…pirkit visokių džiaugsmingų šūdukų helovynui švęsti! O nykūs ir bajurūs tradicijų gerbėjai lai varo į savo kapines žvakučių degioti.
38 Responses to “Multikultūristai, anu marš į maksimas…”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Kiba koja ne ta iš lovos išlipai, kad šitaip griežtai pusę Lietuvos varineji penktadienio rytą :)))))
-> Adux – nu užtai kita pusė Lietuvos žvakeles degios. Kaslink kojos – nu kad oras varyte varo ką nors apspjaudyti 😉
Aha – pusė Lietuvos eis protėvių vėlių gąsdinti, kita pusė – protėvių vėlių pagerbti.
Beje, o tai kas per do giminė tokia, tarkim, kad protėvių vėles gąsdinti reikia?
Drakulos lyg ir iš Rumunijos…. ar vietiniai?! 8)
-> scania – tamsus tu kaip sklepas (ar kaip rudens naktis) 😉 – taigi tai ir yra MULTIKULTŪRIZMAS, kai atsisakoma savo tradicijų, o priimamas universalus-globalus popsas, sukurtas marketingo specialistų prekybcentrių pelnams didinti
Tamsus, ačiū; kol kas dar laikomės; nors, tiesą pasakius, rimtai šviesti niekas ir nesiėmė 😀
Tai kad pelną neša – ne bėda, tegu, o ir pinigai ne mano – bet mane domina, kaip taip žmonės negerbia savo protėvių?!
Sakau, gal jiems gėda už savo protėvius?!? 😀
Marketingas, visų pirma, yra nukreiptas į būsimąjį vartotoją, o tai pagrinde yra jaunimėlis, kuriam bile pasidūkti, ir jei mes jo neeauklėsime gerbti protėvių vėlių, jie atsiduos suvokimo nereikalaujančiam merketinginiam variantui – jas gasdinti.
-> scania – „gal jiems gėda už savo protėvius?“ – turiu ir aš tokį įtarimą
Pritariu, Gintarai – visu 100%.
-> Giedrulis – nu ne visi pritaria, ale tavo nuomonė man svarbi 🙂
Viens kitam netrukdo, ne ta pacia diena gi vyksta
Na taip, lyg ir netrukdo. Čia panašiai, kaip vedęs vyras vieną dieną eina į viešnamį, o kitą dieną jau gali ir pas žmoną sugrįžti lyg niekur nieko. Juk kitą dieną…
-> Andrej Malibas Moliboga – nu netrukdo. Ale man tie helovyno barškučiai niekaip nesiderina su protėvių pagerbimu, nors tu ką. Gal aš ką nors ne taip suprantu?
yra amzius pildytMarketinginius planus .Ateis laikas, prisimins tradicijas.
sakau is patirties.
nors viena diena per metus privaloma issivirt moliugu sriubos;-)
-> liuka – moliūgas – litovcų nacionalinis fruktas, kad PRIVALOMA? 😉
Na taip, na taip. Tai taip lietuviska – atsisakyti papildomos progos pasisypsoti, pasibut su draugais ir pasilinksmint. Geriau susikurti dar viena proga susikaupti, paliudeti ir padusauti. Nu siaip, profilaktiskai, kad lankelio virs galvos chromas labiau blizgetu 🙂
-> Andrej Malibas Moliboga – nedarykim kulto nei iš helovyno, nei iš Vėlinių. Nori – švęsk, nenori – ne. Bet aš manau turįs teisę pasakyti savo nuomonę apie tai, kas man atrodo kvaila ar smirda bizniu. O gal multikultūrizmas reiškia atvežtinių papročių prioritetą prieš vietinius?
P.S. Per Vėlines nesirenku susikaupti, paliūdėti ir padūsauti – mirusius reikia atminti ne vieną dieną metuose. Kaip ir meilę artimam žmogui reikia rodyti ne per šv.Vazelino dieną, o pastoviai.
Man demonstratyvus kartas per metus aptvarkyt kapa ir pastovet prie zvakeliu irgi nesiderina su pagerbimu. Be to, juk ne ta pacia diena vyksta. O trecia – atsiranda pasirinkimas. Taves gi niekas uz rankos netempia i bara helovyno svest?
Ai bet vistiek – pykt ant sventes ar parduotuves, tai ka zinau
Turbūt vienintelis realus būdas spręsti kazusą – perkelti vėlines.. Nu kad jaunimas spėtų grįžti, nusiprausti, išsimiegoti. Praėjo tas laikas, kai vėlinės suvienydavo tautą atminty ir pagarboj, turbūt nemažai praradom, bet jei nematyti kas vyksta aplinkui – prarasim dar daugiau. O gal iš tikrųjų per daug moralizuojam – kažkada juk gal irgi pašvęsdavom tuos helovynus, ale ir praėjo praskrido savaime. Negali gi žmogus visą gyvenimą protingas būti 🙂 Nors atvirkščiai pasitaiko.
-> Rytis I – na taip, jei Saulė nepateka mums reikalingu laiku, ją reiktų kažkaip pareguliuoti 😉 O va tavo frazė „praėjo tas laikas, kai vėlinės suvienydavo tautą atminty ir pagarboj“ turbūt ir atspindi esmę – globalizacija pamažu, bet užtikrinati išplauna tradicijas, jas pakeisdama fiktyviomis apeigomis (už kurias galima uždirbti pinigų) ir įvesdama unifikuotas „šventes“, skirtas pramogauti ir išlaidauti.
Grumlinai,litovcas pats kaip „Fruktas“;-)
noriu patikslinti – ne „litivcas“ o „litovfcas“;-)
kai uzderejo toks Moliugu derlius siemet pas tevus tai moligas ir is jo gaminami valgiai ir gerimai man kasdienybe;-)))))
@Andrej Malibas Moliboga – aš ant savo artimų giminių (mama, seneliai, uošvių familija) kapų lankausi ne kartą ir ne du per metus, tad tavo komentaras konkrečiai pro šalį. Bet neverčiu to daryti kitų, pasversdamas tai kultu. Tiesą pasakius, mums per vėlines važiavimas mažumą beprasmis, nes kapai visda sutvarkyti
Ne beprasmis – seniau buvo tikima, kad būtent tą dieną vėlėms lengviau bendrauti – beje, helovenystai sako tą patį! 😉
Dėl reiškinio abi pusės sutinka – tik viena pusė ima palaikymą, kita baido protėvius.
„O aš tokios reikšmės neteikiu“ – įstatymo nežinojimas nuo atsakomybės neatleidžia 😀
Turbūt, bent anksčiau, retkarčiais o ir dabar lankomi ne vien giminės – draugai, mokytojai, meilužės, pažvakinami ir apleisti, ir net toli nuo namų tom dienom sliūkindavo nelaimingi kraštiečiai į kapines, kad ir visai svetimas. Tai gal ir ne beprasmis… Kas liečia tikėjimą lengvesniu pasibendravimu ir pasisėdėjimu prie šnapsiuko su vėlėmis (ups, čia jau kaimynai) – tiesa sakant kažkada tikėjo kad prerijose stūgaujantis traukinys tikras šėtono išmislas, ale kažkaip praėjo.
ps. svetimus kapus žiūrėjo, nes tikėjo – tolimus giminių kapus irgi kažkas pagerbs. Gal tai ir yra vėlinių racionalus pradas?
pss. Ir visdėlto siūlau perkelti vėlines į pavasarį 🙂 Suprantu, kvailas, neįmanomas toks pasiūlymas..
-> scania – mano komentaras buvo apie kapų tvarkymą, kuris gan daug kam parūpsta tik per Vėlines. O kaslink bendravimo – čia kaip tu su protėviais bendrausi, taip jie ir atsilieps
Supratau, bet jau anksčiau apie tai galvota, ir sugalvota – ogi gerai; tegu nors per Vėlines.
Nu… Nežinau. Niekada nešvenčiau ir nešvęsiu jokio srakovyno, bet ir mūsų kalendoriuje yra dvi datos: Vėlinės, ir Visi Šventi. Net ir bažnyčia neduoda griežtų nurodymų, kada ir ko ten dalyvauti. Na, tipo- nenori, neaktualu, neturi protėvių- tai ir nedalyvauk 🙂 . Ir tą patį helovyną (nieko blogo tame airių/anglosaksų paprotyje, kaip ir Kalėdose, kurias irgi kai kas sugebėjo sušikti) švenčia pagrinde žalias jaunimėlis. Jiems tai- lyšna proga 🙂 . Nu ir lai švenčia, jei tik supranta ką. Ir jei kaimynams langų nedaužo 😉 .
-> proffanas – va būtent – šventės sušikamos buku marketingu 🙁
@Andrej Malibas Moliboga – nepykstu aš nei ant šventės (t.y. helovyno), bo man ji glūpa ir kelianti juoką, nei ant prekybcentrių ir girdyklų, kurie generuopja ažiotažą, kad papildomai užsidirbti (ir nepavydžiu jiems, nes ir jie iš kažko turi gyventi)
@Julius Strazdas – nu tai būsi dabar biškį oranžavas, kaip xoxolas per „Oranžinę revoliuciją“ 😉
O kaslink litovcų/litovfcų – litwinai jie 😉
paskutiniu metu multikultūrizmas plačiai Europoj skamba. Tačiau Vėlinių ir helouvyno į tą pačią lentyną nestatyčiau. Kvepia kažkokiu nepasitenkinimu ;] tai nejau jaunimas negali tamsių ir niūrių naktų pasiskaidrint? 😀
-> Giedrė – gali, gali, kas jiems uždraus? Taigi ir siūlau, kad kuo nori – tuo lai ir užsiima 😉
aha.. nuskambėjo labai ironiškai 🙂
-> Giedrė – tai kad aš visad (bent) mažumą ironiškas 😉