Patiko Brian Tracy mintys apie darbo organizavimą, imantis užduoties ir ją vykdant. Nieko iš esmės radikaliai naujo, tiesiog aiškiai sudėstyta ir išdėstyta.
Trumpa santrumpa:
#1: Get things done by thinking on paper
#2: Be fully prepared
#3: Do one small thing to get started
#4: ‘Salami slice’’ the task
#5: Practice the Swiss cheese technique
#6: Do the task that causes you the most fear or anxiety
#7: Start your day with the most unpleasant task first
#8: Think about the negative consequences
Kaip nuveikti veiklą?
Bir 28th, 2012 by grumlinas
How to do very simply things in very complicated way!
Nu galimas ir toks punktas
Gali rengtis kaip Einšteinas, dirbti, kaip Einšteinas, kalbėti, kaip Einšteinas, bet vargu ar atrasi reliatyvumo teoriją
aha. reikia dar kažko tokio nedidelio, bet svarbaus…
Tutaj: http://productiveblog.tumblr.com/
LIUKS!

Prieš pradedant bet kokį darbą, svarbiausia yra apgalvoti esminį klausimą – O NAFIG?
Tai čia prieš pradedant. O pradėjus tenka užsiimti optimizacija