Feed on
Posts
Comments

Kaip Citroen realizavo saugumą 1981aisiais

6 Responses to “Citroen apie saugumą 1981 metais”

  1. scania parašė:

    Geras palyginimas su 90 metų brošiūra, ir su vovlo pasyviu saugumu… 😀
    Čia dėl pasikeitusių ES direktyvų, manot? 😀
    Čia dėl pasikeitusių ES vairuotojų! 😀
    Jei senų čėsų vairuotojai tapdavo saugesni, jei jiems suteikdavo papildomą valdomumą, tai dabartiniai šoferūkai tampa saugesni tik supakavus juos į geležinius seifus su sproginėjamčiom paduškom 😀
    O dar sekančiai kartai uždraus vairuot iš viso, pasodins už vairo (vietoj vairo) kompus.

    • grumlinas parašė:

      Sekanti karta bus tik bagažas robotizuotuose awto 😉

      • scania parašė:

        O prasidėjo viskas pataikavimu masei. Kad tik pedalai būt lengvesni, kad tik valdymo prietaisai būt standartiniai, neduokdie koks žioplys sumaišys, jokios techninės priežiūros šoferiukas nebedaro, technika nebesirūpina – ir pradeda technika neberūpėti 😀
        Kai už vairo prisisodini masę paliegėlių be techninio išprusimo sunku tikėtis, kad jie susidomės naujomis mašinomis 😀 Amerikonai šitaip jau atsakė sau tyrimu, kodėl jauni žmonės nebenori pirkti mašinų iš viso – juos nustūmė nuo garažų, nuo mechanikos, nuo tos dvasios…
        Štai kodėl mašinų gamintojai imasi pasyvaus saugumo – nes dabartiniai nemoka apsisaugoti patys.
        Įdomi brošiūra, ir įdomu buvo pamąstyti po jos 🙂

        • Taškas parašė:

          Buvo toks puikus, berods, Lemo fantastinis apsakymas – ateityje grįžta iš kosmoso visų per šimtmetį jau pamirštas ekipažas. Abu jo nariai neprisitaiko prie pasikeitusio- ypač saugaus- pasaulio. Vienas džiunglių atrakcione narsiai puola gelbėti moterį nuo liūto.Be reikalo, nes nors liūtas tikras, nuo visų pavojų saugo paslaptinga juoda zero dežutė. Tos dežutės absoliučiai visur. Net muziejinėse CORVETTE 1965…

          Abu astronautai tokiomis lenktyniauja, visi žavisi, bet niekaip nesupranta KODĖL jie atjungė tas saugumą garantuojančias dežutes.

          • scania parašė:

            Tą Lemo kūrinį pamenu iš mokyklos laikų. Tada, aišku,dar neteisingai suprasdavau tos minties neteisingumą 😀 Jaunystė – paikystė 😀
            Betgi perdėtas saugumas visada išlenda papildomomis aukomis.
            Pvz, abstraktus minties pratimas: apibūdinkite situaciją, kai stabdžiai būtų specialiai išimti savaitės bėgyje iš visų absoliučiai automobilių…. Ir nieko, važinėtume – tik lėčiau ir septynis kartus pagalvoję, ar tikrai reik 😀

            • Taškas parašė:

              Šociko laikų kowianskas anekdotas – Juškėnas vairuoja Moskvičiuką M-401, sėdi ant galinės sėdynės, stabdo iškišęs kojas.
              O gal Lauritėnas? Pagal legendą Šocikui POBIEDĄ buvo padovanojęs pats Kipras Petrauskas.