Rytas su John Stobart
Lie 21st, 2012 by grumlinas
Posted in laivai
8 Responses to “Rytas su John Stobart”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Žiūriu į tuos burlaivius ir negaliu atsistebėti: kiek šimtmečių buvo tobulinamas vėjo „įkinkymo“ menas ir kaip nepelnytai buvo „nurašytas“ išradus garo katilą…
O vėjas dar ilgai gali tarnauti žmonijai…
Taip, garas ir jo pakaitalai mums tetarnauja porą šimtų metų, o burės – kelis tūkstančius 😉
Projektuose buvo burės ant tanklaivių… 😉
Laivų su cilindrinėmis burėmis (labai efektyviomis) projektai buvo publikuoti netgi „Moksle ir gyvenime“ dar 70-aisiais. Bet nesigirdi, kad šiandien jomis būtų aprūpintas nors vienas rimtesnis laivas 🙂 . Po akimis pakliūva tik pavienių entuziastų tvariniai.
Tai dar kuras per pigus 😀 Gali būti, kad dar sulauksim burių renesanso 🙂 Ir drižibamblių danguje 😉
Dryžbambalių. 😀
😀 😆
Bambaližablių