Feed on
Posts
Comments

Kažkadaise iš mūsų instituto bibliotekos, skubiai prisireikus kokios instrukcijos, bibliotekininkė man buvo leidusi pasiimti knygas be jokių formalumų. Aišku, po to reikėjo tą instrukciją operatyviai padėti atgal. Šitaip galėjau daryti tol, kol sąžiningai paimdavau-grąžindavu knygas. Metodas vadinosi „kol neprarastas pasitikėjimas“ 😉 Kažkaip susimąsčiau, kad gyvenime daug kam suteikiame tokį pasitikėjimo avansą. Tik va ne visi sugeba tai išlaikyti.

30 Responses to “Ketvirtadienio mintis pamąstymui”

  1. Adis parašė:

    Tamsta vos infarkto neįvarėte… KETVIRTADIENIS ŠIANDIEN!

  2. Taškas parašė:

    -Vasilij Ivanovič, belyje nastupajut!
    -Petro, prikazyvaju – beri granaty, otbej belych i doloži!
    -Vasilij Ivanovič, dokladyvaju- belyje otbity!
    -Petro, položy granaty obratno- na mesto.

    Man rodos, šitoje senoje istorijoje apie Čapajevą irgi buvo pasitikima, be jokių ten parašų.

    • grumlinas parašė:

      😀 😀 😀
      Na taip, Petka pasitikėjimo kreditą išnaudojo…

      • Taškas parašė:

        Atvirkščiai – neišnaudojo, nes granatas padėjo atgal – visas ir sveikas 🙂

        • grumlinas parašė:

          Manai, kad padėjo? 😉

          • scania parašė:

            Jei neveikiančiom granatom atmušė priešą – tai padėjo. O jei granatos mūšio metu nesprogo – jos turi būti inventoriškai teisingai padėtos atgal.
            Kitam mūšiui 🙂

            • grumlinas parašė:

              Mjooo… Neveikiančiomis granatomis priešus atmušti – čia tau ne katiną už uodegos patampyti 😉

  3. pričkus parašė:

    Gal svarbesnis klausimas, kas mums yra suteikęs pasitikėjimo kreditą ir keliems žmonėms esame jį išnaudoję… Aš suprantu, kad daug minčių kasdien pamąstymui ateina į galvą, įdomu, kodėl būtent apie biblioteką buvo išskirta…?

    • grumlinas parašė:

      Kodėl apie biblioteką? Gal todėl, kad tai buvo tam tikra unikali išimtis iš taisyklių.
      Kaslink suteikto/prarasto kredito – yra žmonių, kurie mano akyse tokio kredito neturi; manau, kad ir aš galbūt kažkam nekreditabilus 😉

  4. Njaa parašė:

    Aha, tai jau pripažįsti, kad pavasaris atėjo? >:)

    Aš pa difoltu visais pasitikiu ir nepasitikiu vienu metu. Kitaip tariant – elgiuosi kaip su patikimais, bet nenustembu ir nesnarvuoju, jei pakiaulina. Atsiprašau, pažmogina, nereik paršelių įžeidinėt. 🙂
    A pati tai nepatikima. Ibo galva kiaurai kiaura – ne iš blogos valios, kai saka, ale vistiek.

    • grumlinas parašė:

      Aha, pavasaris per langus žvengia, tfu, žvelgia.

      Pasitikiėti žmonėmis reikia. Bo kitaip sunku, visus įtarinėjant, gyventi. Bet jei pašika – velniop tokius

      • Njaa parašė:

        Man pavasaris tikriausiai baigėsi, nuo šiandien – vasara. Košmariausiškai KARŠTA bo. Iš mokyklos grįžau suplukus kaip kumela arimuose.

        Na, mano atlaidumo lygis turbūt nesveikai aukštas – iki tam tikros ribos daugumą zapadlysčių galiu atleisti. Ne taip jau daug žmonių yr tą ribą peržengę, ale kurie jau – neatsipirks iki gyvenimo galo, ibo zlastį irgi laikau baisiai ilgai.

  5. ANARCHISTAS parašė:

    Morale. Is kur tokia? Dievas suteikia? Tada kada – gimstant, ar veliau praktikuojant? Ar, senelis su rykste, mociute graziuoju. Capajevas ir Korciaginas – neabejotini mokytojai, irodote minedami reguliariai. Deja, igyjame principus nevienodai. Morali bibliotekininke suprato taisykliu nebutinima, su kitu elgesitaip, kaip tikejosi is kito.

    • grumlinas parašė:

      1) Moralė – prie ko čia? Apie tai nebuvo kalbėta
      2) Čapajevą esam minėję, Korčagino – ne. Panašu, kad pačiam išoperuotas humoro jausmas. Bet medicina, sako, dabar stebuklus daro, kreipkis pas gydytojus 😉

    • Njaa parašė:

      Jaunuoli, jūsų išvedžiojimai šiuo atveju primena bandymą ekskavatoriumi išsirausti duobutę gamtiniam reikalui. 😉

  6. ANARCHISTAS parašė:

    Pasitiketi ir neapgauti kaip ir susije su morale, bet velniai nemate. Zaciem nam Haiti, iesli y tut nas xorocho kormit.

    • grumlinas parašė:

      Kad labai jau sudėtingai buvai surašęs prieš tai. Dabar aiškiau pasidarė. Aš gal greičiau tai prisikirčiau pagarbos-savigarbos tandemui: jei gerbi žmogų – juo pasitiki; jei turi savigarbos – neapgausi kito žmogaus.

      • Taškas parašė:

        Būt įdomu paskutinį sakinį aktualizuoti Kauno mero rinkimų pavyzdžiu. Neatsilieka ir sostinė tuom klausimu.

        • grumlinas parašė:

          Jei rimtai – nesidomiu, kas yra Kauno miesto meras. Nes aš jo nerinkau.

          • Taškas parašė:

            Labai pilietiška 🙂
            Kauno meras kažkoks Pilypas iš kanapių. Bet jaunas ir simpatiškas.

            • grumlinas parašė:

              Va būtent, kad pilietiška. Nes kai seimūnai laksto iš frakcijos į frakciją ir keičia partijas kas mėnesį ar valdžia sudaroma „perku-parduodu“ principu – tai tokios dermokratijos man nereikia, aš tokiuose žaidmuose nedalyvauju

    • scania parašė:

      Pasitikėjimas susijęs ne su morale, gerbiamas Anarchiste, čia tamstos pasaulio pažinimo klaida. Pasitikėjimas susijęs su drąsa ir orumu.

  7. ANARCHISTAS parašė:

    Nuostabus issukis, dekoju uz ji ir uz pagarba. Jei zinote kas teisinga ir kas ne -pradziai pamokykite Kauno mera. Cia kebli sritis man, Kaune paskutini karta buvau pries 15 metu. Moralis -is lotynu kalbos -dorovinis. Saip savoka reiskia – zmoniu elgesio principus. Pagarba -savigarba, drasa ir orumas – sudetines M dalys, ar gi ne? gincas isdygo del terminologijos spragu. Girdejau tokia minti – suprasti kita reiskia matyti ka jis turi omenyje. paprasta, jei kalbame apie dvirati, o tampa sudetingiau kai is bibliotekos imame knyga nelegaliu budu. Cia ir kyla priestaravimas – kas svarbiau ar laikytis istatymo, ar duoti zmogui knyga. Joks novatorius neesu, tokius klausimus zmogus nagrineja nuo Graiku laiku.

    • grumlinas parašė:

      Koks iššūkis? Nes Kauno mero mokyti tikrai nesiruošiu, bo man dėl jo monopenisualu 😉 Kaip nebūtų keista, bet turiu tikrai kur kas įdomesnių dalykų, nei kalbėti apie tai, ko Lietuvoje nėra, t.y. apie politiką (klanų rietenos dėl valdžios nėra politika), tad paties iššūkis diskutuoti biškį netikslingas.
      Kaslink dėl ne pagal taisykles išduodamos knygos – yra įstatymo žodis ir yra įstatymo dvasia. Ne visad jie sutampa.

  8. ANARCHISTAS parašė:

    Issuki mete „skania“ ar as nusizengiu zaidimo taisyklems atsakydamas butent jam (jai)? Beja technine dalis – po to kai parasau, daug veliau atsiranda „ankstesniu“ irasu, kas dar pagilina sena posaki – „vienas apie vezecias, kitas apie akecias“

    • grumlinas parašė:

      scania yra JIS. O jei nori, kad tavo atsakymas būtų vietoje – spausk mygtuką „Atsakyti“ po atitinkamu komentaru. Čia kaslink techninės dalies, kuri šiaip veikia

      • scania parašė:

        Dar kartą džiaugiuosi savo niku – iš karto matosi, keik žmogus techniškas 😀
        Su nemechanikais man bendrauti sunku – esmi pats geležėlių žmogus, ir sudėtingi išvedžiojimai capslokais ne mano arkliukas 😀
        Beje, ten buvo ne iššūkis, ten buvo ribų brėžimas 😀 Kaip pirštu per motorą – čia brol, mechanika, o čia, jau, atleiskite, elektra ir kviekiste vietinį Fazę 😀

        • grumlinas parašė:

          Na, anarchistams išmanyti techniką ne honoras, jie prieš bet kokią tvarką, o technikoje be tvarkos… gerai, kai tik pirštukas ar rankytė, o tai ir galvytė gali būti tik ŠMAUKŠT ir ba-baaa… 😀