Bemaklinėdamas po internetus, radau tokį, rodos, eilinį straipsnį apie automobilių remontą Dramblio Kaulo Krante (jį bando vadinti Kot’d’Ivuar-ar-kaip-ten, bet man tai primena dantų taisymą per užpakalį). Kodėl straipsnis mane sudomino? Pagaliau pamačiau realias Citroën sukurto, bet niekad Prancūzijoje negaminto modelio Baby Brousse fotkes. Besidomintiems straipsnis Citroenet’e. Apart jo, fotosesijoje dalyvauja ir 2CV bei jo palikuonis, gamintas trumpiau, nei pats 2CV, Dyane.
Šiaip tai labai įdomu pamatyti, kad šitie pepelacai, kurie pas mus jau patapo egzotišku antikvaru, kažkur Afrokoje tebenaudojami kaip kasdieniniai awto.
Toliau nuorodos į fotkes iš straipsnio ir trumpas komentaras, rekomenduojama tik nefokiškų awto mėgėjams.
Pirmame plane raudonas Dyane, antrame kairėje baltas 2CV
Centre baltas Baby Brousse, kairiau žalias baby Brousse
Centre baltas Baby Brousse, kairėje baltas 2CV, dešinėje žalias baby Brousse
Kairėje smėlinio Dyane užpaklais, centre žalias baby Brousse, dešinėje (galimai) rudas baby Brousse
Baltas 2CV
Žalias Baby Brousse
Raudonas Dyane, antrame plane kairėje baltas 2CV
Iš dešinės į kairę: žalias Baby Brousse, baltas Baby Brousse, baltas 2CV
Mėlynas Baby Brousse, antrame plane kairėje smėlinis Dyane
Iš dešinės į kairę: smėlinis Dyane, žalias Baby Brousse, baltas Baby Brousse, baltas 2CV
Jei važiuoja su tokia priežiūra, tai idealios mašinos 🙂
Visi jie ant 2CV bazės, t.y. kaimo kalvio lygis
Idealios mašinos. Tokio lygio automobilių vargu ar kas sugebėtų sukurti. Iš dabartinių dizainerių.
Talento nebeturi, nes į darbą juos ima pagal naujausias metodikas 😀
Inžinierių nebeliko irgi…
Net nebepavadinau inžinieriais 😀
Volksvagenio motoristai prisiekė, kad ekologinių normų pasiekt neįmanoma. Kai kiti gamintojai telpa į tas normas 😀
Čia yra įrodymas, kad inžinierių net volksvagenys nebepasamdo 😉
Aloyzičiaus įpėdiniai jam gėdą daro, tas bent autobanus paliko atminčiai apie save
Beje, nežinau dabar, kaip PSA inžinieriai neša DS, 2CV, TA vėliavą 😉
Jie nebeneša, bo dvasios ten nebėra, vien bapkių troškimas
Kol nepačiupinėjau varžtelių, negaliu taip sakyt 🙂
Spėju, kad taip gali būti, kai skaitau naujienas apie hidropakabos atsisakymą, bet neteigsiu 🙂
Gali būti, kad vėl citrininėsiu, jei kada bus laikas c8, tai ir pamatysiu 😉
Šiaip kokios tos C8 šaknys – neaišku, bo ten ir Pežas, ir Lančia, ir Fiatas viename butelyje supilti su Citroenu