Kažkada rašiau apie Citroën 2CV Sahara – „bjaurųjį ančiuką“ su dviem varikliais. Tai vienas iš rečiausių ir neįprastų visureigių pasaulyje. Kadangi prisikaupė įdomių fotkių, tai nutariau dar parašyti.
Išleisdama paprastą ir pigų automobilį, Citroën pagalvojo apie keturiais ratais varomą „ančiuko“ versiją, reikalingą visų pirma Prancūzijos kolonijoms Afrikoje, tačiau ir pačioje Prancūzijoje užteko bekelės.
Gautas techninis stebuklas turi tokį įdomų dizainą, kad neįmanoma jo neaprašyti.
Mažas dviejų cilindrų 0,4 l 12 AG variklis nebuvo tinkamiausia jėgainė visureigiui, tad Citroën inžinieriai tiesiog įstatė antrą tokį patį variklį užpakalyje.
Priekinis variklis varė priekinius ratus, o užpakalinis – galinius. 7/90
Variklio ir transmisijos valdymas sinchronizuotas. Automobilis turėjo vieną sankabos pedalą, vieną akseleratoriaus pedalą ir vieną pavarų perjungimo svirtį, tačiau varikliai veikė atskirai vienas nuo kito ir buvo užvedami atskirai. Beje, yra ir du kuro bakai, po vieną kiekvienam varikliui.
Didžiausias greitis su vienu varikliu ~64 km/h, su abiem – ~100 km/h.
Deja, Sachara paklausi nebuvo dėl palyginti didelės kainos, todėl per 10 metų pagamintos tik 694 mašinos, iš jų iki šiol išliko apie šimtą.
Joo, nenuilstantis André Lefebvre…
Tai čia gal jau tiesiog inžinieriams buvo pavesta, nes jis drambliais būdavo užsiėmęs 🙂