Kažkaip pro akis prasprūdo, kad dar nerašiau apie Citroën nedidelį „fintą“, bandant sudalyvauti Prancūzijos kariuomenės konkurse, kurio metu buvo perkami nauji džipai vietoje senųjų gerųjų Hotchkis M201 aka La Jeep. Taigi, Citroen paėmė Volkswagen Iltis, įdėjo ten CX Athéna/Reflex 1.8 l 75 AG variklį ir taip tikėjosi prasisukti. Anaqlogiškus cirkus krėtė ir Renault, siūlydamas Fiat Nuova Campagnola su Renault 20 variklius, pavadindamas tai Saviem TRM 500, bet nugalėjo Peugeot, kuris į G klasės mersą įdėjo Peugeot 504 variklį ir visa tai pavadino Peugeot P4 😉
Taigi, C44 nenuskilo serijinis gyvenimas.
Neblogas straipsnis šia tema francūziškai, bet Gūglis verčia pakenčiamai.
Dar vienas straipsnis, irgi francūziškai.
Ačiū! Sugrįžo citrininiai savaitgaliai….:)
O pažiūrėjus foto pasidarė įdomu ar Лиаз nekopijavi šito dizaino, gi daugelis SSSR markių buvo “pasiskolinta“ iš Fiato, Opel [dar trofėjinis Moskviš 401], ir kt.
LiAZ – ujobišče samo po siebie 😉
kad kopijavo tas tiesa. Vienok yra klaustukų su POBIEDA (dizainas) ir NIVA.
Beje, ar Kleki Petra, perskaitė mano opusą apie policijos farus?
Taip stengiausi 🙁
Ačiū . Perskaičiau. Apie policiją Delfyje [2019-03-29] įdomus straipsniukas Vytenio Radžiūno
“Tarpukariu ir šiandien-mitai apie galingą stotą, faktai apie nusikalstamumą“.
Atsiprašau – metai 2016 str.
Ačiū, straipsnyje apie prieškario policiją parašyta silpnokai, užtat foto – tikri faraonai 🙂