Viskas suvesta į viena, gerai dokumentuota. Ačiū kolegai Andu už pradinę nuorodą.
Būtų faina ir apie užsienio šalių aviacijas kažką panašaus rasti.
UPD. Kolegos Voldemaro budrios akies dėka pagavau save patalpinus iš savo atsargų vieno (nenumatyto prezentuoti) filmo pradžios 2 gabalus ir kito (numatyto paviešinimui) filmo 4 dalis. Dabar gi turime abu filmus pilnai. Ačiu, Voldemarai 🙂
Hidroplanai – plieno albatrosai
1 dalis
2 dalis
3dalis
4 dalis
5 dalis
6 dalis
Rusijos jūrų aviacijos istorija
1 dalis
2 dalis
3 dalis
4 dalis
5 dalis
6 dalis
„Būtų faina ir apie užsienio…“
Aha, papuolei.
Rusija, reiškias, jums ne užsienis. „Bližneje zarubežje“.
Negražu labai. Nėr ant Tamstos Landsbergio, pons Grumlinai.
-> urvinis – nu nėr, nėr… nors, tiesą pasakius, net nesusimąsčiau, kad taip įdomiai žodį „užsienio“ galima sutraktuoti 😀
…lėktuvnešių oficialiai rusai neturi nė vieno (tebuvo „авианесущие крейсеры“), o siužetai apie juos net du 🙂
-> proffanas – situacija čia ganėtinai aiški – pagal tarptautinius susitarimus per Bosforo sąsiaurius negali plaukti LĖKTUVNEŠIAI, tad rusai turėjo priešpovandlaivinius kreiserius su sraigtasparniais, o dabar turi lėktuvnešinius kreiserius. Ir vilkas sveikas, ir avys sočios 😉
A va į tai nebuvau atkreipęs dėmesio. Dėkui 🙂 .
Nors iki amerikoniškų lėktuvnešių iš tikrųjų netraukia nei pagal vandentalpą, nei pagal matmenis. Vadinasi, apie „kreiserius“- teisybė 🙂
Na, jei užtenka kreiserio lėktuvams kilti – kam reikalingas didžiulis taikinys vidury balos, kurį saugoti reikia visa nemaža armada? 😀
Kažkodėl tarp 2-os ir 3-čios dalies trūksta didelio „gabalo“…?
-> Voldemaras – ne trūksta, o tai du skirtingi filmai 😀 – ne taip sukopijavau nuorodas 😉 Dabar gi turime abu filmus pilnai. Ačiū, Voldemarai 🙂