Anglai labai dideli mėgėjai laužyti bandyti automobilius. neišvengė to ir Citroën XM Turbo Diesel – 1990aisiais autožurnalas Car jį pratestavo ir aprašė įspūdžius
Ciatat, paglostanti širdį:
On our trip to Bavaria (via Calais) the suspension scored noticeably on two occasions. Early in the trip the car was uncannily smooth over the bumpy back roads between Calais and Dunkirk. On German autobahns, travelling at speeds which turn bends into corners, the XM remained impressively flat as the suspension altered to cope with high cornering loads. We made the trip accompanied by a BMW 535i, which rolled appreciably more through fast bends, and passengers who tried both cars preferred the XM.
Citroën XM Turbo Diesel testas 1990asiais
Kov 18th, 2011 by grumlinas
Skauda širdį skaitant… 🙁 maniškis ruošiasi į amžinus dausų kelius… 🙁
Turbūt žmonija greičiau išgydys vėžį, aids ir nuskris iki Betelgeizės, negu nugalės rūdis 🙁
Nekas… 🙁
Aiyjooo, nekas, dar ir todėl, kad kišenėse nekas… 😀 😆
Maniškis Traction pagamintas 1952 ir nieko, dar rūdys nelenda…
Įtariu, kad jas atgal suvarė 😉
Tai kodėl kitoms(kitiems) nesuvaro?
Šeimininkai ne tokie… 😉
Rūdis galima suvaryti – TA, DS… O į XM įdėti debesį pinigėlio, kad jo vertė pakiltų mažai pastebimu dydžiu… Ką aš žinau 😉
Galiu XM padaryti pats – tai ne antikvaras, ir mano darbo kokybės pilnai užteks, bet vėl – laikas, vieta… 🙁
Galų gale – jei jau krapštyti, tai bent jau kokį BX pirmoką 🙂
Sveiki. Nevisi gi raštingi. Tai ten gerai ar blogai svetima kalba apie XM? Taigi smalsu, nes maniškis visai neblogai dar laikosi. Man vokiečių artimesnė lietuvių kalbai.
Iš esmės gerai 🙂
Jaučiuosi geriau. O BMW prie ko ten, mes nugalėjom?
Taip, tauta pasirinko XM 🙂
idomu,kada Lietuvoj toks pasirinkimas bus?
Ką turi omenyje „toks pasirinkimas“? Eini pas atstovą, išsirenki awto, pasipildai pribambasais ir nusiperki 😉
turiu omeny „tautos autombilis“ 😉
Aaa… Lexusas koks… nors subingalviai, kurie renka tautovežimį, Lexuso neįpwerka
o cia jau Lietuviska;nieks apie nauja auto rinkimuose negalvoja.lexsusas-juk puikus auto is JAV.nors ir skenduolis is Misispes deltos… 🙂
Litovcas svajoja apie mersiuką, turguje apžiūrinėja awdzikes, o parsivaro volksvaginą
-> scania – na taip ByXeliukas su būgniniu spidometru… JĖGA!
BX antrokas pradėjo, ir XM pratęsė gėdingą folksvagenėjimo tendenciją… Pirmas XM – kaip tik šitas, nuotraukose – dar dar… Bet BX su visais būgniniais spidometrais ir kitais kosmosais gerokai patogesnis vairavimui!
Ir, manau, neteisinga XM lyginti su BMW. XM – tai tik išdidintas vidutinės klasės aparačiuks su daug antvarčių, kai BMW 5 ir 7 – aukštesnės klasės mašinos.
XM turi hidropakabą ir didelę ratų bazę – ir nieko daugiau.
Esu citrogerbėjas, bet sau meluoti „citras – ultra super turbo visų automobilių nugalėtojas“ negaliu 😀
Bet tai netrukdo mėgti tas mašinas su savita dvasia 😉
Tiesą pasakius, BMW5 viduje ankštesnis nei Xantia, nežiūrint aukštumo 😉 Su XMu net neverta lyginti. Tiesiog BMW mitas veikia 😀
BMW mitas ar ne – matosi, kai tenka dirbti su kėbulu 😀
Tiesiog ne pagal tą pačią atskaitos sistemą lyginam 🙂
Tiksliai ar netiksliai suvirintas kėbulas – dar nieko nereiškia, pvz, senesni mersai kėbulų tikslumu lenkė net BMW, betgi mersas – tik Afrikoj mersas 😀
O ir vieta salone – dar ne viskas 😉
XM, mano durna galva, gamintas pagal vidutinių mašinų technologijas, visai ne limuzinų. Tik jo pakaba ir dydis – leido lenktyniauti su aukštesne klase.
Koks limuzinas, jei prieky – makfersonas?! 😆
Beje, BMW fanai yra ištikimiausi savo markei, tai irgi šis tas 😉
BMW visada kėlė man pagarbą, nors niekada nenorėjau jo turėti 🙂
Na taip, XM buvo didelis šeimyninis automobilis, o žodis Limousine tereiškė kėbulo modelį.
Kaslink erdvės viduje – vėlgi XM didesnis nei BMW5, čia aišku 😉
bet vistiek VW – OOOO visus laurus nusinesa;-))))))
juk Lietuvis viska su duona valgo;-))))
Ką padarysi – kokie esam, tokie esam…