priekabų – aukščiausią klasę mačiau Suomijoje, mat priešais ofiso langus buvo transporto terminalas. Sunkvežimis trumpas, triašė priekaba pusantro karto ilgesnė už sunkvežimį. Bičai per kelis pirmyn-atgal apsisukdavo siaurame kieme – iki šios su nuostabą tai prisimenu. 🙂
Miškovežių priekabos kaip tik tokios 🙂 bent jau Lietuvoj 🙂
O šitas, berods, europietis:
http://www.foto-galerie.net/fotografen/truck_Mercedes_Actros_58630_159.html
Šiaip miela malonu žiūrėti, kaip rimtas šoferis važiuoja 🙂