Kažkodėl kai kurie žmonės nesupranta, jog pašaipos ar netgi kritika vienos pusės atžvilgiu toli gražu nereiškia kitos pusės palaikymo. Nes ta kita pusė irgi tuoj-tuoj gaus savo pašaipų ir kritikos pusę.
Mažasis bolševikas mumyse, reikalaujantis pasirinkti UŽ/PRIEŠ, nemiega! 😉
Antradienio mintis apmąstymui
Lap 9th, 2010 by grumlinas
pirmadienio diskusija komentaruose virto antradienio mintimi… 🙂
na pripažint, Grumlinai, nei tolerantiškas. bent jau pagal dabar nusistovėjusią tolerancijos sampratą. ir vien tik už mėgstamą žodį „tolerastija“.
bet turi savo nuomonę. nebūtinai su ja sutinku, bet ji aiški ir verta pagarbos.
ir turi savo stilių „karštaimylimamdarbelin“ 🙂
už tai ir skaitom.
-> Rokas Arbušis – matai, aš esu pakantus, bet ne toleras… tfu …ntiškas 😉 Man pakantumas reiškia, kad aš stengiuosi priimti žmones tokiais, kokie jie yra, t.y. traktuoti lygiai. Ir tą darau tol, kol jie nepradeda generuoti sau kažkokių ypatingų teisių/laisvių, pamiršę savo pagrindinę PAREIGĄ – būti lygūs. Ne vienodi, o būtent lygūs. Ir tame traktavime turiu pakankamą praktinę patirtį, jei ką – kas mane pažįsta arčiau (ar pastoviai skaito), žino apie ką kalba eina 😉
O už skaitymą ačiū 🙂 Ką aš be jūsų, skaitytojai-komentuotojai daryčiau? Liktų vien karštaimylimasdarbelis 😉
Pirmoje pastraipoje issakyta tiesa ismokstame dar mokykloje 🙂
-> Skotas – ne visi, oj ne visi išmoksta 😉
Ui, bet tas bolševikas mumyse visai nemažas. Paradoksalu- didžiausias pas tuos, kurie skelbiasi kovoją būtent prieš bolševizmą. TS/KP.
Tata per AMB laidotuves turėjo unikalią progą bent kiek sumažinti tą priešpriešą, deja – nesugebėjo peržengti savęs. Tuo pačiu kaip ir leido suprasti :“Fas!!!“
Lyg pats būtų amžinas…
-> Taškas – per AMB laidotuves žurnaliūgos varžyte varžėsi, kas dailiau užpakalį palaižys, o dabar užsimušdami jo prasikaltimus viešina. Su Tata gali būti analogiškai – iš pradžių garbins, paskui pamazgom apipils.
Grumlinai, o ant tatos dar liko pamazgu?….jo… 20 metu rezervuaru nesugeba istustint.
-> liuka – anot lietuvių liaudies – „kas nori šunį mušti – lazdą suranda…“ taip ir čia.
na neisikalam Jezaus zodziu „kas be nuodemes -meskite i mane akmeni“
o „soveitizmas“ manau dar l. gajus ir progresuojantis.ir daugelio sirdyse dar l.l.mielas ir nostalgiskas.
-> liuka – bolševikiukai vis regeneruojami, nes visiškai neskatinamas abipusis pakantumas, o per jėgą brukama tolerastija… Tad abi pusės tiesiog kaupia pyktį viena ant kitos.
na tai galim pagal patarle“ rytuose taiga didele-lazdoms zaliava neisimiama“ 😉
-> liuka – nebeišeis – ten tuoj kinai masiškai pasigyvens ir jiems ateivių iš vakarų nereiks 😉
Nežinau ar tai sutapimas, bet siandien perpiet kaip tik turejom diskusija apie tolerancija. Tolerastija – kaip tik tas terminas kurio mums pritruko apibendrinti išvadas :))))))
Super terminas 🙂
-> Adux – na, terminas gal kiek drastiškai paaiškintas čia: http://www.pipedija.com/index.php/Tolerastai
Kaip visada, viskas čia gerai. Būna tik nepatenkinti.
O už nuorodą į „Tolerastus“- milžiniškas dėkui. Man tik jos tetrūko išbaigti paskaitą apie homofilus… 😉
-> proffanas – prašom, bile mačytų 😉 Pipedijoje ir šiaip kitokių įdomių dalykų yra 😉
Naršiau po Pipediją, bet kiek beužsiraudavau- vis papuldavo, mano leksikone- „šmieras“. Nei pačiam pasižiūrėt, nei kitiems parodyt… Arba pernelyg užlankstyta, arba kažkieno ausys kyšo.
Tolerastas įtiko, todėl darsyk dėkui 🙂 . Bet gražiuoju aš ten daugiau nenaršysiu…
-> proffanas – paieškok ten apie Andrių Užkalnį ar Ričardą Rabinovičių/Savukyną 😉 Rasi sau ir artimą sielą zeppelinus bei mirtiną priešą szhaman 😉
Paskaičiau apie zeppelinus ir szhaman (aš gi niekada nedarau pažodžiui to, ką man nurodo 😀 ). Nea; gana. Į Pipediją daugiau nė kojos. Pas mane per silpni nervai 🙂
-> proffanas – tokia ta blogosfera su savo Laukinių Vakarų papročiais 😉
Hmmm, kartais manau, kad tie, kurie už, ir tie, kurie prieš, kovoja todėl, kad paslėptų bendrų darbų pėdsakus 😀
-> scania – nu tu čia jau giliai kasi 😉
Dar įdomus momentas – o juk tikrai reikia giliai kasti, kad pamatytum, kas paviršiuje yra 😀
-> scania – nori aiškiai pamatyti dangų? Atsigulk ant žolės pievoje – tai geriua, nei užversti galvą