Pamąsčiau, kad kuo toliau, tuo daugiau žmonių eina gilyn į virtualų pasaulį. Tad nekeista, kad kuo toliau, tuo daugiau kitų žmonių užsiima pirmųjų kryptingu apdorojimu pagal tam tikrus užsakymus, valstyybinius ir privačius. Ir kuo toliau, tuo labiua tas kryptingumas jaučiasi – juk jis leidžia įtakoti žmonių nuomones (politikai), diegti idėjas (ideologijai) ar formuoti poreikius (marketingui).
9 Responses to “Apie kryptingumą”
-
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Nutarei mus visus kampan invaryti, Gintarini Gaspadoriau?
TAIGI,TAIGI, KAIPGIS – visur tik skaičiukai, kodai, paroliai, o jier kompų smegenėlės virsta visai paprastais dviem skaičiais… kur tas žmogus?
Jei nėr tavęs internete – reiškiasi vanas, esi senai numiręs ir be jokio ten atminimo, net murzino, nekalbant net apie šviesų atminimą
Kai kada geriau, kad/kai tavęs nėra
…negyvas intrnastas-geras internastas…:)
Kažkodėl labai susišaukė su skaitytu tekstu, nuo kurio… na nesakysiu, nes būsiu numestas į baudžiauninkų patvorį
:
„Apskritai, tas kalbėjimas apie draudimą draskyti istorijos lapus yra susitaikėlių ir baudžiauninkų ideologijos nuodas. Mūsų istorija, ir ką norim su ja, tą ir darom. Istoriją perrašinėjo iki mūsų, istoriją perrašinės po mūsų, ir nežinau, kodėl mes to turėtume gėdintis, lyg kažkokio silpno ar apgailėtino veiksmo.“
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/komentarai/vienu-balvonu-maziau-teisingas-kelias.htm?p=2
Ponas AU tradiciškai painioja du dalykus: istoriją, kuri turi būti maksimaliai objektyvi, su ideologija, kuri leidžia vienus balvonus griauti, kad atlaisvinti vietą kitiems balvonams. Ir kai ta ideologija įvardinama kaip istorija – gaunasi niektauzystė.
Bet kur kas didesnė bėda, kad jo straipsniuose yra gerų dalykų, kuriuos panaikina va tokie va opusai-liapsusai.
perskaicius komentarius,galiu ivardyti savo Tevyne-POSTNIHILIZMA!
Tai kad realybė nihilistinė. Vertybės lauk, istorija lauk, darbingo amžiaus piliečiai lauk, privatumas lauk…
Kažkada kinas buvo demagogų – ideologų ginklas, paskui radijas, vėliau televizija. Bet tv jau praeitis, o ideologo demagogo reikia efektyvesnio įrankio.
Nes vien totalaus bukinimo mažai, reikia kad bukėtų visi kryptingai, kad dar liktų naudingi