Taip sau, straipsnis pamąstymui – kas turi pasikeisti vartotojo sąmonėje ar jo aplinkoje, kad elektromobilis taptų automobiliu.
The problem is simply that consumers are not flocking to electric cars as fast as expected. The reasons are primarily the higher initial cost of the car, and certainly some concerns about the range and the possibility of becoming stranded by the car. Early reports from stranded Nissan Leaf owners stoked those fears. Even though „Who Killed the Electric Car“ completely exonerated batterymakers in the death of the electric car, today’s batteries still do not have enough range to satisfy many consumers.
On the other hand, it is true that when hybrids were first mass-produced in the late 1990s, for several years the market was dominated by the Toyota Prius and Honda Insight. At that time oil prices were low, and sales in the early years were very slow. Today, hybrids are very much mainstream, primarily because high oil prices have made them better choices for more consumers.
If oil prices remain high over the next few years, the electric car may eventually gain some traction – if consumers don’t kill it again first.
Elektromobilius žudo vartotojai?
Sau 21st, 2013 by grumlinas
Akumuliatoriai- jų kaina ir ribotos ridos galimybės – du veiksniai stabdantys elektromobilių plitimą. Prisiminkime, automobilizacijos priešaušryje taip pat buvo bandoma įdiegti akumuliatorines transporto priemones. Tada viršų paėmė vidaus degimo varikliai…
Prieš keletą metų, elektromobilių varžybose Italijoje, visus pribloškė rusai: į Oka automobiliuką įmontavo elektrovariklį ir…povandeninio laivo akumuliatorius. Lygių priešininkų tuomet Okai neatsirado…
Londonuose teko būti pavežtam taxi-hibridu. Labai smagiai elektra varo, matau perspektyvas.O gryni elektromobiliai be atitinkamos infrastruktūros – pakrovimo stotys, akumuliatorių utilizacijos etc.itd. be šansų
Senokai -The Beatles gyvavimo laikais – nepamenu kuris fantastas Artūras Klarkas ar Aizekas Azimovas pranašavo apie maždaug nūdienos laikus, kad:
*žmonija vis dar negali apsįspręsti dėl XX a. – vadina tai atomo, kosmoso, chemijos, tai informacijos sprogimo, tai techninės ir kitokios revoliucijos amžiumi, o, pasirodo – tai NAFTOS amžius. Nafta baigiasi, netgi – baigėsi.
*žmonija taip ir nesurado naujo energijos šaltinio
*nepavyko sukurti efektyvaus elektros akumuliavimo būdo
*nepavyko atrasti belaidžio elektros perdavimo dideliais atstumais
Be naftos- pagrindinės chemijos pramonės žaliavos stoja visa gamyba. Miestai miršta, atgimsta natūralus ūkis.
Pasaulyje yra dvi valstybės, turinčios po ekskadrilę bombonešių ir po vieną tankų diviziją PILNAIS degalų bakais.
Jei kalbėti apie benziną ir pan. – jam yra aibė pakaitalų – sintetinis benzinas, spiritai etc.itd.
O kaslink nesugebėjimo surasti tavo paminėtų dalykų – žmonės nustojo skraidyti į kosmosą – darbas aplink Žemę besisukančiose stotyse nėra kosmoso įsisvinimas
Fantastas teigė, jog varikliuose sudeginama ne lemianti naftos dalis, net nežymi. Tada auto ir lėktuvų buvo tikrai mažiau :), tik ką prasidėjęs ten visokių nailonų bumas, dar nebuvo naftos platformų jūrose …
Tie sintetiniai degalai- taip. Ar ne brazilai masiškai važinėja spiritu, kurį galima beveik gerti? 🙂 Betgi padaugėjo žmonijos milijardų vos ne dvigubai.
Ateitis, anot žaliųjų, tokia- kinkysimės:
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/184503_321026041337008_973571799_n.jpg
Nu, vilties yra 😉
Nevisai į temą – o štai Vilniuje greitu laiku turbūt bus sunaikintas praktiškai vienintelis ekologiškas viešasis transportas – troleibusai. Suprantu, kad nuosavų awto savininkams ši priemonė (tokia, kokią turime dabar) gali nepatikti, nes neleidžia gerai įsibėgėti – bet man, kaip keliaujančiam pėstute arba minėtais troleibusais, tokia perspektyva liūdna – nes ką turėsim vietoj to – ogi smirdeklius autobusus. Vietoj to, kad siektų ES paramos ir esamą sistemą atnaujintų iki Vakarų Europoje etc esamo lygio, pas mus tiesiog ima ir naikina…
Užtai gausit greitąjį tramvajų – taip jums ir reikia 😉
o jūs sunaikinot Tulpę ir Metropolį. Ir tik Apvaizda apsaugojo nuo dangoraižio greta Prisikėlimo bažnyčios 🙂
Vienintelės išvados priėjau – Zuokas specialiai tos tramvajaus linijos sukeltais kamščiais perkirs miestą pusiau, beveik suparalyžuos ir taip privers atsisakyti auto.
Dabar Kalvarijų gatvėj ypatingų kamščių kaip nebūna, ir še tau – vos ne trečdalis gatvės pločio bėgiams, dar stotelės kas keli šimtai metrų.
O prie stoties, brrrrr… Užtat Mariui patiks
Taigi Kalvarijų gatvėj nugriaus namus, gatvę praplatins, ir tokiu būdu atsiras vietos tramvajaus bėgiams tiesti – nors, man šiaip keista, kodėl tokiu principu nebūtų galima tiesiog šiaip padidinti gatvės pralaidumo jau egzistuojančiam transportui… Mariui nepatiks, jei to ponulio planai ir toliau bus įgyvendinami… nes tai kvepia visuomeninio transporto galutiniu sužlugdymu ir likusių keleivių perkėlimu į awto…
Koks dar tramvajus už melejardus, jei egzistuojančioms troleibusų ir autobusų įmonėms (tiksliau, dabar jau vienai, „optimizuotai“, įmonei) nesugeba žymiai mažesnių sumų sukrapštyt… O net jei tai ir būtų reali svajonė – nenorėč aš to tramvajaus – bet o kas gi žmogaus klausia?
Taigi, va, mes ČIA plepam, o „Šiauliečiai ruošia serijinę šalčio nebijančių ir atsiperkančių elektromobilių gamybą“
„idealus variantas. Sunku sukonstruoti kažką lengvesnio, kas galėtų pavežti du žmones ir 300 kilogramų švino akumuliatorių,“
Šaunuoliai! Reikia tikėtis, kad žmonėms pavyks sėkmingai įgyvendinti savo planus.
Viliuosi, kad jiems seksis! Gyvenime jau atsibodo benzinai, dyzeliai, greičių dėžės, starteriai, tepalų keitimai ir visa kita 😀
Geriau jau angliukus ir saugiklius keisti 😀
Kiekvienam sava niša… elektrinukai, manyčiau, dar negreit galės būti naudojami visų ir visur – tačiau žmogeliui, kuris darbo reikalais nuolat važinėjasi tik mieste, nekeliaudamas ilgų atstumų – kodėl gi ne?
Beje – vėlgi nevisai į temą – kadangi žinau, jog čia yra Citrinų gerbėjų – naujausioje Autopiloto laidoje šio gamintojo naujienos labai gražiai pristatomos – laidą galima rasti jūtiūbėj net HD raiška 🙂
O – prancūzai :
Через три года серийные машины будут ездить на воздухе
http://auto.vesti.ru/doc.html?id=494556
Peugeot’as… nujooo… leis kas jiems tokiais žaidimais užsiimti, kai pardavimai krenta