Čia Lietuva
Gru 28th, 2010 by grumlinas
Posted in foto, gražūs vaizdai
10 Responses to “Čia Lietuva”
-
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
O – pagal vėžas matyti, kad kažkas linksmai vairuoja
-> scania – ne mumi, ne mumi – mumi prieš kalniuką kaip sykis sustojo
O ten panašu, kad ten drąsus tyrinėtojas vos neištyrė griovio dugno
Na, iki griovio tai dar toli buvo
Tiesiog smagiau pravažiuota, ir tiek
Ir net suspėta aplenkti duobes 
-> scania – na bet posūkį išiminėti išorine puse… drąsus vyriukas, vienžo
Jo, smagu tokiu keliuku trečiu bėgiu netoli šimto važiuoti, vaizduojant ralistą. Mašina veik skrenda, jokio kratymo, damos cypia. Posūkius kerti Zasados trajektorija, gazą didini jau posūkyje… Jei tenka stabdyti darai tai junginėdamas bėgius – 3,2,1.
Užpakalinio vaizdo veidrodėlyje matai įspūdingus dulkių debesis, tokie patys įspėja apie iš priekio artėjantį auto. Jei pamatai laukuose dirbančius ar prie kokios sodybos, pagarbiai sulėtini greitį, kad mažiau būtų dulkių… Kaifas.
Lyg šiol man mįslė, kas apsaugojo vieną kart, kai dviem Mazdomis 626 2,2 su vyr.mechaniku pavarėm po 170 km/h kažkur prie Dubingių. Po to, jau užstalėje, primityviu būdu – su popieriaus lapu – patikrinau reakciją. Abiejų buvo vidutiniška
Skaičiau komentarą ir svajingai prisiminiau BX… XM žvyrkeliuose – gerokai per sunkus, nėra tavo aprašyto smagumo…

Eeech, gėris yra žvyrkeliai, gėris!
Taigi, kai pirmą kartą stebėjau lenktynes ralio greičio ruože, niekaip nesusigaudžiau, kaip greta stovintys supranta – gerai ar ne praėjo ekipažas.
, o tie asai žiūri į savo laikrodžius, betgi tie laikrodžiai paprasti, rankiniai 
-Aha, aišku, posūkyje mirksi stabžių lemputės, tai slabakas. Bet pralėkė Girdauskas – mirksėjo, o tie asai sako – gerai.
-Aha, prieš posūkį ratai išsukti į kitą pusę… Betgi VISI taip daro.
-Aha, nu ne velnio neaišku
Prieinu prie tų žiūrovų- asų ir paprasčiausiai klausiu – kas ir kaip.
– Greičio ruože mašinos leidžiamos kas dvi minutes. Užsifiksuoji sekundinę rodyklę ir lygini su sekančiu ekipažu…
– O, kaip paprasta, bet iš tikrųjų taip. Būna skirtumas 10- 20 sekundžių.
-> Taškas – žvyrkeliai man patinka – daug įdomių vaizdų. Dėl prasinešimo – na, 120-130 esu išmynęs, daugiau mano greičio blokatorius dešinėje sėdynėje neleidžia
Bet kai įjungtas hydractive (pakabos standinimas) – ajna Kibiruxas dulkių debesyje, sutiktus golpelius ir kitokią kaimo techniką šiurpindamas 
Ką tai reiškia – “ įjungtas hydractive (pakabos standinimas)“?
Kad nešliaužia pilvu? A, ne, nesiūbuoja lyg koks prancūziškas laivas, o važiuoja.
Tai gal ir posūkius teko imti su ratais, pasuktais į kitą pusę?
Na, žiguliukų ir LANCIA STRATOS laikais, taigi, iki pasirodant revoliuciniams quatro?
Man neteko, bet vienas bendradarbis anais superdeficitų laikais supylė VAZ-21011 kapitaliai, bu, kur pasuko, ten ir nuvairavo – be slydimo.
Kitas linksmų plaučių bendradarbis turėjo tokią dūduojančią sireną – maršas iš kino filmo „Tiltas per upę Kvai“. Jam Molėtų plente kažkoks jaunikaitis vis lipo įkyriai ant kulnų. Tai Vaclavas neapsikentęs jį praleido, o po kelių kilometrų aplenkdamas sutrimitavo… Sakė, anas įkyruolis iš strioko – tiesiai griovyn.
-> Taškas – įjungtas hydractive (pakabos standinimas) – jo, labai supaprastinant esmę, tai tikrai „nesiūbuoja lyg koks prancūziškas laivas, o važiuoja“. Iš esmės sumažinamas pakabos minkštumas ir šoninis lingavimas, mašina pagal pastovumą pasidaro panaši į standartinį fokišką šiknakratį. Bet važiuojama komfortabiliai