Religija ir tikėjimas Dievu nėra vienas ir tas pats
15 Responses to “Mintis susivokimui”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Vienas iš tų susivokimų, kuriuos davatkos, fanatikai ir ateistai vienodai aršiai ignoruoja.
Davatkos, fanatikai ir ateistai – visi vienodai aršiai tiki Dievo buvimu. Nes jei ateistai netikėtų – kam kovoti su tuo, ko nėra?
Ale gi jo, teisybė. Va dar pridėsiu – aršiausi krikščionys yra satanistai.
Na taip, sprendžiant pagal kovojimo įkarštį 😀
Nebūna religijos be tikėjimo dievu/-ais, kaip ir tas tikėjimas neišvengiamai pagimdo reiškinį vardu religija.
Religija ir tikėjimas Dievu yra vienas ir tas pats; skiriasi tik pavadinimai. Ir, galbūt, to tikinčiojo saviidentifikacija. Bet ne esmė.
Religijos be tikėjimo gal ir nebūna, bet tikėjimas be religijos gali liuosiai apsieiti.
Religijoje, apart tikėjimo, visada yra tarpininkas tarp žmogaus ir Dievo – vienokia ar kitokia bažnyčia. Kurioje Dievo nėra 😉
Religija be tikėjimo kuo puikiausiai verčiasi. Užtenka visuomeninių įpročių.
Beje, o bažnyčia – trečias dalykas iš toskompanijos, kuris nėra nei tikėjimas, nei religija… 🙂
Hmmm… IMHO bažnyčia (jos pačios nuomone) yra skirta tarpininkavimui tarp tikinčiųjų ir Dievo. Už tam tikrą mokestį.
Scania, pilnai pritariu. Grumlinai, baznycia ne tik tarpininkauja, bet ir prisiima monopoli dalinti Dievo (arba dievu) malone tikintiesiems (ir vel uz mokesti).
Scania gal labiau pateikia trikampio (Dievas, bažnyčia, žmogus) formos sistemą, o man tai tiesiog tarp Dievo ir žmogaus įgrūsta tarpinė. Kuri, kaip paminėjai, monopolizuoja malonių dalinimą.
Aha, trikampis 🙂
Nors visi tie dalykai kilę lyg ir iš vieno, ale begyvendamas pamačiau, kad religija yra prastuomenės valdymui, bažnyčia turtų kaupimui, o tikėjimas liko laisvėje 🙂
Kas bibliją perrašinėjo? Suinteresuoti asmenys. Kaip atspėti, kiek liko originalo po tiek amžių perrašinėjimo? 😉
Bažnyčia yra tam tikro įtakingumo organizacija. Kuo stipresnė įtaka – tuo sunkesnis išbandymas valdžia. Nepadeda net dievas 😀
O gal kaip tik padeda, tas, perrašytas? 😀
Tas pats ir su kitomis religijomis. Kuo stipresnė visuomeninė įtaka, tuo daugiau savanaudiškumo. Ar politikos. Tai tas pats, beje 😀
Nes idėjos nesiverčia į pinigus, tai tik pinigai atsiranda vietoje idėjų.
O gaila. Tikėjimo kaip tik ir trūksta.
Tikėjimo kaip tik ir trūksta.
Tahrir aikštė parodė, kad kai kur jo per akis. Kai jie meldžiasi ar kai po amenų kruša šaukia „Alah akbar!“- šiurpas suima, nes tai yra tikėjimas. Kurio mums nei suprasti, nei pajusti, nei netgi suimituoti
Va va, grumlinai, to išsikvėpę kryžiuočiai ir bijo 🙂
Amen Senajai Europai, broliai ir seserys 😉
Kryžiuočiai netgi kryžiaus bijo…