Kartkartėm kompanijoje tenka iš mandagumo pažiūrėti durnadėžę. Tai va kažkaip atėjo gilus įsitikinimas, kad visos tos laidos, šou, filmai etc.itd. viso labo tėra tarpų tarp reklamos užpildymas.
Žinau, kad nieko naujo, bet tas įsitikinimas vis gilėja
Apie televizijos šou ir šiaip
Spa 9th, 2011 by grumlinas
Kas yra reklama? Tai Būdas prekę parodyti gražiau, nei yra (melo forma). Šou visi irgi …surežisuoti 😉 Taigi vienos netiesos maišymas su kita netiesa – nieko nenatūralaus.
Mąstant abstrakčiai 🙂
Pats sau paprieštarausiu:
Aišku, lašinių maišymas su … kava – maisto maišymas su kitu maistu – analogija? 😉
Vėl kitas aš:
Betgi netoli tas laikas, kai ir lašiniai, ir kava – bus vis ta pati chemija, tik skirtingais E pažymėta…. Kaip kad atsitiko televizijoje 😀 Kur kartais reklama įdomiau už … šou 😀
na taip, reklama turi būti išmoningesnė, nei tas šou-šūdas tarp reklamų…
aš save ne kartą pagavau, kai beeidamas per kanalus, palieku reklamą, nes visa kita pasirodo netinkama skrandžiui 🙂
škias, kažkas tame yra… 😉
Gintarini, primeni tuos TV antenos komentatorius, kurie pradeda savo gana išsamų TV kanalų vertinimus žodžiais: „Teliko aš nežiūriu…“ Nesidangstyk kompanijom, verčiančiom žiūrėti durnadėžę, kaip ją vadini… Mestelėk prie progos keletą minčių, tinkančių „TV antenos“ rubrikai „Požiūris“… O dar įdomiau būtų apie TV raidą in general…
pasikartosiu, jei pats nepagavai minties – LT televizijų nežiūriu, o 2-3 laidos per mėnesį, kai svečiai nori kažką pamatyti – labai maža imtis, kad susidaryti kažkokį reitingą. iš to, ką matau, darau tik vieną išvadą – visa tai yra nykus šūdas, tikrai nevertas laiko gaišimo.
dalykai, kurtie pas mane eina fone už nugaros – CNN, EuroNews, BBC World, History, Discovery, Travel, NatGeo – išgirdęs kažką dominačio, pasižiūriu
šiaip, jei kalbėti apie tai, kurlink ritasi šou-pasaulis, tai kažkur teko skaityti gana neblogą pagrindimą:
įvertinkime laidų lygį minimum-maksimum kaip 1-10. sakykime, yra televzija, kuri ištyrė, kad žiūrovai dar nepabėga, jei laidos lygis yra 4. pati televizija gali kurti 7-8 lygio laidas, bet tai kainuoja žymiai brangiau nei 4 lygio laidos. kaip manai, kokio lygio laidas televizija kurs? visiškai neteisingai, kad kažkur 6-7 lygio, nes ji kurs būtent 4 lygio laidas, kadangi tai ir pigu, ir klientas dar nepabėga. aišku, visąlaik bus aiškinama, kad tai yra tikrai vidutinio lygio laidos, atitinkančios vidutinį klientą. kitos televizijos irgi elgsis panašiai, tad kartkartėm iššokanti 5 lygip laida bus vis ne šedevras. aišku, kad pasiekti 4 lygį, reikia arba išvaikyti sąžiningus laidų kūrėjus, arba priversti juos gaminti pusšūdį. na, atkakliai dirbant su klientu, po kiek laiko bus galima vidutinį lygį nuleisti iki 3, ir vėl įrodinėti, kad tai yra tai, ko reikia…
sušūdėjimas vyksta palaipsniui, todėl ir mažai pastebimas…
gaila, kad internetas kažkaip ar tai neišsivystė iki tokio lygio, ar ką, būtų kokie podcastai į teliką, susidarai programą savaitei ir lai būbnija sau fone ką nors protinga + penktadieniais koks sci-fi prie alaus. Ai, ką aš čia pezu, juk praktiškai tą patį ir darau prie kompo… Tik ne lietuviškai viskas, ir vėl kai kam (daugumai?) būtų bėda. Nėra iš to jokios išeities, juk seniai buvo prognozuojama, kad tv mirs, tai juk gyvu dariniu to ir nepavadinsi? Bet ir nepervertinčiau būk tai daromos neigiamos įtakos, tv sau, gyvenimas sau, kuo labiau nuvertėja, tuo mažiau ir vertinama. 3 ar 4 lygio šou gal ir nenuvarys žiūrovų, bet sulauks iš jų 3 ar 4 lygio dėmesio. Tikiu, kad žmonės ne kvailėja, o tik mažiau procentų smegenų galios naudoja tam jovalui. Imho, aišku.
kramtuškė smegenims – kaip ir paprasta kramtuškė, nieko ypač nepagerina ir nepagadina. ypač, kai nėra ko gadinti 😉
Viskas yra paprasta. Tėra dvi auditorijos ir reklamos blokas atvirkščiai atspindi pagrindinę orientaciją, musiet: valantys dantis ir unitazus arba vartojantys alkoholį ir kramtomas.
Neaprėpiu, kokio lygio turėtų būti laida, kurioje išvystume VISA, avialinijas, IBM ar pačią Mažeikių naftą Orlen gaivinančias reklamas 🙂
na, Marlboro kažkada buvo reklamuojami. bet čia išimtis musėt