Taigi, vakar beveik įkliuvau su savo pepelacu į šalčio pinkles. Pasižiūriu atsibudęs mobiliake orus: -22C. mjooo, nujooo, chujooo… Neaišku, kaip vesis, bo prie -15C teko pašildyti porą kartų ire pabrūžyti, kol užsikūrė. Išeinu laukan, pepelacas optimistiškai roso -20C – tipo šilčiau darosi. Nu ką, įjungiam-palikom šviesas, kad akumaas prašiltų, pašildom žvakes kartą, suktelim nevesdami, pašildom antrąkart, suktelim nevesdami, nu ir po treąio pašildymo teu-teu-teu-teeeuuu-teeeuuu-teeeuuu-brm-brm-brmmm-drrr-brummmm. Pasikratė ir užsikūrė. Uffff…
Karštaimylimaedarbelyje su kolegom padiskutavome, kad gal reiktų pakrauti akumą, bo mažai važinėjuosi, gal išsikrovė. Bo kuro filtras valytas, zirzelinas tik iš kolonėlės. Ale paskui kažkaip įtarimas kilo ant pašildymo žvakių – gal kokia nudvėsus? Kolega pažėjo tas žvakes. Nu ką – iš 4 tik viena gyva 😀 Škias, kompresija gera, akumas geras, kad prie -20C tik su viena žvake užkūriau. Nusipirkome žvakes, pakeitėme, kūrėsi iš pusės pasukimo 🙂
Šįryt situacija analogiška: mobiliakas -22C, pepelacas -20C. Obetačiau – po dviejų prasukimų bru-bru-bru-bruuuummm. Vienžo, šaltis – geriausias techapžiūros specas 😉
Apie šaltį
Sau 6th, 2016 by grumlinas
Pepelacas?
Nu awto 😉 „Kin-dza-dza“ esi matęs? jei nea – rekomenduoju, ką tau besakytų litowski kino egzpertai
Mateu porą sykių gabalais…
Tai tas agregatas, panašus į samagono aparatą?
Jooo, ta super-bačka ant kojikių su propeliorium ant viršaus
Kaip sakė mano draugas – atėjo senelis Šaltis ir atliko automobilio techninę apžiūrą. 🙂
p.s. o kino kritika, hmm… vakar „verkeu“ perskaitęs nurodytą kažkur rusės ir amerikietės pokalbį apie „Maskva netiki ašaromis“.
Uhu, ir šaltis privertė susitvarkyti awto 😀
Kaslink „Maskva netiki ašaromis“ – žėjau jį soviwetmečiu k/t „Maskva“ in Wilno prie Rotušės. Nu snarglingas ir sakyč labai amerikoniškai happyendiškas, ne veltui Oskarą gavo
Šitam filmui patys rusai prognozavo visišką failure, kaip blogiausią metų filmą…
Bet jis tapo topiniu 😀
Mano akumuliatorius – 4 metų, taigi, garbaus amžiaus. Prieš šalčius nuvariau pasikeisti, bet paprašiau dėl visa ko, kad nustatytų būklę, bu prie – 5Co normaliai dirbo. Maniau, specializuota firma matuos naujoviškai ten kokias nors Ah ar pan. Ni figa, kaip pas garažnikus pamatavo – 13,6 V, geras turi būti 14V, miręs 13,2V, ar veiks per šalčius – tik Dievas ir žino, bu, generatoriaus 0,5V reiktų minusuoti, taigi 13,6-0,5= 13,1V.
Skrudžas, aišku, pagailėjau 70 jevrų, kadangi mažokai važinėju, tai prieš pastatydamas kokus 3-5 km antru bėgiu ant gazo kaip Zasada pavarinėju ir liuks vedasi net po poros dienų.
Driokstelėjo -15, o kaip tyčia dar dvi dienas nevažiavau. Aišku- 3,14zdec. Dabar galvoju, ant ko dar užsirausiu – neatsirakins? Kapotas pakeltas, prieisiu. Šalia donorui atsistoti irgi yra kur. Bėda, kas prikus – naujesnėse auto kebloka prieiti prie gnybtų, plius elektronika etc.
Skambinu taksi ,tai kainuos toks malonumas 10. Nebrangu – pernai tiek LTL šįmet jevrų.
parašiau, vis lengviau. IQ.
;( 🙁
Gerai, kai dar „teu-teu-teu-teeeuuu-teeeuuu-teeeuuu-brm-brm-brmmm-drrr-brummmm“, o pas mane tebuvo „kvi-kvi-kvi“ ir mirtina tyla 🙁
Man taip buvo prieš trejetą metų, berods. -15C dar vedėsi, -16C buvo kapiec 🙁
Mašina sena, akumas senas, forsunkės blogos, blin nesuprantu, ko jinai nafik nesiveda?!
žmona taipogi tokia.
Oj nenorėk, kad žmona užsivestų 😉
Nublemba, pilnas vintage gi iš tiesų 😉
Nu jo. Tai yra ne 😀 Praeito šimtmečio, bet ne vintažas. Šarabanai niekad nebus nei vintažas, nei antikvaras 🙂
Visiškai aparatas dėl praktiškų darbų.
Važiuoja, ir gerai. Folksvagenys. Paperka tik erdve. Bet mažesnės jau nesinori 😉
Vagina 😉
Nu ne. Ne erdvė ten svarbiausia 😉
😀 😀 😀
uhu 😉