…jei jaučiu begalinį norą įkišti pagalį į ratus važiuojantiems pėsčiųjų perėja dviratininkams? Nes vedančius per perėją dviratį visad praleidžiu.
Juk pagrindinė žmonių tarpusavio bendravimo sąlyga yra: jei nori, kad kiti likytųsi taisyklių – visų pirma laikykis jų pats. Paprasta ir aišku, bet neįmanoma suvokti piz*ukams, dviračiu važiuojantiems šaligatviu ir staiga neriantiems per perėją 🙁
Žinau, kad tai niurzglus pamokslavimas, tačiau bent kartą per savaitę su tuo susiduriu. Gerai, kad jau esu atidirbęs šoninį regėjimą, bet… tfu-tfu-tfu per kairį petį 🙁
Ar aš labai mizantropiškas,…
Bir 14th, 2012 by grumlinas
Mano galva ne. Aš pavyzdžiui bijau, kad tokių veikėjų dėka mano 3 metų dukra gali pradėti vartoti populiariausią rusišką keiksmažodį „bl…“….
…o dabartiniai vaikai tokie imlūs… 😉
Labai palaikau gerb. Gintarą, nors kartais pats sėdu ant dviračio ir…
kai niekas nemato, praneriu pėsčiųjų perėja nenulipdamas …:( , dėl ko
visada jaučiuosi prasikaltęs…
Kai aš nematau – širdies neskauda 😉
Važiuoju per perėjas ant dviračio, tačiau yra tam tikros sąlygos: visada tai darau lėtai ir įsitikinęs jog vairuotojas mane mato ir žada praleisti. O vat kai nepraleidžia, greitai nulipu ir naglai einu per perėja, o jei ir tada bando prasmukti – spiriu į duris, porai pataikiau. Jei jau laikytis taisyklių tai iki galo 🙂
Yep, abi pusės turi laikytis taisyklių 😉
Va, va, pagalys – kokia slidžių lazda, išlekianti kaip raketa!!! Bac – į PRIEKINIO rato stipinus, statmenai plokštumai…
Ypač pavojingi tokie dviratininkai sankryžoje su šviesoforo žalia rodykle dešinėn.
Rodyklė nesuteikia jokios pirmenybės, todėl dairytis būtina, kitaip pėsčiojo taip nepastebėsi, lygiai taip pat kaip ir dviračio!
Na, žalia rodyklė neatlwidžia nuo apdairumo. Tačiau ir dviratininkams neleidžia važiuoti perėja 😉
Hm… retai kada nulipu nuo dviračio. Nežinau kodėl – gal nepatogu, kvailai jaučiuosi varydama dviratį 🙂 tarp mašinų nenardau, po ratais nelendu, mažų vaikų nemedžioju. Viskas su protu. P.S. Yra tokia sankryža, kur ant dviračio jaučiuosi žymiai saugiau, nei eidama pėstute – ten automobiliai piktybiškai nepaiso pėsčiųjų, matai, jiems sukti galima, važiuoja kone ant kulnų, brrrr.
Viskas su protu 😉
nelabai suprantu iš kur ta legenda apie tai kad dviratininkas turi persivesti dviratį per perėją. žmonės, skaitykit taisykles, o ne vadovaukitės vbs informacija 🙂
66 punktas byloja:
Jeigu eismas intensyvus ir reikia pasukti į kairę, apsisukti ar pervažiuoti į kitą kelio pusę, dviračio vairuotojas turi nulipti ir kirsti važiuojamąją dalį vesdamas dviratį, nesudarydamas kliūties kitoms transporto priemonėms.
Neįmatau teisės važiuoti dviračiu pėsčiųjų perėjomis:
65. Važiuoti dviračiu leidžiama tik dviračių takais, o kur jų nėra – tam tinkamu (su asfalto arba betono danga) kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, leidžiama važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine eismo juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto, išskyrus šių taisyklių 111 punkte numatytus atvejus.
Vilniuje, prie Pedagoginio yra du pervažiavimai per gatve pažymėti žaliai ir su nupieštais dviračiais. Greit peržvelgęs kelių eismo taisykles neradau apie tai jokios info. Bet įtariu jog tas žymėjimas neveltui, todėl per jį visuomet važiuoju balne ir mašinos dažniausiai praleidžia 🙂 Teisybės dėliai, reiktų pridurti, jog ten yra ženklas „Sankirta su dviračių taku“, bet ar tai suteikia pirmenybę – nežinau.
Berods, tas ženklas suteikia privalumą – bent jau visose dviratizuotose šalyse jis toks yra
Man patinka pasivažinėti dviračiu. suprantu kad visiems reikia laikytis KET taisyklių. Vat todėl nesuprantu kodėl reikia važiuoti šaligatviu ir kirsti sankryžas per perėją? Dviratis tokia pat transporto priemonė kaip ir automobilis ar motociklas. Pagal KET jei nėra šalia dviračių tako privalai važiuoti keliu. Tai apie kokias čia perėjas kalbame?
Tai va, kad tokių šaligatvinių dviratininkų nemažai 🙁
O kažin galima kaip nors teisiškai teisingai, dviratistą vairuojantį šaligatviu, grubiai pargriaut nafik (alia sulaikyt) ir prispaudus laukt policijos, idant baudą išrašytų?
Be abejo galima, tik niekas tuo neužsiima. Šiaip galima tokiam pravažiuojančiam spirti į ratą, kad nugriūtų, o paskui rėkti, kad užvažiavo, ir jis bus kaltas 😉
ok dviratininkas vaziuodamas per pereja pazeidzia taisykles ir avarijos atveju nukentetu pats labiau + pats kaltas butu, lygiai taip pat ir autovairuotojas kuris pazeidineje taisykles pvz. virsydamas greiti kad ir 5km/h .
Kitas pavyzdys siandien perejoj sutikau Zuokula su „Triedziu“ ™, kuris nesivede ji salia (nes turi du ratus gali buti traktuojamas kaip dviratis, nes vazineja jais dviraciu takais net ir policija) bet pervaziavo per pereja, lygiai taip ir as is kitos puses su dviraciu.
Esme ta kad taisykles senos ir visiskai neatitinka realybes, nes taisykles netaikytinos elektra varomiems aparatams pvz su tokiu http://www.brammo.com/store/empulse-r
nes pagal dabartines taisykles juos galetum ir saligatviais ir dviraciu takais vaziuoti o kadangi variklio turis nenusakomas tai ir vairuotojo pazymejimo nereikia jis tokis pats kaip ir Zuoko Triedis tik greiti iki 160 km/h gali pasiekti…
Dura lex – sed lex. Pakol taisyklės yrA tokios, kokios yrA – jų reikia laikytis