Garsiojo Citroen 2CV prieškarinis prototipas TPV pigumo sumetimais teturėjo vieną priekinį žibintą. Įdomiomias nuotraukomis iliustruotas straipsnis, ir šisbeitas apie TPV pas mane.
Vienaakis TPV buvo nuostabus…
Sau 17th, 2012 by grumlinas
Gyvenimas – ne tai, ko tu nori, o tai, ką tu gali
Sau 17th, 2012 by grumlinas
Garsiojo Citroen 2CV prieškarinis prototipas TPV pigumo sumetimais teturėjo vieną priekinį žibintą. Įdomiomias nuotraukomis iliustruotas straipsnis, ir šisbeitas apie TPV pas mane.
Rekomenduoju:
http://www.youtube.com/watch?v=4UbIU-mCVCw
Kas drįstų ginčytis? 😉
Tik tie naujieji bumerangai mane užp*… 🙁
tiesiog prarasta pirminė idėja – man labiausiai patinka kukli 1960-ųjų „eglutė“
Yep, tai buvo radikalus perėjimas nuo klasikinių ševornų, bet sėkmingas IMHO
…racionalus (ir tuo žavintis) minimalizmas 🙂
Jo, kaži ar kas išeina sutaupyti kuriant šiuolaikinius auto. Važiuoju ir peršasi mintis- tokį svorį vežiojames šlangų, vamzdžių, „apšivkių“, plastmasių, porolonų, kilimų, laidų, el.varikliukų, siurbliukų, klapaniukų, vožtuviukų ir kt., o lengvinamas auto pagrindinių detalių sąskaita, kurios vis labiau darosi vienkartinės kartu su auto (pampersėja), o rezultatas beveik niekuo nesiskiria nuo taško A iki B. Skiriasi tik išaugusia auto kaina. O taip norisi paprastumo, pasiemei atsuktuvą ar rakčioką kokį paveržei, nulūžo privirinai ar psidarei kitą, viskas matosi, keturi maždaug laidai, o ką. Pažiūri istorinius auto net seilė…………
Automobilių masė auga pagrinde dėl gausėjančių visokių saugos bei vis sudėtingėjančių kuro tiekimo sistemų sąskaita. Mažėja tik dėl silpninamų konstrukcinių (nešančiųjų) elementų, bei dėl naudojamų lengvesnių medžiagų. Finale, vidutinės klasės europietiškas/japoniškas automobilis kaip prieš 40m svėrė 1300-1600kg, tiek pat sveria ir dabar. Truputį pagerėjo jų variklių naudingumo koeficientas, todėl jie sunaudoja mažiau kuro; truputį pagerėjo aerodinamika, bet esmė liko ta pati, vadintina neefektyvumo viršūne: kad iš taško A į tašką B pervežti vos 70kg sveriančią subinę, kartu tempiamasi dar pusantros tonos… O kiekvienam gramui pajundinti ir jį pristatyti į tą reikiamą tašką, naudojamas kuras. Bet prieš 40m automobilio gedimui pašalinti dažniausiai pakakdavo „kuvaldos, zubylos ir kažkokio Mato“, tai dabar reikia turėti kompiuterį, programas ir, pageidautina, aukštąjį išsilavinimą…
Viską susumavus, šioje šakoje pramonės šakoje progreso bemaž neįžiūriu. Kita vertus, TPV ar Tata Nano konstrukcija- nukrypimas jau į kitą pusę; hiperminimalizmu turbūt vadintųsi… 🙂
„rezultatas beveik niekuo nesiskiria nuo taško A iki B“ – nu biški skiriasi 🙂 jei reiktų ant kalėdų numinti su nešildomu 2CV iš Vilniaus į Klaipėdą, manau pasijustų 🙂
Pala pala; jei be suktybių, tai ir žiūrėk tą pačią automobilių klasę 🙂 . Ultrašiuolaikiniame Tata Nano daugumoje modifikacijų salono šildymas irgi nenumatytas 😉
Taigi ir rašau beveik. Kad tik šildymas svertų toną.
Beje, ar visi 2CV nešildomi?
Daugiausia visiems taškas A yra namai, o B darbas už 10 km.
Kažkur skaičiau, kad Henris Fordas I skardinės Lizos laikais manė, jog auto turi būti vienodas ir prieinamas visiems – kaip juoda duona – tokią pat valgo milijonierius ir elgeta.
Ilgą laiką HFI nepasidavė įtikinėjimams, kad tai klaidinga filosofija ir vos vos spėjo pakeist ją.
Lygybė neturi būti painojama su lygiava 😉
kada į konservatoriją važiuojame?
O čia reikia rimtai pamąstyti