Patiko Brian Tracy mintys apie darbo organizavimą, imantis užduoties ir ją vykdant. Nieko iš esmės radikaliai naujo, tiesiog aiškiai sudėstyta ir išdėstyta.
Trumpa santrumpa:
#1: Get things done by thinking on paper
#2: Be fully prepared
#3: Do one small thing to get started
#4: ‘Salami slice’’ the task
#5: Practice the Swiss cheese technique
#6: Do the task that causes you the most fear or anxiety
#7: Start your day with the most unpleasant task first
#8: Think about the negative consequences
Kaip nuveikti veiklą?
Bir 28th, 2012 by grumlinas
How to do very simply things in very complicated way!
Nu galimas ir toks punktas 😉
Gali rengtis kaip Einšteinas, dirbti, kaip Einšteinas, kalbėti, kaip Einšteinas, bet vargu ar atrasi reliatyvumo teoriją 😀
aha. reikia dar kažko tokio nedidelio, bet svarbaus… 😉
Tutaj: http://productiveblog.tumblr.com/
LIUKS! 😀 😀 😀
Prieš pradedant bet kokį darbą, svarbiausia yra apgalvoti esminį klausimą – O NAFIG?
Tai čia prieš pradedant. O pradėjus tenka užsiimti optimizacija