Taigi, per paskutines porą dienų dar kartą teko įsitikinti, jog važinėjant smulkmenų nebūna. Ypač važinėjant žiemą.
Užvakar važiuoju į karštai mylimą darbelį, bet jaučiu, kad į saloną pučiamas šaltas oras. Elementariai šaltas, toks pats, kaip už borto. Ir taip, ir kitaip reguliuoju – jokių rezultatų 🙁 Stiklus kaipmat iš vidaus užtraukė šarma, prasigramdžiau žiūrimuosius plyšius kaip kokiam tanke ar „zaporožietyje“. O variklio temperatūra užkilo iki 100C ir sustojo. Bet ŠALTA viduje, nors tu ką. Gerai, kad ryte vairuoju dar neprabudęs, tai nesusinervyjau labai. Darbelyje, pagėręs kavos, susimąsčiau, kas gi nutiko-atsitiko. Nu išvakarėse viskas dar veikė čiki. Dar kartą užsikūriau – tas pats, tik kitoje saujoje. Tai skambinu citrodaktarui Alvydui pasibėdavoti. Išklausė jis manęs ir sako „Pasitikrink aušinimo skysčio lygį“. Nu nepasiunčiau aš jo, bo labai gerbiu kaip specialistą, ale vistiek kažką tokio pasakiau, kad jis tą savo diagnozę pakartojo ir mane dar išvadino… citroenščikai žino, kaip Alvydas moka išvadinti 😉 Anyway, nueinu, pasitikrinu tą antifryzo lygį – nu tikrai trūksta. Supyliau turėtą atsargoje litrą – bul-bul-bul, net nesimato… Nuvažiavau į šalia esantį „Banginį-Prismą“, užpirkau kanistriuką, supyliau dar 0,5ltr – pasimatė lygis. O nedegė jokia lemputė! Matyt, dar nebuvo katastrofiška padėtis. Užvedžiau, ką tu – ŠYLA viduje. Mjooo… paskambinau Alvydui, prisipažinau durnas buvęs 😉 Šiaip pastoviai tikrinu aušinimo skysčio lygį, bey šįkart turbūt bene porą mėnesių nežiūrėjau, nes Kibiruxas nelabai „ryja“ tą antifryzą. Už ką gavau gerą pamoką.
Na bet fain šiltu automobilu važinėti, ką besakytumėt apie tyro žiemos oro privalumus 😉
Susitvarkęs šilumą, vakare užvažiavau užsipildyti dujų, bo prabangiu benzinu ir taip porą dienų važinėjau. Užsipyliau, parvažiavau namolio, permečiau „ant benzo“ prieš užgesindamas kaip visada. Vienžo, užvakar diena baigėsi gerai.
Užsikuriu vakar ryte „ant benzo“, pašildžiau kažkiek, važiuoju karštaimylimandarbelin. Pašilo variklis, perjungiu „ant dujų“ – nu netraukia nifiguški, stoja Kibiruxas vietoje. Situacija normali, reduktorius per šaltas, vėl perjungiu „ant benzo“ ir žiūriu, kad užsidegė įpurškimo kontrolinė lemputė. Padegė, užgeso, bet Kibiruxas kažkoks vangus… Vėl užsidegė, vėl užgeso.. Bandau dujom važiuoti – stoja. Bandau benzu važiuoti – kažkiek traukia, bet neypač. Nuvažiavau instituto kieman, pastačiau, o pats mąstau, kas per velniava. Nu negalėjo aušinimo skystis įpurškimui pakenkti… Nors ką tu žmogau čia supaisysi… Palaukiau iki pietų pertraukos, užvedžiau – viskas veikia, lampečka nedega, „ant dujų“ peršoko normaliai. Tfu-tfu-tfu, turbūt suveikė garsioji CSHS (Citroen Self Healing System, kai jei mašinos nebandai remontuoti, ji pati ppo kiek laiko susitvarko 😉 ).
Važiuoju iš darbelio pasiimti savo moteriškių po „Oazės“ maudynių – viskas veikia – benzas traukia, lampečka nedega, dujos irgi veikia. Pasiėmiau moteriškes, nutariau, kad reiktų vistik ryšium su Kadafiaus krečiamais cirkais užsipilti pilną baką benzo, nors dar nepasiekta avarinė atsarga. Nuvažiavau į degalinę, piluosi. Mjooo… Etaloninė bako talpa 66ltr, susipyliau virš 63ltr… T.y., seniai važiavau „iš atsargų“, kuriose visoks š* ir vanduo sudaro didesnę dalį… O žiemą visa tai sušąla į dumblą, kuris nelabai nori iš purkštukų lįsti… Tad nereikia stebėtis, kad Kibiruxo įpurškimas protestavo prieš tokius šeiminyko glušumo pasireiškimus. Panašu, kad kažkuri plūdė sėkmingai melavo.
O va šįryt į karštaimylimądarbelį atvažiavau be jokių cirkų 🙂
Taigi, pora minčių man pačiam, o ir kitems gal susigadys:
1. Sekite aušinimo skysčio lygį, net jeigu antifryzo mašina „neryja“. Kibiruxui papildydavau porą-trejetą šimtų ml kas pusmetį, o va įkliuvau kaip kokis žioplys…
2. Laikykite bent pusę bako kuro. Nes per šalčius visoks š* taip ir tyko sušalti ir ką nors kur nors pridaryti. O kai jo daugiau nei kuro…
Labai jau vaikiškos smulkmenos. 😆
Yep. Po to tik juokas ima, kai pagalvoji, kad ant tokio šūdonieko pasimovei 😀
O tu įsivaizduoji, mumi dabar į golpuką persėdom… 😀 Įdomiai atrodo, kai vairuotojas ir mašina panašios kubatūros 😀
Gerai, kad man nereikia ta taburete važinėt, ba sėdynės ten, khem, sportiškiems distrofikams.
Nu golpelis yra golpelis… neįžeidžiant golpelio vairuotojo 😉
Kaip mašina tai ans tvarkoj, tik kad vietos viduj nedaug.
Bet, žinok, vairavimo manierą persėdimas į kitą mašiną paveikė žiauriai. Pradėjo pindėt akyse. Bando taikytis prie naujo įvaizdžio?
Hmmm… kiba reiks man ką nors apie folksvagenus pikto beigi negražaus parašyti? 😉
Ghgh… 😀 Rašyk.
va prie ko priveda buruazinis ispezimas- „vsio po priboram“.
prie ruso buvo geriau….. 😉
Aj. liuka, neberk man soliaus ant ranų… 😉
ania, geriau prie ruso? VAZ2103, sem gal 8-tų – atiduodu 🙂 backtoussr you don’t know how lucky you are ! Pridėta speciali liniuotė benzui matuoti tiesiai bake, tikrai ne po priboram. Come and keep your comrade warm muahaha 🙂
09:17 leptelėjau kelis žodžius, po pusvalandžio išvažiavau ir kai pastebėjau, kad pečius oro nepučia, supratau, kad prisišnekėjau. 🙂
Gyvenimas mus budriai stebi ir… 😉
Tai apskambinau visur važiuodamas ir išsiklausinėjau, bet po kokių 40 km pradėjo veikt. Savaime, kažkas matyt atšilo. 😆
Drėgmė ant kontaktų ko gero