Kaip buvo kuriamas Citroën 2CV Camondo
Kov 24th, 2013 by grumlinas
Posted in citro
14 Responses to “Kaip buvo kuriamas Citroën 2CV Camondo”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
… citrodvasia:
http://2.bp.blogspot.com/-Y4Gacp9lovM/T30g1DzApcI/AAAAAAAB2pI/ZXyeOFjOzZo/s1600/DSC_0472.JPG
… arba vietoj katerio:
http://www.youtube.com/watch?v=IeOtJPRXVfs
mjooo… nujooo… nichujooo… 😉
Paveikslėlio viršuje, kairėje – nesimetriškai nudažytas… Fantastika! Mačiau ir kitų taip dažytų, GS, CX…
Reikia drąsos taip daryti, ir talento, kad neatrodytų kreivai 😀
Taip, bet 2CV toks jau yra – netradicinis 😉
Kiek ne į temą. Šiaip nesu prieš modernius auto, visa ta super-duper judėjimą lengvinanti kibernetika yra pripratimo reikalas į vieną pusę, kaip buvo ir su navigatoriumi. Visgi stebint pro šalį slenkančias blizgančių apynaujų ale miniveniškų sportbačių eiles kyla tik vienas klausimas: nejau šiuolaikiniai dizaineriai galutinai prarado fantaziją? Suprantu, klausimas nėra originalus, o visdėlto… O gal čia tik lietuviško skonio reikalas, gal kokiam Briusely vaizdelis kitoks?
Paradoksas tame, kad Henris Fordas I su savo motto „automobilis visiems“ ir norėjo, kad auto būtų vienodi- kaip anų laikų duona, tokia pat milijonieriui ir ubagui.
Dabar tai vertinama, kaip „vienu iškiliausių verslininkų ir tuo pat metu vienu neracionaliausių rinkos dalyvių JAV istorijoje. Neracionaliai mąstančiu todėl, kadangi vengė rinkai pasiūlyti ką nors kita negu juodą automobilį.“
O juk pragmatiškai idealu būtų- visi auto vienodi visiems su funkcija saugiai, ekologiškai, greit iš A nukakti į B
Deja, tai jau komunizmas 🙂
Jo, suvienodėjimas primena sovietinę biurokratinę-komandinę sistemą, kurioje bet koki naujo produkto pastatymas ant konvejerio būdavo labai problematiškas ir net neįmanomas dėl pastoviai stringančio tiekimo.
Beje, liaudis tada sakydavo ir taip: komunizmas bus tada, kai kiekvienas turės malūnsparnį, su kuriuo galės nuskristi Maskvon nusipirkti dešros :)..
Dėl komunizmo ir HFI ne tą norėjau pasakyti …
Ta prasme, grynai teoriškai, utopiškai – juk automobiliai galėtų būt visai vienodi ir kiekvienam užtat. Lygybė, brolybė, meilė, bet … communis – “bendras“ 🙂
Tai supratau apie komunizmą, supratau, kad pragmatiškai žiūrint gal tai būtų net gėris, ale kažkaip nebesinori :)…
Koks sutapimas.
Tas sportbatis vadinamas eurbox´u – saugus, patogus, nykus
Ne į temą, bet gal paglostys citrofanų širdis…
Prancūzijoje atsisakė stabdžiai Renault Lagunai, stabdant greitis vis didėjo ir pasiekė 200 km/h. Sustojo po poros šimtų km Belgijoje, pasibaigus benzinui. Vat tau ir mano iš/girtoji kibernetika…
http://www.guardian.co.uk/world/2013/feb/13/french-driver-200kmh-car-chase?mobile-redirect=false
Kibernetika yra jega, jei yra mygtukas jai isjungti 😉