Trumpamintė iš internetų: Nenorėjau jūsų įžeisti, tieiog netyčia pasisekė.
Praktiškai nežinomas trečiojo dešimtmečio Citroën mažojo automobilio modelis 5CV Type C, kai jokių Trakcionų, 2Cyvių ar DėeSų niekas net neplanavo.
1922 Paryžiaus Autosalone pristatytas dvivietis 5CV Type C. Modelis nudažytas geltonai, todėl pakrikštijamas „petite citron“ („mažoji citrina“). 856cc variklio galingumas 11AG/2100apm, 3 bėgių pavarų dėžė, 60km/h greitis, kuro sąnaudos 5ltr/100km. Šis labai ekonomiškas automobilis pažymi automobilio „demokratizacijos“ pradžią. Jį taip lengva vairuoti ir prižiūrėti, jog jis tampa pirmu „moterišku“ automobiliu. Tarp 1922ųjų kovo ir 1926ųjų gruodžio pagaminta ne mažiau kaip 80.759 Type C.
1925 spalį 5CV Type C gavo trečią centrinę sėdynę užpakalyje ir pakrikštytas C3 „Trèfle“ („Dobilo lapas“). 856cc variklio galingumas 11AG/2100apm, 3 bėgių pavarų dėžė, jis įvertinamas 5CV, važiuoja 60km/h greičiu, kuro sąnaudos 7ltr/100km.
Surankiota iš tumblr ir paredaguota fotokokybė
Ačiū! Smagu leisti savaitgalį su citrinukais…
Čia patys tikriausi, aprobuoti dar Andre 😉
dar daug citrinų , net tikrą autobusiuką per LNK 0;55 šiąnakt –
Fantomas įsisiautėja (kart.) (Fantomas Se Dechaine, 1965) 🙂
Įtariu, Type H, jei gofruotas tokis
aha 🙂
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/29/b5/d9/29b5d93ea70841d8c6bfcdc888b1d955.jpg