Feed on
Posts
Comments

Hydraulic suspension, once key to the appeal of the original Citroen DS, is to be scrapped by PSA/Peugeot-Citroen as the carmaker cuts costs, sources said.The technology, manufactured at a PSA plant in northern France, will end with the Citroen C5 sedan, according to several sources close to the company.A spokesman for PSA declined to comment on company product plans, which remain confidential.


Nors, tiesą pasakius, visas tas new-DS linijos dizainas IMHO yra total crap. Kuris prasidėjo nuo opel-padabno C5. Panašu, kad buvau teisus, teigdamas, kad tas Citroen, kuris buvo Citroen, baigėsi su Xantia. PSA vyrukai ledinėmis akimis ir su begaliniu pinigų geiduliu širdyse galutinai pribaigė inžinierius.

7 Responses to “Sic transit gloria mundi”

  1. Voldemaras parašė:

    …o gal baigėsi anksčiau- ties XM ?

  2. scania gti parašė:

    85 bx.

    • grumlinas parašė:

      nzn, IMHO viska baigėsi žaliakraujų pabaiga, t.y. būtent Xantia – C5 jau buvo nebe-žaliakraujis 😉

  3. scania parašė:

    Bx iki 86 dar turėjo citroskydelius. Dar dabar pasiilgstu.
    http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/bx/chronologie/85-19trd-dash.jpg