…arba kaip senukas 18AG garvežimis tyčiojasi iš 850AG modernaus super-super-traktoriaus. Viskas priklauso nuo traukos ir jėgos momento.
21 Responses to “Elementarioji mechanika,…”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Ačiū už geros nuotaikos užtaisą…
prašom 🙂
Neblogai aria lokomobilis su tuo motorizuotu dyzeliniu plūgu 😀
…tik va tas plūgas ekonokminiu požiūriu tai nekas… 😉
Reiktų rodyti marketingistams – susikiškite į subines savo 850AG, man ir 18 pakanka 🙂
Būtent – mane visad stebindavo, kaip tos mažos AJ nuveikia didelius darbus 🙂
Tada išvis klausimas, kam šiuolaikiniam traktoriui dvižokas su tokia galia, kurios laukuose niekaip negali išnaudoti. Kurą vien veltui ryja…
Pastebėta teisingai: „kurą“. Kuris kai kam neša pelną 😉
Na, aria šiuolaikiniai kur kas našiau. Žymiai. O vaizdelyje ne AG kova, o tik svorio (sukibimo) 😉
Tai va ir neaiškums, nu kam palygint apylengvam traktoriukui su apysiauriais padais 850 arklių (jei iš tikrųjų)? Tankas T72 palyginimui su savo 41,5 tonos turi tik 780 arklių…
Тяговый класс на крюке ar kaip ten nepamenu 🙂
– Turbūt koks tai mechanizmo traukos parametras? Puiku, o bet konstruktoriai berods eilinį sykį užsižaidė su galiomis ir kaip su jais kartais būna, kai pamiršta apie visą kitką, šiuo atveju tiesiog ne tai svorio kategorijai didelius raumenius pakabino 🙁
Beje, tam garvežiui užkabinus sakykim „Porsche Spyder“ (887AG) – turbūt net nepajustų apkrovos, tikrai ne ta traukos klasė, ne tam skirtas ir išvis neaišku, kam po galais toks „voras“ reikalingas 🙂
„Voras“ skirtas pimpalo prailginimui ir tiek 😉
Tikrovėje niekas neperka perdaug galingų ir per daug ištaigingų vilkikų ar traktorių… Juk ne pirkėjas dirbs, o pirkėjo samdiniai. Jei užtenka 400 AG, kam mokėti už 1000? 😉
teoriskai turbut esam ekspertu tauta 🙂 tai ir zinom kuom tas 18AJ nuo 850 skiriasi. O siaip ukininko reiketu paklausti, kuo jam kombainas su 650 ir 900 AJ skiriasi.
Pala, pala su tuo ūkininko klausinėjimu – čia kalba eina apie 18AG ir 850AG 😛
Cia kalba eina apie viska ir api 18 vs 850 ir 400 vs 1000, gi expertai esam, pamirsom pradinius skaicius, o ir apskritai turetu baigtis viskas apie VL ir VU ar bent patvoriniais. Nes mes gi egzpertai 😉
Tu čia man demagogija neužsiimk – traukia 18AG besispyriojantį 850AG ar ne? Jei traukia – škias, ne AG esmė o kažkur kitur.
tiesiog sunus nenorejo skaudinti seno tevo 😀 o tai dar dirbti butu pristate. O tiesios niekada nesuzinosim, nes ji kazkur anapus Ignalinos.
Šiaip jau daugiau mažiau aišku (net ir egzpertui-diletantui), jog modernus traktoriukas neskirtas tokiems svoriams tampyti. Jam traukti tiek, kiek nustatyta ir sparčiai. Garvežio gi paskirtis nelabai neaiški, sunkiai kur nors šiais laikais pritaikomas. Tiesiog pas jį apsukos mažos (jėgos momentas didelis), todėl ir po žemėm neužsikasa. Vienžo, kiekvienam savo. Universalus nebent tankas 🙂