Vakar neišėjo papostinti jau tradicija tapusių šeštadieninių citroenų (yes, life cucks, and sometimes it sucks hard 🙁 ) , taip kad šandien bandau atidirbti skolą.
Na, o kad nebūtų nuobodu, pabandykite atspėti, kas čia per Citroenas? Ar tiesiog kažkas savo darbo, tik su ševronais? 😉
O šitas keistas pepelacas yra britų gamintas Citroen Bojou gamykloje Slough mieste, kur buvo surinkinėjami citroenai Britanijos rinkai, siekiant išvengti aukštų importo mokesčių. Buvo sumanyta ant 2CV bazės uždėti labiua britišką dveijų durų kupe kėbulą. Rezultatas – 207 awto per 5 metus. Gal ir nedaug, bet dabar tai serijinis klasikinis awto, plius toks nedidelis kiekis jį daro gana vertingu.
Rekomenduojami skaitiniai Citroenet.
Sekmadieninis šeštadienio Citroenas
Sau 29th, 2017 by grumlinas
Ačiūūū! Grumlinas atsibudo…sekmadienį!
Iš nuotraukos matosi, kad šasi – 2CV. Tada tai arba prototipas, arba prancūzo „customizer’io“ kūrinys…
Šiek tiek paskubėjau: pasirodo tai Bijou…kad ir mažai pagaminta, vis tiek už Trabant’ą gražesnis 🙂
Britų dizainas, vos ne mikro-Jaguaras 😉
Jo, nepatriotiškas kažkoks, užtat šitas … a, be politikos, tad – fainas irgi:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/85/76/80/85768002b3d076cd371bad1233bd10b0.jpg
Brangus grožis ten, kur lemia kaina, paprastai neatsiperka. Be to, dar neaišku, ar šita gražesnė 😉
Beje, įdomu, kad anglų rinka įvardinta kaip price sensitive.
Tuo metu jie turėjo daugybę auto-gamintojų, tad žema kaina buvo privalumas.
Vėlgi įdomus dalykas: dizainą kūrė ne šiaip koks nevykėlis, o lotus elite kūrėjas. Taigi turim profus, kurie ima piguvą, ją pabrangina, suteikdami grožio. Ne, tarkim, kėbulą cukraus vatos vežiojimui, ne 6 vietas vaikams, ne sportišką variklį, nu nieko išskirtinio, apart angliškų linijų.
Ir gaunam atsakymą, kodėl mušasi citrofanai prieš folksvageniukus. Tai yra anglai nemoka gamint mašinų. Išskyrus mini ir rolsą, kurie irgi bankrutavo. Jie net neturi fanų, kurie kautųsi su citrinistais arba meserdesininkais 🙂