Masinėje sąmonėje „polutorka“ vadinamas ZiS-5, kuris šiaip yra „triochtonka“, bet retas kas naudoja sąvoką „triochtonka“ 😉
Tikroji polutorka buvo GAZ-AA (licenzinis Ford AA). O ZiS-5 Lietuvos kariuomenė naudojo.
Na, polutarkių nebuvo. 🙂
Gal tai tik Tėvo legenda. Pasakojo, kad rusai siūlė tada tris savo prekes.
Antra, kurios buvo daug perkama – siuvimo mašinos TULA, nukopijuota nuo SINGER ir ar dešimt kart pigesnė.
Trečios – neatsimenu.
There was an Analytics API service error 400: Error calling GET https://www.googleapis.com/analytics/v3/management/accounts/8367505/webproperties/UA-8367505-1/profiles: (400) web property: UA-8367505-1 not found.Error - Account ID is blank
🙂 Manau, kad ne tik Afrikoje galima rasti panašiu egzemplioriu….
Deja, Lietuvoje Citro-sunkvežimių nebuvo 🙁
…bo Lietuva dairėsi į Vokietiją…hmmm…
o raudonoji Rusija taip ir taikėsi savo polutarkas įvežti…
Tai ir užpirko Lietuvos karioemnė polutorkų. Ir žemės ūkio techniką pirko iš sovietų.
Kiek žinau nepirko. Smetona liepė į siūlomą polutarkę susodinti 12 kareivių ir užvežti juos į Parodų kalną.
Neužvežė.
Taip man pasakojo Tėvas.
Masinėje sąmonėje „polutorka“ vadinamas ZiS-5, kuris šiaip yra „triochtonka“, bet retas kas naudoja sąvoką „triochtonka“ 😉
Tikroji polutorka buvo GAZ-AA (licenzinis Ford AA). O ZiS-5 Lietuvos kariuomenė naudojo.
Na, polutarkių nebuvo. 🙂
Gal tai tik Tėvo legenda. Pasakojo, kad rusai siūlė tada tris savo prekes.
Antra, kurios buvo daug perkama – siuvimo mašinos TULA, nukopijuota nuo SINGER ir ar dešimt kart pigesnė.
Trečios – neatsimenu.
Tai gal GAZ-AA neįsiūlė, o ZiS-5 pirko.
Čia tai bent! Nors kėbulas net daugiau nei labai, tiesiog jau išskirtinai pavargęs, bet šis Type 55 vis dar važiuoja! Žavu ir nuostabu.
Škias, konstrukcija tikrai gera 😉