Kelionė per londonus į turkijas prasidėjo Kauno oro uoste. Skrendame varguolių oro linijomis, kur labai svarbus svoris, tai iš anksto pasisveriame priduodamą į bagažą lagaminą. Ooops, nedidelis viršsvoris, dalis daiktų eina į rankinį bagažą, Kindlius, kelionių vadovas ir šokolado plyta į kišenes, telpame į limitus.
Belaukdamas, kol prasidės registracija, smalsumo dėlei pasveriu šokolado plytą. Originalus svoris 400g, svarstyklės rodo 500g. 25% daugiau – čia tau nebe juokai. Jei mūsų bagažas ant tų svarstyklių turėjo sverti 20kg, gaunasi, kad jis realiai tesvėrė 16kg. Va taip va.
Taigi, kas galėtų paneigti, kad visa tai tėra elementarus oro uosto aplaidumas, o ne pagalba vienai aviakompanijai klientų sąskaita?
Apie svarstykles Kauno oro uoste
Spa 30th, 2013 by grumlinas
Was ist das – Kindlius?
Elektroninių knygų skaityklė Kindle
Yra svarstyklių paklaida – ebay’juj permetus, matyt ir +/- 100g paklaida sveriant 50 kg (tik čia pačios pigiausios).
Dar įdomu – ar tikrintos/kalibruotos metrologijos centre?
100g ant 50kg tėra 0,2%
Dėl kalibravimo nzn, bet įtariu, kad tikrai niekas tuo neužsiima – jos gi įmontuotos pastoviai, nenuveši, o specialistus kviesti, įtariu, niekam nerūpi
Jei nėra įstatyme numatyta tikrinti oro uosto svarstykles – tai visai legaliai galima sukčiauti. T.y. bizniauti.
Šiaip turėtų būti tikrinamos IMHO, bet who cares, ką ir matome iš akivaizdaus pavyzdžio?
Jooo, gal viskas iš biednumo? Kalvarijų turguje berods kokybiškesnės svarstyklės… Nors gal tiesiog jos neskirtos šokoladui sverti arba užmesta 100 g šventos ramybės dėlei, t.y. – bus lygiai 20 kg – teks nukrauti 100 gramų.
Tai vat tas biednumas ir man įtarimą kelia 😉
Man tai atrodo ten labiau apvalina ir tiek. Pvz. Min svoris 500g. Kuo daugiau sveria, tuo didesnė paklaida gali būti. 🙂
Reiškia nekalibruotos. Arba kalibruotos vienon pusėn. Arba tikrai – nuo 500 g. Nes jei tik apvalintų, tada paklaida gramais neturėtų priklausyt nuo svorio. Išvis, na kam Grumlinui tookia plyta šokolado, kuri neaišku kiek sveria ir net svarstyklės nelaiko!!? 🙂 O gal, įtariu, kad svarstyklės nustatytos taip, kad kiekvienas labai stropus paliktų po porą kg gėrio, iš ko galima būtų kurti kokį startūpą, pavyzdžiui, na komisą?.
P.S. Šiaip dažniausiai ten ne vienos svarstyklės būna, berods dar – laukiamajam. Ir mano bezmėnas naminis šiaip irgi niekada nemeluoja – jei nėra dešimt, tai ir TEN nėra 😉
Man toks pats cirkas buvo nutikęs ir su Airbaltic svarstyklėmis Stokholmo Arlandos oro uoste. Airbaltic svarstyklės rodė 22kg, kai SAS tik 20kg. Būtų visai sveika nufilmuoti, ką tos svarstyklės parodytų uždėjus pūdo svarstį 🙂
va-va, gera mintis 😉
Airbaltic nelabai ir kabinėjasi dėl viršsvorio – neseniai vežėm net šakotį per du reisus, ir neteko ant galvos užsidėti, kaip čia yra buvęs toks bajeris su lietuviais:). Ryanayras tipo leidžia 10 kg, bet paskutinį kartą kai skridau iš Skavstos, nesiteikė niekas sverti. Tik ten kažkodėl kabinėjasi prie visokių rankinukų nes tipo tik vienas bagažo vienetas galvai. Tai užsidėjau po striuke ir net neslėpiau to fakto – nieko praėjo. O priešais ėjo kažkokios merginos tai liepė rankinukus susikišti… 🙂 Varguolių oro linijos ne tik pigiai skraidina varguolius, bet juos ir linksmina nemokamai, ar nervus kutena, kaip kam.
Linksmina tai nebent tuom, kad porą valandų turi kentėti nesibaigiančių pasiūlymų srautą, nuo kurio uždaroj erdvėj nėr kur pasislėpti, na, vienintelė išeitis apsimesti negyvu-miegančiu..
Na su visais matavimo aparataiis taip buna. yra matavimo diapozonas ir sukalibruota buna jo viduriui. Pvz mano namu svarstykles isvis atsisako rodyt skaicius mazesnius uz 10 kg.
Juk jei tas 100 gr butu paklaida prie 20 kg, tai net nesivargintum rasyt 😉
Apie matavimų paklaidas žinau, teko tuo užsiiminėti savo laiku 😉 Ir jei tie 100g būtų prie 20kg – tikrai nesiparinčiau dėl tų 0,5%