Vienas įdomiausios išvaizdos Citroënų, sukurtas didžiųjų Bertoni ir Oprono. Dėl papildomų langelių kabinos priekyje-apačioje, skirtoje palengvinti parkavimąsi prie šaligatvių, gavo „Belphégor“ pvadinimą, nes buvo panašus į tuomet labai populiaraus serialo herojų. Paskutinis iš tikrųjų Citrosunkvežimių: 1967 m. Michelin (kuris valdė Citroën) nupirko bankrutavusį auto-gamintoją Berliet, kuris specializavosi sunkvežimių ir autobusų gamyboje. Siekiant optimizuoti kaštus, Belfegorų gamyba perduota į Berliet gamyklą, kuri juos gamino iki 1972 m. Savo ruožtu, 1973 m. Michelin pardavė subankrutavusį Citroën Peugeot’ui, o sunkvežimių gamyklą Berliet – amžinam Citroën konkurentui Renault’ui 😀
2 Responses to “Septyni Belfegorai šeštadieniui”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Įvertinant tai, kad Belphegor’ai buvo gaminami septintam XXa. dešimtmetyje ir anksčiau,
tai KamAZ’ai dizaino požiūriu atrodo varganai…
Tai ne tik KamAZai – greta ir po Belfegoro Berliet kurį laiką gamino awto po bendra „Citroen-Berliet“ marke, tai jie atrodė nykiai http://lautomobileancienne.com/citroen-dauphin-k01-1969-1971/