Mano Citro-istorija prasidėjo 1999 m. nuo 1989 m. gamybos BX Break TRD Technic. Tai sumąsčiau papostinti kelias fotkes – ne savojo, bet šiaip BXų 🙂
8 Responses to “Citroen BX Break”
-
Naujausi įrašai
Naujausi komentarai
- Tadas apie Apie / Contact
- ndl apie Apie / Contact
- Voldemaras apie Ir vėl name
- Taškąs apie Vėl namie
- grumlinas apie Vėl namie
Kategorijos
Žymos
365 žodžiai Akvarium AmyMacdonald basetėliai blog'as DeepPurple DireStraits EE-photo EG-foto Egiptas ES-foto fotopatirtis fotopuslapiai fototechnika FR-foto gabija Google+ Hiperbolė Koike kompiuterija Latvija LedZeppelin Lenkija Lietuva LT-foto LV-foto PinkFloyd PL-foto ProcolHarum Sirija SK-foto Slade SteamPunk taip buvo TheBeatles TheDoors TN-foto Tunisas UK-foto Ukraina videoteka vietelės Webshots xminde ŠvėkšnaArchyvai
Blog'ai
Citroen
Mano kūryba
Naudmenos
Palėpės radiniai
Rinktiniai puslapiai
Vertyklės
Subscribe
Metainformacija
Yra ir tikro BX nuotraukų 🙂
Paaiškinimas: pirmos kartos BX buvo su prancūziška valdymo panele. Be svirtelių. Įpratus – gerokai patogesnė sistema nei dabartinė unifikuota. Daug iečių ginčuose sulaužyta besimušant kas yra „tikras citroen“ 😀
Man pasisekė pradėti nuo BX TRD ’85. Su comfortinėm kriaušėm!
BX nebėra, bet jis liko širdyje.
Va va: „BX nebėra, bet jis liko širdyje.“ 🙂
Turėjau ir kitų mašinų. Pvz siera liko anekdotuose 😀 Su XM netrumpai važinėjau, bet BX kažką turėjo išskirtinio. Sielą gal.
Ir aš BXą turbūt su didžiausia nostalgija prisimenu. Gal kad pirmas normalus awto, gal kad nemažai Lietuvos apvažiuota.
Cha, vis tik ČIA papuoliau. Ach, tie pokyčiai… kad tik mandriau, o suma sumarum- iš didelio rašto…
Testuojame naują Resposive Design. Pakolkas ir aš stupore 🙂
Sūneli, palaidūne, sakyki kur buvai? Vienžo – Zurück 🙂
deja, naujieji laikia reikalauja naujų sprendimų, teks tobulinti šitą daiGtą 🙁