Su brangiausiąja sumąstėme biškį prasinešti kad ir netoli Lietuvos sienos esančiomis, tačiau nevažinėtomis Lenkijos vietomis. Tą ir padarėme šeštadienį. Maršrutas gavosi maždaug toks: Kaunas-Suwalki (nu neina jų lengvai apvažiuoti)-Raczki-Šventvietė (must to see)-Jaski-Augustow (pasisukiojome po centrą, kadangi niekad nesmae ten buvę)-Nowinka-Ateny-Monkinie-Tobolowo-Giby-Kukle-Beržniki-Sejny-Gryszkance-Widugiery-Buda Zawidugierska-PL/LT siena prie Galadusio ežero-Lazdijai-Kalvarija-Marijampolė-Kaunas.
Bendri įspūdžiai – dar nėra gamtos grožio, nes nelabai žaliuoja. Reikia palaukti kelias savites. Lenkai masiškai vykdo laukų darbus, lietuviai irgi, bet ne atip masiškai. Ap-iūrėjome aibę potencialių lankytinų vietų, reiks pasiplanuoti maršrutą su įžymviečių aplankymu per minėtas vietas.
Vienas iš įdomių taškų – Gliniana Wioska Kukliuose. Kitas – buvusios TSRS-Lenkijos sienos zonos spygliuotos tvoros rekonstruota atkarpa ties Galadusio ežeru, kur aiškiai matosi, kaip TSRSas bijojo savo piliečius net prie socialistinės Lenlkijos sienos prileisti. Dar vienas – keturbėgis geležinkelis iš Kalvarijos į Lenkiją. Na ir šaip krūba įdomybių kaip kad bunkeris Raczki ar Molotov linijos bunkeriai Lietuvoje, piliakalniai ir šiaip gražios vietos..
Pavasarinė Lenkija (pilnai)
Bal 4th, 2016 by grumlinas
Keturbėgis geležinkelis, co za sztuka?
Mūsų – rusiško plotis tarp bėgių šviesoj 1520 mm, europinis 1435 mm, skirtumas 85 mm. Fotkėj gi tarp dviejų gretimų bėgių daug daugiau – apie sprindį, t.y. apie 200 mm.
Be to – kodėl 4 bėgiai, užtektų 3. 🙂
Nzn, čia jau toks inžinerinis stebuklas
Gal per vidurį koks siaurukas ?
dakumekal ir radau patvirtinimą! Tai –
Sudvejinta 1520 ir 1435 mm pločio vėžė „Rail Baltica“ geležinkelio atkarpoje Mockava–Šeštokai.
Du bėgiai – rusiški, du europietiški, pvz. I ir III, II ir IV.