-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Ne visai į temą, t.y. – visiškai ne į temą: „iš akies“ sunku atskirti POLO nuo GOLFo, kartais atrodo, kad užrašus „perklijuoja“ POLO savininkai. Tad:
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/international-automotive-scene/1067266d1364568419-world-car-year-2013-vw-golf-vw.jpg
Dar – pirmojo GOLF (MK1) ilgis buvo 3835 mm, naujausio 4255 mm, paaugo 420 mm, taigi – 11 procentų arba beveik dviem sprindžiais.
Va, koks „mokslinis darbas“ – dar palyginsiu FIAT 500 nuo 2970 mm 1957 metais paaugo iki 3546 mm, t.y. 20 procentų 🙂
IMHO folksvagenas yra greičiau diagnozė nei awto-markė 😉
Ein Volk, ein Reich, ein Auto.
BMV – diagnozė, kaip, beje, ir Citroenai, vat teip. 🙂
Nuo Citroenų pagyjama (žinau pavyzdžių), nuo foksvagenų, deja – nea
Pagyjama ir nuo polksvegenių. Ir net nuo audžių 😀