Vakar mano geresnioji pusė užtruko darbe, tai jos belaukdamas, užėjau į Kauno Nekropolio Maximą. Nu ką, Kaune pakolkas tik dvi Lidl parduotuvės, ir tos pačios tolokai nuo šitos Mazimos, o ji (jau) pustuštė. Ne kaip Prisma, obetačiau žmonių tikrai bent perpus mažiau, nei įprastai tokiu laiku. Pasižiūrėjau į mišraines ir nesurizikavau pirkti – kažkokios nebe tokios gundančios, kaip būdavo. Anyway keptų šonkauliukų ir šiobeito pasiėmiau.
Tai kilo tokia mintis, kaip vistik įtakos kategorijomis skiriasi Lidl veidas (Sabonis) ir Maximos veidas (ėėė… eee…, vienžo, supratote). Ir va tas skirtumas reiškia dvikovos rezultatą, kai Lidl pradės tankinti savo parduotuvių tinklą, o Maxima nesuvoks, kad viršpelnių metas baigėsi ir laikas atsigręžti į pirkėjus 😉
P.S. Lidle Lietuvoje dar nebuvau. Įtariu, atsilieku nuo mados 😉
Apie Maximą
Bir 16th, 2016 by grumlinas
Lidlui užtektų nusipirkt kokią Norfą.
Turiu įtarimą, kad jų sandėliavimas suderintas su architektūra, tai svetimas pastatas gali netikti
…kaip sakot-anyway, Lidl irgi ne labdaros teikėjas, o iki kartelio tai ….
Lidlas į kartelius neis, nes jei pakliūtų, tai bauda tam tikras % nuo bendros apyvartos, o juk jie ar ne 10000 parduotuvių Europoje turi
Machsimos mišraines gamina profesionalai. Tai mėgėjams nevertėtų rizikuot valgyt. Ne ta lyga.
Šiaip jų mišrainės tikrai geros. Būdavo. Vakar kažkaip susimėčiau, nes išvaizda nepatiko.
Gal pas jus. Mūsiškės visą gyvenimą chemija paduodavo. Jautresnių skrandžių turėtojams niekad nekildavo klausimas „kas sustabdė“ 🙂
Morfos mėsa irgi ton pusėn tobulėja.
Ir čia tuo metu, kai dar liko paskutiniai mėnesiai gaudyt pirkėjų lojalumą 😀
Beje, vakar mačiau apleistą alaus daryklėlės parduotuvę. Nieks nebeperka. Savinininkas susipyko su aludariu, ir tas išėjo iš darbo 😀 Savininkas ginčą dėl algos laimėjo 😀
Marketai elgiasi kažkaip panašiai 😀
Yep, prekybcentriai mAno, kad delfiniai sapaliojimai apie Lidlą nukreips pirkėjus atgal pas juos. Nifiga, dabar jie turėtų ant greičiaus performuoti kainų politiką, nes tikrai liko koks pusmetis ir karas bus baigtas. Pagrindinė masė žmonių nori mažinti išlaidas maistui ir būtent tai yra svarbiausia marketinge. Visa kita yra fignia
Nu dalis iš principo neis. Už ilgametį rūpestį. Bet dalį dar gali bandyt jaukintis.
pinigas greitai viską sureguliuos 🙂
Tai marksimoms bus vėlu, kai pinigas sureguliuos. Jau vėluoja pulti pirkėjams po kojomis.
Aš asmeniškai labai pikts 😀 Negaliu atleist už tuos nuolatinius prekių perdėliojimus, tik pradedi įprast ir suknisa viską.
Na ir akcijų didesnėmis kainomis nepamirštu 😉
Prie manęs maždaug vienodu atstumu- didelės NORFA ir MAXIMA, viena dar iš sovietmečio, kita įrengta mūsų laikais, bet irgi senokai.
Tiesiogine prasme tarp jų baigiama statyti panašaus dydžio LiDL. Vokiečiai, be abejo, prieš pirkdami sklypą, skaičiavo būsimus pirkėjų srautus. Vienas vyrukas, geriau išmanantis tuos prekybininkų skaičiavimus aiškino – LiDL pardavimų strategija kita. Jų arkliukas – vardinės prekės , pvz. Rokiškio sūris LiDL.
Kiek supratau iš aprašymų spaudoje kol kas tos vardinių prekių strategijos dar nėr.
Buvau porą kartų Lidle. Tiek viename, kur arčiau namų (Šilainiuose), tiek ir kitame. Tiesiog tai ne muziejus, o parduotuvė, į kurią turi eiti žinodamas ko nori 🙂 Kiek pastebėjau – didysis ažiotažas jau baigėsi, nors stovėjimo aikštelės dar pilnos. Kas ten tikrai gerai – visokios fasuotos mėsytės ir sūriai pusryčiams, jogurtai, fasuota žuvis, visokie riešutai, ledai. O stebuklų ieškoti neverta. Kasos dirba tikrai greitai – nepalyginsi su Maksimos ar Iki… Dirba tiksliai ir greitai
teko susidurti su „Birštono mineralinių vandenų“ produkcija skirta specialiai Lidl tinklui – etiketės buvo spausdinamos Kaune.
Nu aš dar nea, tiesiog reikalo nebuvo, o po parduotuves aš smalsumo vedmas nevaikštau. Nebent ten būtų LEGO 😉