Feed on
Posts
Comments

Britiška kokybė

Bombonešis Handley Page Halifax B Mk.II borto nr. JP321 ‘V’ iš RAF 614. bombonešių eskadrono, apgadintas kovinio skrydžio virš Vokietijos metu, 1944 m.
Fotkė iš čia
Daug daug skylučių, bet parskrido pats.
P.S. Dar daug aviagėrio

19 Responses to “Britiška kokybė”

  1. Voldemaras parašė:

    …su „skylutėmis“,o vis tiek skrido. Įdomu, kiek skylių išlaikytų šiuolaikiniai…

    • grumlinas parašė:

      Tiek tikrai ne – šiuolaikiniai iš esmės nebesugeba sklęsti, iškart krenta

    • Jauja parašė:

      C130 (Hercules) sako, kad labai kantrus ir moka nusileisti tik su vienu(?) varikliu iš keturių. bet nerandu jokių konkrečių skaičių 🙁

      • grumlinas parašė:

        1993m. teko bendrauti su šveicarų lakūnu, kuris irgi sugebėjo nutupdyti tik pakilusį keleivinį lėktuvą su vienu beveikiančiu varikliu iš keturių – kiti 3 užsilenkė kilimo metu. Ekipažas buvo šlapias, keleiviai nustebę, ko taip greit nutūpė 😉

  2. scania parašė:

    Tas bombonešis nešdavo 5,9 tonų bombų. Tai be krovinio jo keliamoji galia gerokai perteklinė, jei varikliai sveiki, vairai veikia – tai ir skrenda, apsimetęs koštuvu.

  3. robertas parašė:

    „Duršlikas“ kokybiškas, sakyčiau. Skraidmuo nuo tokių skylučių kenčia mažai 😉
    Įdomu, ar tai tik zenitinio sviedinio skeveldrų darbas ? Tragiškai turėjo klostytis toje liemens dalyje būvusio viršutinio šaulio likimas.

  4. robertas parašė:

    Gal ir pavėluotai, bet vokiško „džiaugsmo“ danguje malonumus galima įvertinti žiūrint tikrai neblogai nufilmuotą kiną pavadinimu „Memfio gražuolė“.
    Dalyvauja autentiški orlaiviai 😉