Feed on
Posts
Comments

Įdomi fotkių galerija, parodanti, kad kažkada prancūzai buvo inžnieriai ir inovatoriai.


Nes dabar tesugeba štampuoti ewro-boxus 🙁

23 Responses to “Citroën DS susitinka Concorde”

  1. Voldemaras parašė:

    Dabar visi štampuoja eurobox’us, nes šiuolaikiniai „dizaineriai“ užaugo žaisdami kinietiškais žaislais, o dabar jie tęsia žaidimus kinietiškais kompais 3D formate…

  2. Taškas parašė:

    Superinio lėktuvo kūrimo metu prancūzai už „e“ raidę pavadinime CONCORDE sumokėjo britams siaubingai didelę sumą, ar ne 10 milijonų USD vertės.
    Maždaug tais laikais, t.y. – anais – patiko lenkų žurnalisto (gal net S.J.Lec) frazė:

    „Prancūzų automobiliai būtų labai gražūs, jei nebūtų tokie juokingi“

    Po daugel metų, pamatęs Renault Megame keistoką galinį langą , pamaniau, kad tinka tik antroji frazės dalis.

    Vakar žvengiau, išgirdęs ruso : „Ar įsivaizduoji RolRoisą su kibiru (švyturėliu) ant stogo?“

    • grumlinas parašė:

      Jei nuo Megane galinio lango žvengei, tai nuo Velsatis būtų užsižvengęs negyvai 😉
      O Rolls-Roisams nieks pakenkt negali – juk jų bazėje britai net šarvuočius gamino 😉

      • Andu parašė:

        …ir visureigius. O WW II laikotarpiu gamino bene geriausius pasaulyje aviacinius variklius „Merlin“. Jei ne Merlinai – vargu ar amerikietiškas P-51 „Mustang“ būtų tapęs vienu geriausiu karo pabaigos naikintuvų. O ką jau kalbėti apie Supermarine Spitfire ir kiek vėlesnius Sea Fury (kurie į karą jau nespėjo, bet labai neblogai pataškė amerikonus Kuboje)

        • grumlinas parašė:

          ajooo, Merlinai drūčiai pagelbėjo britams. Ir, tarp kitko, būtent Hawker Hurricane su Merlinais išgelbėjo Britaniją, o ne žymiai gražesnis ir todėl kur kas labiau pergirtas Supermarine Spitfire 😉

          • Andu parašė:

            Tiesiog harikeinų buvo daugiau, ir jie buvo seniau gaminami. Net rusai jų gavo :). Ir dar – Hawker Hurricane buvo geriau ginkluotas (jei palyginti salvės svorį) – juk Šiaurės Afrikoje jie sėkmingai lukšteno Rommelio tankus, taikydami, kad patrankėlės sviediniai (o juk buvo modifikacijų ir su 40 mm pabūklu) rikošetu atšokę nuo žemės prakaltų lengviau šarvuotą tanko dugną

  3. Andu parašė:

    Oi jau tie francūzai…. Kaip ir italai – sugeba tik idėjas generuoti, tiesa, ne visos jų geros 🙂 Bet… Deja, dėl savo igimtos tinginystės ir išsiblaškymo nei vieni nei kiti nesugebėjo nei dorai kariauti, nei padoriai apsiginkluoti – o už Francyją tai išvis tik Užsieniečių legionas kariauja…

    • grumlinas parašė:

      Užtai kaip kariauja 😉

      • Andu parašė:

        … bet prancūzai ten – tik karininkai.

        • Voldemaras parašė:

          …o sporte, retai kada šviesų „prancūzą“ pamatysi….

          • Taškas parašė:

            Dar 1924 metais „Mein Kampf“ Adofas kažką piktai rašė, kad anie pernelyg broliaujasi kolonijose su aborigenais.
            Taikliai pastebėjo tada, bet tikrai net baisiam sapne nesusapnavo (tur būt) apie 5 mln. turkų Heimat’e…

  4. Andrius parašė:

    Pasiginčysiu – prancūzai buvo (ir yra) geri dizaino specialistai.
    Dėl „inžinierių“ – na … koks skirtumas, kai daiktas yra gražus ? 🙂

    • grumlinas parašė:

      Dizaino specialistai buvo. Dabar visokios saugumo normos ir totali kova už rinką net prancūzų awto-dizainą pavertė ewro-boxu. Aišku, ne tokiu beviltišku, kaip japonų, kur japai priversti kviestis pagalbon europiečių dizaino firmas, kad jų awto nors kažkokią išvaizdą turėtų 😉

  5. scania parašė:

    Na ir inžinierių būta prancūzuose. Teko krapštyti kelis citrusus, renukus, pežukus – tai tau ne vokietis! O jau su švedu ir lyginti negalima 😀 (jei ne scania, siūlyčiau švedus uždrausti kartu su vovlo) Prancūzo inžinieriaus sprendimuose rasdavau ir įkvėpimo, grakščių sprendimų. Ten ir geležis turėjo stilių.
    Dabar, spėju, kaip visur – tolyn prastyn, dar gerai, kad brangyn 😀

    • grumlinas parašė:

      Nu kainos tai lieka tos pačios iš esmės jewropeiskų awto, tik kad kad visokių elektronikų, kurios besilaikantiems už vairo sudaro saugumo iliuziją, prikemšama geležies totalaus suprastėjimo sąskaita

      • scania parašė:

        O detalių kainos… Kartais darbe pasako kainas – šiaip tiesiog neįdomu; tai ką aš žinau, kainos net ne kosminės 😀 Kainos tugrikais, ar net mugrikais (kilogramas mugrikų yra vienas tugrikas) – bet moka litais 😀
        Kas per mašinos, kurioms 15 gramų gumos kainuoja 90 Lt?! 😀
        O euroboxų išvaizda? Tipo, agresyvios – gerai? Kas aš, tramdytojas ar ką? 😀
        Et… Bala nematė. Ateis laikas – tada ir spjaudysiu, o dabar nuotaikos nesigadinsiu 😀

  6. liuka parašė:

    Visos linijos ir dizainai gimsta Italijoj.ar tai butu VW ar Citroen,ar KIA.beje apie Kia- turbut didziausias sio amziaus Autopramones pravalas kai VAG paleido is savo ranku Audi dizaineri ir kuri pasamde KIA.ta pats VAG prezidentas pripazino.
    o nuliudimas del Eurobox -tai kaip paziuresi :visi Vynai daugmaz tokie patys -rugztus,raudoni arba balti ir alkoholio panasiai lapsniu turi.bet tik ne somelje 😉

    • grumlinas parašė:

      Nu kaslink vynų tai taip. Teoriškai 😉

      • scania parašė:

        Na ir vynai kiek kitoki… Jei pasidomėt, tai dabartiniai vynai skirti vartojimui, tų, kuriuos galima kolekcionuoti ir jie gali ilgai stovėti (gerėdami) nebegamina 😀
        Nors, aišku, iš pirmo žvilgsnio nesiskiria 😉

        • liuka parašė:

          taip jie negaminami.jie daromi.o kolekcijom yra daromi.tesiog jie maximos virsutinese lentynose (isvis lentynose) nestovi.
          va cia ir priejom prie isvados.zmonija pasieke toki gerbuvi ,kad automobilis tapo iperkamas masems.tad jis turi buti universalus.ir diziano juose nereikia ieskoti.taip,yra isskirtiniai modeliai ir siuo metu.bet jie kaip ir kolekcinis vynas -ne masems.arba reikia laukti ketvircio amziaus kad eilinis „kibirelis“ placiam vartojimui zengtu zingsni link kolekcinies vertybes.

          • scania parašė:

            Na taip.
            O aš nesuprantamai išsireiškiau – tie vynai, kuriuos buvo galima pirkti nebrangiai gastronomuose (na, gal ir buvo jie kiek brangesni) tiko laikymui. O dabar – nebe.
            Neturėjau maumeny išskirtinių kolekcinių.
            Na, sakykim apie automobilius proletarams – tai jis turi būti toks, kad proletaras gebėtų jį ir prižiūrėti. Kaip vabalą mūsų senelių karta, maksvyčių tėvų karta, ir mes golfytes – o ką, dabartiniai laideliniai kompai namie remontuojami? 😀
            Jie gal ir pozicionuojami kaip „masiniai“, bet skirti tiems, kurie uždirba iš masių pakankamai lankytis servisuose 😀