Geožaidimas – Atspėk fotkės geografinę padėtį 😉
Istorija, karyba
RU Kaip kovoti su valdžia. 1905ųjų instrukcija
RU Reti TSRS ir Vokietijos tankai 1916-1960
RU 1960ųjų naktiniai klubai
RU Beveik italai sveikina Aloyzičių
RU Agitmoterys
Įdomu
RU Niujorkas kitose planetose
EN Adrian Sommeling menas
RU Kupeta paveikslėlių
EN Toskanos povų stiliaus kambarys
LT Apie Kauno tarpukario architektūrą ir
LT Eksursavimui po Kauną – ačiū kolegai Taškui
RU Apleistos mokyklos ir universitetai
EN 140 metų Levakams
RU Didžiausios pasaulyje kapinės
EN Eric Goncalves fotomenas
RU Senos ir man nematytos Bitlų fotkės
EN Savaitė fotonuotraukose 2013-05-10/18
RU 25 užmiršti laivai
EN Suvidurkinti moterų veidai
RU Vila „Feltrinelli“
EN NatGeo Traveler 2013 fotokonkursas
Glupstvos
EN Gotų festivalis Leipcige: I dalis, II dalis
EN (S) Krinolininės gėlės
SteamPunk
RU Stymopedas SteamPunk Racer Bicycle
DieselPunk
EN Šveicarų autobusai
Apie Kauno ekskursijas, čia gal naudingiau, PDF formatuose maršrutai. Vis kėsinuosi išbandyti: http://www.autc.lt/public/Routes.aspx
Ačiū, indomu 🙂
Dėkui Elei 🙂
Šveicarų autobusai: žiūrinėjau tuos gražias ir nuostabias ekopabaisas (vertinant dabartiniais terminais) ir tik žiū – tas stiklinis visiškai… Net užuodžiau tą perkaitusių dulkių ir kepančio dermantino kvapą… 😀 Su tokiu tik per lietų važinėt! 😀
Gal tarp tų gražuolių ekopabaisų yra autobusas su itin ekologišku varikliu?
Kažką miglotai atsimenu, jog būtent turtingojoje Šveicarijoje buvo keli reisiniai autobusai su elektriniu rotoriniu (?) varikliu:
*autobusas stotelėje prijungiamas prie tinklo, kad elektros variklis įsuktų masyvų smagratį
*iki kitos stotelės tas smagratis sukasi iš inercijos, gamindamas elektrą varantiesiems ratų elektrovarikliams.
*tos inercijos pakanka įveikti dešimtims kilometrų, net kalnuotoje trasoje iki kito prisijungimo prie išorės elektros tinklo.
Ne perpetum mobile, o ekomobile, nors tada tas žodis buvo nelabai žinomas 🙂
aha, ciocia googlowa padėjo sklerotikui:
http://ydivmexanik.ru/stati/shvejcarskij_mahovichnyj_avtobus_girobus_a_i_ego_mahovik_b.html
http://coollib.com/i/63/210363/_34.jpg
Apie smagratinius rašė dar modelist-konstruktor, tik nepamenu, kad ten šveicarai buvo minėti.
Šitiek laiko praėjo! 😀
Vat įdomu, ar dabartiniai inžinieriai sukurtų geresnį vilkutinį autobusą? 😉
Na, nereikia visiškai nuvertinti dabartinių:
http://www.dykai.eu/fun/content/2011/04/11/keisciausi-dviraciai/01_keisti-dviraciai__dykai-lt.jpg
Gerai, nenuvertinsiu visiškai 😀
Dėkui, yra indomių dalykų…
/ Autobusiukai – tikras grožis, beje, tokių ar panašių teko matyti ir Kaune, net su lietuviškais numeriais, – gal iš kokios privačios kolekcijos?
/ Vila „Feltrinelli“ – čia turbūt sprendžiami nemažiau svarbūs klausimai nei Briuselyje,,,
/ Apleistos mokyklos – idealii vieta naujiems siaubiakams, užtenka apsilankyti ir scenarijus pats atšliauš… Beje, kažkur buvo puslapiecas su lietuviškais „vaiduokliais“, o bet nerasiu dabar.
/ Nenoriu ką šiaip įžeisti, nu bet apie Kauną pavadinimas labai jau su pompa: „Tarpukario architektūra Kaune daug įdomesnė nei Briuselyje, Varšuvoje ar Londone, tačiau vargu ar tai įvertins UNESCO“. Yra ką pažiūrėti, bet tas „daug įdomesnė“ – tai jau nežinau…
/ Ekskursija po Kauną – berods nukopinta info be nuorodos (žr. komentarus).
/ Didžiausios kapinės – įspūdinga. Bet pas juos gal tiesiog nėra „tradicijos“ naikinti senų kapinių?
Beje, ten šalia dar viena navatna nuoroda į kapines ir komentaras prie jų: „по этим памятникам можно понять, как человек жил, что ел, что пил и от чего умер“ :):
http://bigpicture.ru/?p=384597
Apleistos vietos – tai čia fantastiškas tinklaraštis „Miesto vitrina“, išaugęs ar ne iš WD40.
http://miestovitrina.wordpress.com/
Daug fotoreportažų, ir ne kokių ten perpublikavimų, o autoriniai darbai.
Respekts! 😉
va va, turbūt šis..
Įsižeidžiau :), ir – antrą kartą dėl to paties – pirmas buvo dar XX a., kai daili rusaitė, sužinojusi, kad mes – jauni, gražūs, pernelyg pasitikintys savimi, na, tokie provincialūs modern stiliag kowienski pižoniukai etc- esam iš Kauno, pasakė:
„А, знаю, знаю – это тот милый городок, где всё – на одной улице.“
Prieš tai mes buvom kukliai pareiškę, jog „Москва это большая деревня, правдa – большая, даже очень… “
Visada stebino, kad laikinoji sostinė išaugo beveik žaibiškai. Va, iš ekskursijai pažymėtų 18 pastatų, 11 pastatyta 1931-35 metais.
Labai geras tas straipsnis 15 min., šaunuoliai danai, šaunuolis A.Gelūnas, o Rytį I reiktų nutremti Kaunan bent savaitei , tik gal vėliau- kai atsigaus Laisvės alėja 🙂
Vai vai, niu kaip čia taip, o juk toks gražus oras šian pavyko 🙂 Berods nebuvo net blogo žodelio, – kaip tik galvoju, kad Kaunas tarpukary daugiau gal nuveikė, nei Vilnius per postsovietinį. O ir kas bei gali ginčytis, sava juk visad artimiau, meiliau, gražiausia… Konfūzas dėl to kategoriško „daug įdomesnė“. Nu čia ir kawianski nebūtinai itin vieningi, pvz.:
„Viena geriausių Kauno architektūros istorijos žinovių Jolita Kančienė pataria būti realistais: „Į UNESCO sąrašus nepatenka net įvairūs antikinių paminklų turintys miestai, svajoti, kad į jį bus įrašytas Kauno naujamiestis – nerealu. Sąraše – patys reikšmingiausi pasaulio kultūrai objektai. Pasaulio istorijoje mūsų tarpukario architektūra gal ir nėra tokia reikšminga “
http://kauno.diena.lt/naujienos/miestas/smetoniniai-namai-verti-unesco-statuso-496064
Ir dar toks klausimas – kodėl pons Gelūnas apie tai prisiminė tik dabar, jau pasikultūrministeriavęs, – juk anksčiau, kaip ministras gal daugiau galėjo nuveikti…
Jie visi gudrūs PO TO. Kitaip ir būti negali.
Ar bent jau nebuvo 😀
Taigi, tas Gėlūnas ne iš kelmo spirtas.
Kai jį skyrė ministru, galvojau, nu klaidą daro žmogus, turi gerą darbą akademijoj, o čia laikinam ministravimui, tokiam trumpam laikui… nebent kokį niekšelį vaidinti seriale liks tik po to…
O čia, bac – darbas Paryžiuje. Nu, maniau, trinsis ten ir tiek.
O tasai bac- va, toookią idėją iškėlė, vienžo, kaip koks Zuokas, ta prasme, kad drąsią, netikėtą ir pagal principą- būk realistas, siek neįmanomo.
Reikia tai Europai litą įvesti 🙂 kol dar ne šariatas ten.
Na, ėjimas politikon turint mėgstamą darbą, sukaupus per metus reputaciją išvis prieštaringas reikalas. Dar blogiau, kai paduoda porą autobusų bedarbių… Paskiau ministerijos, departamentai užsipildo ne specialistais, o kokiais tai komandos įžaidėjais.
O tas kultūrinių vertybių saugojimas svetimomis rankomis, ir nuo savęs – nežinau, kiek tai naudinga. Taip, daugiau dėmesio, daugiau besilankančių, bet mano galva Vilniui nė velnio tai nepadėjo.
Tame ekskursijos po Kauną aprašyme aš pasigedau žemėlapiuko-schemutės. Nors, mokant naudotis GoogleMaps, nesunku pasidaryt 😉
Taip, žemėlapiuks, o gal foto tikrai nepamaišytų. Žemėlapis-schema, – kad ir pati paprasčiausia – pas mumi netradicinis dalykas, nors tai ir gaila…
Puikiausia nuoroda yra Elės:
http://www.autc.lt/public/Routes.aspx
Ten, apsieinant nuo tų mapsų/šmapsų, nes per tanku, spaudžiu „Modernizmo atspindžiai laikinojoje Lietuvos sostinėje“, tada „Maršrutą sudaro“ ir leidžiuosi lapu žemyn, o ten jau renkuosi vieną iš 30 (gal kol kas TIK tiek, nes pagal datas matosi, jog tai procesas) ir galima ramiai pasižiūrėti foto ir brėžinius.
Taip, šitą tik dabar pračekinau, – čia idealu, padaryta profesionaliai, galima buvo tik pasvajoti apie tokį pateikimą. Todėl prisidedu prie visokių padėkavonių Elei 🙂
Kol neužbanino- Mickevičiaus 27 tai toks keistokas mūsų laikais pastatytas komercinis pastatas KREIVAIS – trapeciniais langais, projektas 1991 m., fasadas geriausiai matosi foto Street Viev’e .
Taigi, pirmesnis už Gen. prokuratūros ir už Sopoto fainiuką:
http://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/straipsnis/horizontai/tikra-pasaku-nameli-primenantis-namas-yra-netoli-lietuvos-640-338432
Joo, šitas labai originalus, net akyse „plaukia“ 🙂
Ale žiūriu, mėgsti tu gotes. 😀
Nu gal ne tiek mėgstu, kiek pats reiškinys įdomus – pinapais irgi juk domiuosi 😉
Ir pinapai ir gotai – kaip amerikoniškos mašinos: kas, kad nėra gražios, užtat įspūdingos ir yra kur akis paganyt 😀