Na ką, vėl dar vienas labai efektingas pinapų kūrėjas be jokios biografijos Wikipedijoje, tad eilinį kartą nėrėm į internetus. Laimei, nors gyvenimo datos žinomos 😉
Knute Munson gimė Osle, Norvegijoje, užaugo Švedijoje. Jo šeima išvyko į JAV ir įsikūrė Mičigane, kai jis buvo paauglys. Kadangi Knute neblogai piešė, tai pirmą užsakymą gavo netgi nestudijavęs dailės, kai vietinis gydytojas užsakė nupiešti medicinines iliustracijas chirurgijos paskaitoms.
Sulaukęs 23 metų, Munson atvyko į Čikagą mokytis Dailiųjų menų akademijoje ir Amerikos meno akademijoje, kur jo mokytoju buvo Andrew Loomis, o kiek vėliau ir Didžiojoje centrinėje menų mokykloje Niujorke, kur jam dėstė Harvey Dunn.
Čikagoje Munson gavo užsakymą iliustruoti vyrų drabužių ir aksesuarų katalogus kartu su Earl Moran. Kiek vėliau dailininkas Loomis patarė Munson’ui užsiimti tik reklaminiu piešimu ir rekomendavo jį Outdoor Advertising Incorporated, kur jis piešė reklamas Milky Way barams. 1936aisiais Earl Moran pakvietė Munson’ą dirbti Brown & Bigelow. Moran pasakė, kad firmai labai patiko jo darbų pavyzdžiai ir laikas „čiupti teptukus ir tuoj pat pradėti čia dirbti“. Kai Earl McPherson išvyko į karinę tarnybą 1944aisiais, Munson perėmė populiariojo Artist’s Sketch Pad Calendar piešimą, kur panaudojo dailininko Dean Cornwell vinječių stilių, kad suteikti piešiniams intymumo, o pastelė perteikė moterų šilumą ir švelnumą.
1945aisiais Brown & Bigelow panaudojo Munson’o pinapus savo Direct Mail Calendar linijai. Jis piešė tuzinus pinapinių piešinių iki 1949ųjų, kai nutarė grįžti į Čikagą, kur planavo dirbti kaip laisvasis dailininkas, daugiausiai reklamos srityje.
Tarp įdomesnių to laikotarpio jo darbų – Earl Carroll’s Theatre restorano Los Andžele, vadinto „Holivudo galmūriniu tašku“, didžiulė suvenyrinė atvirutė, o taip pat Lucky Strike cigarečių, Kelly-Springfield, U.S. Rubber Corporation ir Goodrich padangų reklamos.
Dirbdamas Brown & Bigelow, Munson tapo puikiu spavotos fotografijos specialistu ir savo naujoje studijoje Čikagos šiaurinėje dalyje plačiai naudojo spalvotą nuotrauką komercinėje dailėje. 1958aisiais Artist and Photographer žurnalas publikavo viršelių seriją, pavadintą „K. 0. Munson ir jo glamūro karalienės“.
Munson yra pasakęs apie fotografijos ir piešimo sąveiką:
„Kamera tampa vienu iš naudingiausių ir svarbiausių dailininko įrankių. Piešimas, iš kitos pusės, su savo šimtametėmis tradicijomis ir jo sukaupta milžiniška patirtimi yra neįkainojamas fotografijai. Abudu turi ką pasiūlyti vienas kitam“.
K. O. Munson tipiškas piešinys
K. O. Munson su modele
K. O. Munson piešinių galerija Flicker’yje
This collection of vintage images is posted for entertainment and educational purposes. The original artists and/or the relevant corporate bodies retain the copyright.